کدام بازیکنان با استقلال به قائشمهر نرفتند؟

  • کد خبر: ۷۵۴۲۷
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
کدام بازیکنان با استقلال به قائشمهر نرفتند؟
در سفر استقلال به قائمشهر چهار بازیکن استقلال این تیم را همراهی نکردند. مهدی قایدی، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند و شیخ دیاباته بازیکنانی بودند که با استقلال به استان گلستان نرفتند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، استقلال امشب در قائمشهر مقابل تیم نساجی قرار می‌گیرد. دیداری که از اهمیت آن چنانی برای دو تیم برخوردار نیست.

استقلال اگر خیلی خوش شانس باشد می‌تواند به رتبه دومی برسد و نساجی هم نهایت یکی، دو پله دیگر درجدول صعود خواهد کرد. به این ترتیب بازی امشب اهمیت چندانی از لحاظ امتیازی ندارد هرچند که ساکت الهامی عمیقا دوست دارد دوباره مچ فرهاد مجیدی را در این بازی بخواباند و خاطرات فینال جام حذفی را تداعی کند.

 

الهامی در فینال جام حذفی سال قبل موفق شد مجیدی را با تراکتور مغلوب کند و استقلال را از رسیدن به یک جام قهرمانی محروم کند. او حالا درشرایطی مقابل استقلال قرار می‌گیرد که برخی بازیکنان در ترکیب نیستند. در سفر استقلال به قائمشهر مهدی قایدی، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند و شیخ دیاباته حضور نداشتند و سرمربی استقلال با تغییراتی تیمش را راهی این میدان خواهد کرد. احتمالا برخی بازیکنان جوان که پیش‌تر در ترکیب استقلال حضور نداشتند در این میدان بازی خواهند کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->