تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور؛ رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سید حسین حسینی ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد جمعه سرنوشت‌ساز استقلال در آزادی | آبی‌ها با خبر از نتیجه بازی پرسپولیس بازگشت روماریو در ۵۸ سالگی به مستطیل سبز + عکس
سرخط خبرها

عجب استعداد فوق العاده‌ای است این میثم صالحی|ممنونیم آقای کوبیاک!

  • کد خبر: ۷۵۴۷۲
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶
عجب استعداد فوق العاده‌ای است این میثم صالحی|ممنونیم آقای کوبیاک!
تیم ملی والیبال کشورمان در یک بازی دیدنی در ست پنجم از سد لهستان گذشت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم ملی والیبال ایران از ست دوم دیدار با لهستان به تیمی دیگر تبدیل شد. آنجایی که یک جوان ۲۲ ساله یک تنه در لحظاتی جور همه را کشید تا جایی که خبرنگاری از لهستان در پیامی به ما نوشت: «عجب استعداد فوق العاده‌ای است این میثم صالحی و چقدر خوشحالم که او را در پلاسلیگا می‌بینم»، اما سوای این نگاه غریبه، جابه جایی مدافعان کناری ما در دفاع از مناطق جلوی تور به ویژه زمانی که کورک قدرتمند حمله می‌کرد باعث شد تا این فوق ستاره لهستانی در کمند دفاع میلاد عبادی پور و مدافعان وسط ما گرفتار آید. از سوی دیگر دو مدافع میانی تیم ملی یعنی سید و مجرد عالی عمل کردند و جفت و جور شدن سد دفاعی ملی پوشان ما ابر ستاره ای، چون لئون را تحت تاثیر قرار داد. انتخاب مرندی به عنوان لیبرو به خوبی جواب داد. او دریافت‌های خیلی خوبی داشت، امیر غفور هم با کوله باری از تجربیات فنی و فکورانه توپ زد و سعید معروف ستاره بی چون و چرای این میدان بزرگ بود. باید از کوبیاک بازیکن جنجالی و پرخاشگر لهستان هم ممنون بود که با حرف‌های نامربوط خود انگیزه بازیکنان ما به ویژه سید را دوچندان ساخته بود. سید که برانگیخته شود، نیمی از مشکلات تیم حل می‌شود. در این روز بچه‌های ایران آنقدر غافلگیرکننده بودند که فدراسیون جهانی والیبال در توصیف آنان نوشت: «ایرانیان و یک پیروزی قهرمانانه.»
هاینن سرمربی پرادعا و جنجالی لهستان هم از این بازی بدون نقص تیم ملی ما مات شده بود. او نمی‌دانست که چگونه مقابل بازی ایرانی – آریایی مردان مصمم ایران بایستد. حالا که این پیروزی بزرگ و دو ساعت و ۳۷ دقیقه‌ای را با موفقیت به پایان برده ایم، فارغ از جوزدگی‌های همیشگی باید بدانیم که مسابقات تازه در آغاز راه است و ما نباید دچار غرور کاذب شده و المپیک را پایان یافته تلقی کنیم. بازی‌های دراماتیک دیگری را هم در پیش داریم؛ کانادا که ایتالیایی‌ها را تا آستانه شکست پیش برد و لاجوردین پوشان سرزمین چکمه‌ای که یک تیم ابرقدرت هستند و ژاپنی‌های میزبان که شب‌ها خواب شکست تیم ما را می‌بینند. پس همانگونه که آلکنو گفته است: «شادی‌ها را متوقف کرده و متفکرانه به نبرد‌های دشوار و آینده بیاندیشیم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->