نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

نتیجه بازی کیمیا علیزاده و ناهید کیانی در المپیک توکیو+ عکس| شکست نماینده فعلی مقابل نماینده سابق ایران

  • کد خبر: ۷۵۴۱۲
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸
نتیجه بازی کیمیا علیزاده و ناهید کیانی در المپیک توکیو+ عکس| شکست نماینده فعلی مقابل نماینده سابق ایران
ناهید کیانی مقابل کیمیا علیزاده شکست خورد و از دور رقابت‌های تکواندوی المپیک احتمالا کنار می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز، ساعت ۵.۳۰ دقیقه صبح امروز سوم مرداد ماه، ناهید کیانی از ایران در وزن ۵۷- کیلوگرم به مصاف کیمیا علیزاده از تیم پناهندگان المپیک رفت، اما در نهایت کیمیا علیزاده با نتیجه ۱۸ بر ۹ کیانی را شکست داد.

در ابتدا اختلاف تنها دو امتیاز بود و حتی به یک اختلاف نیز رسید، اما در ادامه بازی عملکرد بهتر علیزاده و اخطار‌های کیانی باعث شد نتیجه به سود علیزاده رقم بخورد.

نکته جالب این مسابقه این بود که دو تکواندوکار ایرانی به مصاف هم رفته بودند. دو فردی که یکی با پرچم پناهندگان مسابقات توکیو شرکت کرده و دیگری با پرچم ایران. به عبارتی دو تکواندوکار ایرانی به مصاف هم رفتند که نتیجه به نفع کیمیا علیزاده تمام شد.

پس از پایان مبارزه، کیمیا علیزاده به سراغ مهرو کمرانی مربی سابق خود و مربی ناهید کیانی رفت و او را در آغوش گرفت. دو ورزشکار پس از مسابقه هیچ‌کدام حاضر به گفتگو با رسانه‌ها نشدند.

ناهید کیانی پیش از این برنده مدال طلای بازی‌های کشور‌های اسلامی و مدال برنز بازی‌های آسیایی بوده است و تنها زنی است که توانسته سهمیه بازی‌های المپیک را کسب کند.

اما کیمیا علیزاده در مسابقات ریو ۲۰۱۶ برنده مدال برنز شد. او تنها مدال تاریخ ورزش زنان ایران را کسب کرده است، اما امسال از تیم پناهجویان در این مسابقات شرکت کرده است.

کیمیا علیزاده،در دور بعدی با جید جونز نفر یک رنکینگ و دارنده ۲ طلای المپیک بازی کرد و باز هم موفق شد پیروز شود. ناهید کیانی هم برای حضور در شانس مجدد باید منتظر عملکرد علیزاده در رقابت‌های بعدی باشد.

 

عکس کیمیا علیزاده و کیانی پس از مسابقه در المپیک

نتیجه بازی کیمیا علیزاده و ناهید کیانی در المپیک توکیو+ عکس| شکست نماینده فعلی مقابل نماینده سابق ایران

ویدئو رقابت کیمیا علیزاده و کیانی در تکواندوی المپیک

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->