نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

نتیجه رقابت شناگر ایرانی در مرحله مقدماتی شنای ۲۰۰ متر پروانه المپیک توکیو+ ویدئو

  • کد خبر: ۷۵۶۰۱
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
نتیجه رقابت شناگر ایرانی در مرحله مقدماتی شنای ۲۰۰ متر پروانه المپیک توکیو+ ویدئو
متین بالسینی در شنای ۲۰۰ متر پروانه المپیک توکیو در گروه خود دوم شد.

به گزارش شهرآرانیوز، متین بالسینی با زمان ۱.۵۹.۹۷ در رشته شنا ۲۰۰ متر پروانه المپیک ۲۰۲۰ در گروه خود دوم شد، اما در نهایت برای صعود به جمع ۱۶ نفر مرحله بعد باید منتظر عملکرد شناگران سایر گروه‌ها می‌ماند و با توجه به رکورد سایر شناگران از صعود به دور بعد باز ماند.

بالسینی موفق شد رکورد شنای ایران را هم بشکند و برای نخستین بار در تاریخ شنای ایران به چنین نتیجه ای در مرحله مقدماتی دست یابد.

 

ویدئو شنای بالسینی در المپیک

 
متین بالسینی در مورد عملکرد خود در مسابقات شنای ۲۰۰ متر پروانه بازی‌های المپیک توکیو بیان کرد: توانستم به قولم عمل کنم و برای اولین بار ۲۰۰ متر پروانه را در بازی‌های المپیک زیر دو دقیقه شنا کنم. حد نصاب خیلی خوبی برای شنای ایران است. اکنون رکورد ملی چند کشور اروپایی از جمله سوئیس در شنای ۲۰۰ متر پروانه با ایران یکی شده است.

او ادامه داد: همانطور که می‌دانید مربی ام همرام نبود و نمی‌خواهم در مورد دلیل آن صحبت کنم و وارد حاشیه شوم. مهم این است مربی ام با من نبود و تمام کار‌ها را خودم انجام دادم که این موضوع خیلی اذیتم می‌کرد، اما ترجیح دادم که به آن فکر نکنم و بهانه تراشی نکنم و تمام تمرکزم روی مسابقه باشد.

بالسینی با اشاره به عملکرد خود در مسابقات صربستان و مقایسه آن با نتیجه المپیک توکیو گفت: یک ماه پیش که در مسابقات صربستان شرکت کردم، رکوردم یک ثانیه بالاتر از این بود و همان جا اعلام کردم که اگر من یک مسابقه دیگر شرکت کنم، رکورد ورودی المپیک را ثبت می‌کنم و همان طور که دیدید من یک مسابقه دیگر شرکت کردم و توانستم رکورد ورودی المپیک را در خود المپیک توکیو ثبت کنم. البته در صربستان هم می‌توانستم این رکورد را ثبت کنم، چون فاصله مسابقات صربستان تا بازی‌های المپیک سه تا چهار هفته است و در این فاصله از نظر علم تمرینی نمی‌توانی بدنت را سریعتر و قوی‌تر کنی و فقط می‌توانی آن را نگه داری؛ بنابراین با توجه به شرایطی که داشتم می‌توانستم همان جا رکورد ورودی را ثبت کنم اگر قبل از حضور در مسابقات صربستان در رقابت‌های بیشتری شرکت کرده بودم. حتی در این صورت ۱۰۰ درصد در المپیک رکورد یک دقیقه و ۵۸ ثانیه را به ثبت می‌رساندم با این حال خوشحالم که حرکت هم رو به جلو است.

ملی پوش شنای ایران در پایان تاکید کرد: من این قول را می‌دهم که در بازی‌های آسیایی در چندین رشته فینالیست باشیم و شاید حتی بتوانیم به مدال برسیم. برای المپیک پاریس هم قول می‌دهم که شنای ایران یک فینالیست داشته باشد امیدوارم که این عملکرد من و رکوردی که ثبت کردم باعث شود توجه و نگاه‌ها به سمت شناخت بیشتر شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->