قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

اوج دوباره غفور| والیبالیست‌های ایران در صدر بهترین‌های المپیک

  • کد خبر: ۷۵۵۹۰
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
اوج دوباره غفور| والیبالیست‌های ایران در صدر بهترین‌های المپیک
تیم ملی والیبال کشورمان در دومین دیدار خود در المپیک توکیو با نتیجه ۳ بر صفر از سد ونزوئلا گذشت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم ملی والیبال ایران در شروع بازی‌های روز دوم، موفق شد در سه ست پیاپی با نتایج ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۸ مقابل ونزوئلا به برتری برسد. تیم ایران در بازی با ونزوئلا یک تغییر در مقایسه با لهستان داشت، مسعود غلامی جانشین موسوی شده بود و بقیه بازیکنان همان نفرات بودند. ونزوئلا به جز دقایقی از ست سوم، در مابقی بازی حرفی برای گفتن نداشت و در ادامه ست سوم نیز در نهایت مغلوب ملی پوشان ایران شد. تیم ایران با این برد بطور موقت فعلا به صدر جدول گروه A رفت و منتظر بازی سایر رقباست.
در این بازی میثم صالحی یک روز خیلی خوب مقابل ونزوئلا داشت البته بازیکنان حریف حرفی برای گفتن نداشتند، ولی پیشرفت روز افزون یل ارومیه تحسین بر انگیز است. امیر غفور با ۱۶ امتیاز سرآمد بود، مرد باتجربه و خوش دست تیم ملی بعد از مصدومیت طولانی دوباره اوج گرفته است. غفور با اندوختن ۳۵ امتیاز در صدر امتیازآوران والیبال المپیک قرار دارد و صالحی هم ۳۱ امتیاز تاکنون کسب کرده است. میلاد عبادی پور بازیکن پست دوی تیم ملی هم با ۴۳ دریافت موقعیت بسیار ممتازی دارد و سیامک مرندی هم تا حال حاضر بهترین لیبرو بوده است. سعید معروف هم با ۸۱ پاس منجر به امتیاز در جمع پاسور‌ها می‌درخشد. با این پیروزی تیم ملی ایران پس فردا ساعت ۴:۳۰ بامداد با تیم کانادا بازی خواهد کرد. تیمی که در ماراتن دیدنی عرق ایتالیا را درآورده بود.
رئیس فدراسیون والیبال که به توکیو رفته است و در پایان دیدار با ونزوئلا از عملکرد این تشکیلات و آلکنو در لیگ ملت‌ها دفاع کرد و آن را زمینه‌ای برای پرورده شدن تیم در المپیک خوانده است.
سرپرست تیم ملی هم و پزشک مربوطه هم از قرنطینه خارج شدند. خلاصه اینکه ملالی نیست جز سه مسابقه سنگین روز‌های آینده که عیار واقعی تیم ملی را برای تداوم پیروزی شگرف روز اول مقابل لهستان رو خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->