پخش زنده بازی ایران و بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جلالی صدرنشین پاسور‌های لیگ برتر صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا | آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؟ قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات!
سرخط خبرها

شگفتی بسکتبال ناتمام ماند | ۶ امتیاز تا پاس کردن چک کم آوردیم

  • کد خبر: ۷۵۴۲۲
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
شگفتی بسکتبال ناتمام ماند | ۶ امتیاز تا پاس کردن چک کم آوردیم
تیم ملی بسکتبال کشورمان در نخستین دیدار برابر چک با اختلاف کم شکست خورد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز ، دیدار تیم‌های ملی بسکتبال ایران و جمهوری چک در سالن سایتامای ژاپن برگزار شد و با برتری ۸۴ - ۷۸ چک تمام شد.

کوارتر نخست
جمهوری چک سبد اول را می‌گیرد، ولی ۳ امتیازی بهنام یخچالی برتری را به ایران می‌دهد. چک در ریباند حمله به ۴ می‌رسد و اوپن شات بهنام این بار ۲ امتیاز دارد. فلوتر چک را جمشیدی پاسخ می‌دهد و حدادی برتری ایران را تثبیت می‌کند. چکی‌ها اختلاف را با پرتاب منطقه‌ای به حداقل می‌رسانند. یک میدرنج دیگر، برتری را به چک می‌دهد. ۱۰ - ۹. خود بهنام برتری را پس می‌گیرد. اشتباه بهنام، اما با توپ ربایی و دانک چکی‌ها توام می‌شود. نخستین پرتاب ۳ امتیازی چک برتری را به ۴ افزایش می‌دهد. ریباند تماشایی حدادی و خطا روی ارسلان، یک پرتاب آزاد موفق از دو اقدام دارد. مایک و فیلیپ به زمین می‌آیند. میدرنج بعدی چک را به ۱۷ می‌رساند. حدادی پشت خط پرتاب آزاد، بی اشتباه است. آرون هم وارد زمین شده است. پاتریک آودا با خطای آرون یک پرتاب آزاد موفق دارد. ترن‌اوور شیلب توپ را به ایران می‌رساند، ولی صمد از جمله طرفی نمی‌بندد ۳ امتیازی چک را فیلیپ جواب می‌دهد و چک بلافاصله سبد می‌گیرد. آروم تلافی می‌کند. خطا روی آئودا او را پشت خط پرتاب آزاد می‌فرستد تا نتیجه در پایان کوارتر نخست ۲۵ - ۱۹ به سود چک شود.

کوارتر دوم
بازهم چک از کرنر ۳ می‌زند و در حمله بعد پرتاب پیرامونی آئودا چک را به ۳۰ می‌رساند، اما این چک است که تایم اوت می‌گیرد. در بازگشت جمشیدی اختلاف را تک‌رقمی می‌کند. چک جواب می‌دهد. خطای آئودا، حدادی را پشت خط پرتاب آزاد می‌فرستد. یکی از دو اقدام او موفق است. این طرف خطای مایک، یان وسلی را پشت خط پرتاب آزاد می‌فرستد دو پرتاب توپ هدر می‌رود، ولی آندره بالوین با پست آپ حدادی را کنار می‌زند و توپش را دانک می‌کند. اشتباه جمشیدی در ارسال پاس و توپ‌ربایی توماس ساتورانسکی با دانک او توام می‌شود تا امتیاز چک به ۳۸ برسد و شاهین‌طبع وقت استراحت بگیرد. ۳ امتیازی صمد بعد از مدت‌ها ایران را به امتیاز می‌رساند. ساتورانسکی این‌بار حتی لی‌آپ را هم گل نمی‌کند. صمد با خطای بازیکنان چک نقش زمین می‌شود تا داوران سراغ ویدئوچک بروند، اما فقط مالکیت به ایران تعلق می‌گیرد. بچه‌ها طرفی نمی‌بندند تا آندره بالوین یک پرتاب آزاد موفق داشته باشد. پرتاب ۳ امتیازی چکی‌ها را به ۴۲ می‌رساند و الیوب زیبای ساتورانسکی و وسایل چک را به ۴۶ می‌رساند. صمد ۳ می. زند و چک در ریباند حمله موفق است. دو پرتاب بهنام موفق است تا نیمه اول با برتری ۴۶ - ۳۰ چک تمام شود.

کوارتر سوم
دو پرتاب آزاد موفق ساتورانسکی آغازگر نیمه دوم است. پست‌اپ حدادی جواب می‌دهد. آئودا چک را به ۵۰ می‌رساند. کار زیبای یخچالی را وسلی جواب می‌دهد. بواچک اختلاف را به ۲۰ می‌رساند و حدادی اینطرف تلافی می‌کند، ولی اندوان او کامل نمی‌شود. ایران در فست‌برک بازهم با مایک فول گل می‌گیرد و بازهم پرتاب مایک بی‌ثمر است. چک با ترانزیشن به امتیاز می‌رسد و صمد ایران را به ۴۰ می‌رساند. خطای حدادی روی بازیکنان چک، وقت استراحت بعدی را برای ایران در پی دارد. در بازگشت، آئودا حساب کار را ۶۰ - ۴۰ می‌کند و در فست برک چک به ۶۲ می‌رسد. خطای بالوین روی حدادی، سنتر ایران را پشت خط پرتاب آزاد می‌فرستد تا اختلاف به ۲۰ کاهش یابد. این بار همکاری حدادی و ارسلان به فول گل ختم می‌شود، ولی پرتاب او‌هم بی ثمر است، اما ارسلان جبران می‌کند جمهوری چک این بار وقت استراحت می‌گیرد. در بازگشت صمد توپ را به صورت شیلب می‌کوبد. بالوین سبد بعد را می‌گیرد و ۳ امتیازی بعدی چکی‌ها اختلاف را به ۲۱ می‌رساند.

کوارتر چهارم
شروع خوب تیم ایران ۳ امتیاز پیاپی برای کشورمان دارد. چک خیلی راحت سبد می‌گیرد تا اختلاف دوباره ۲۰ شود. ۶۹ - ۴۹ به سود چک. نوید در فست برک به سبد چک می. رسد. فست برک جمشیدی باعث می‌شود چکی‌ها وقت استراحت بگیرند. در بازگشت جمشیدی دو امتیاز دیگر می‌گیرد. پرتاب پیرامونی جمشیدی حساب کار را ۶۹ - ۵۸ می‌کند. بالاخره شیلی سبد می‌گیرد. حدادی خطای چهارم خود را هم روی آئودا انجام می‌دهد. یک پرتاب او موفق است. یخچالی بازهم اختلاف را تک رقمی می‌کند. وسلی یک پرتاب آزاد موفق دارد. بهنام خیلی راحت سبد بعد را می‌گیرد و ایران اختلاف رتبه ۶ می‌رساند. ۳ امتیازی شیلب سبد بعدی است و حدادی ایران را به ۶۹ می‌رساند فول گل حدادی این بار موفق نبست. فلوتر آئودا نتیجه را ۷۸ - ۷۱ می‌کند. چک بازهم وقت استراحت می‌گیرد. در بازگشت اختلاف به ۵ می‌رسد. خطا روی آئودا و حدادی ۵ خطایی می‌شود چک به ۸۰ می‌رسد. ۳ امتیازی یخچالی اختلاف را به ۴ کاهش می. دهد. شلیب سبد بعدی را می‌گیرد و یخچالی جواب می. دهد. شلیب جبران می‌کند. ایران تایم اوت می‌گیرد، ولی نتیجه ۸۴ - ۷۸ به سود چک تمام می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->