جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم برگزاری اولین جلسه ملاقات مردمی با شهردار مشهدمقدس در سال جدید ورود بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی مشهد
سرخط خبرها

مسیر اتصال تقاطع چهارسطحی آزادگان به پل مهندس پرتوی افتتاح شد

  • کد خبر: ۷۵۷۷۶
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
مسیر اتصال تقاطع چهارسطحی آزادگان به پل مهندس پرتوی افتتاح شد
شهردار مشهد گفت: مسیری جدید برای رسیدن به شاندیز اجرا شد.

به گزارش شهرآرانیوز،محمدرضا کلائی، شهردار مشهد، در مراسم افتتاح مسیر دسترسی تقاطع آزادگان به کنارگذر شاندیز گفت: این پروژه پیچیده بود و مشکلات فراوان داشت، واقعا فکر نمی‌کردم به اتمام برسد. پیگیری‌های مستمر آقای کاظمی سبب به انجام رسیدن آن بود.
وی افزود: اینکه دسترسی به طرقبه و شاندیز از یک مسیر تردد انجام می‌شد نقص بود که این نقص برطرف شد. شرکت‌های خدماتی نیز بسیار در انجام این پروژه‌ها موثر بودند.
به گفته وی، چپگرد غیرهم‌سطح برای انتقال از باند رفت پل پرتوی به طرقبه بسیار مهم است. ما به خاطر نداشتن دسترسی جایگزین شرایط سختی داشتیم، اما اکنون دسترسی به شاندیز اضافه شده نوبت به دسترسی چپگرد پل پرتوی به طرقبه است.
شهردار مشهد ادامه داد: امیدوارم شورای جدید در ۶ ماهه دوم سال که ترافیک کمتر است این کار را انجام دهند.در ابتدای این دوره همه می‌گفتند سازمان عمران باید تعطیل شود، اما اکنون این سازمان موفق است.

 

برای حل ترافیک بولوار وکیل‌آباد طرح‌های مختلف با هزینه‌های سنگین وجود داشت

خلیل‌الله کاظمی، معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد، در مراسم افتتاح مسیر دسترسی تقاطع آزادگان به کنارگذر شاندیز گفت: برای حل ترافیک بولوار وکیل‌آباد طرح‌های مختلف با هزینه‌های سنگین وجود داشت، اما در نهایت در جلسات با متخصصین شهرداری و پلیس راهور و... چندین پازل طراحی شد که این پروژه یکی از آنهاست.

وی افزود: در مرحله بعدی تلاش شد از انتقال ترافیک بزرگراه امام علی (ع) به وکیل‌آباد جلوگیری شود که پروژه امروز به همین دلیل است.

به گفته وی، در اوج ترافیک هر ساعت ۷۵۰۰ خودرو به سمت طرقبه و شاندیز حرکت می‌کردند. ۲۶۰۰ خودرو از طریق بزرگراه امام علی (ع) بود. بالغ بر هزار سفر از بولوار وکیل‌آباد به اینجا منتقل می‌شود، این مسیر به پارک چهل بازه هم خدمات می‌دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->