فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) انفجار چاه فاضلاب جان مرد اردبیلی را گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) بازرسی از ۳۴۷ داروخانه‌ در سطح شهر مشهد| با افراد متخلف برخورد می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) جمع‌آوری مواد غذایی فاسد و پلمب مراکز توزیع مواد غذایی در قوچان (۸ فروردین ۱۴۰۳) کشف اموال مسروقه ۱۰ میلیاردی در شیروان| سارق دستگیر شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

نماینده مجلس: لایحه رتبه بندی معلمان دارای اشکالات اساسی است

  • کد خبر: ۷۵۲۵۸
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۷
  • ۱
نماینده مجلس: لایحه رتبه بندی معلمان دارای اشکالات اساسی است
عضو کمیسیون آموزش مجلس: لایحه نظام رتبه بندی معلمان دارای اشکالات اساسی و ایرادات زیادی است، مجلس در پی اصلاح این لایحه است و به همین دلیل هم این لایحه معطل مانده است.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر محمدمهدی زاهدی در جلسه شورای آموزش و پرورش بخش راین آموزش را یک اصل اساسی عنوان و اظهار کرد: آموزش و پرورش برای تربیت و تامین منابع انسانی کشور و تشکیل تمدن اسلامی پایه و پیشران است.

وی آموزش و پرورش را مسیری برای تحول علمی و پیشرفت کشور دانست و گفت: در این راه مسوولیت سنگین بر دوش معلمان و فرهنگیان است و آن‌ها باید بدانند چه مسوولیت بزرگی را برعهده دارند.

زاهدی با بیان اینکه معلمی، کارمندی نیست، تصریح کرد: معلمان شغل و رسالت انبیا را دارند و همان طور که انبیاء جایگاه ویژه‌ای در نظام آفرینش دارند؛ معلمان نیز باید جایگاه ویژه‌ای در نظام اسلامی داشته باشند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه لایحه نظام رتبه بندی معلمان دارای اشکالات اساسی و ایرادات زیادی است؛ ابراز کرد: مجلس در پی اصلاح این لایحه است و به همین دلیل هم این لایحه معطل مانده است. ضمن اینکه در این لایحه جایگاه، منزلت و کرامت اجتماعی معلمان را مورد توجه قرار خواهیم داد.

وی با تاکید براینکه باید شاخص‌های مهمی برای ورود به عرصه معلمی قرار دهیم، تصریح کرد: کسانی باید وارد این شغل شوند که از با استعدادترین و علاقه مندترین افراد باشند چرا که می‌خواهند انسان بسازند و جامعه را تربیت کنند.

زاهدی عنوان کرد: بسترسازی اولیه برای این اقدام صورت گرفته و ان شاءالله با تعاملاتی که با رئیس جمهور آینده صورت می‌گیرد بتوانیم آن را تکمیل کنیم.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
0
0
عجب کاریه
الان هم لایحه اشکال پیدا کرده
واقعا برا مسولین متاسفیم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->