نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

رونمایی از قهرمــان در پایتخت| جام بیستم قرمز یا زرد؟

  • کد خبر: ۷۵۷۸۹
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
رونمایی از قهرمــان در پایتخت| جام بیستم قرمز یا زرد؟
بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران جمعه‌شب به پایان می‌رسد و باید منتظر ماند و دید که در نهایت پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود یا سپاهان؟

به گزارش شهرآرانیوز؛ هفته پایانی مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، روز جمعه با برگزاری ۸ مسابقه از ساعت‌۲۱:۱۵ شروع خواهد شد. در آخرین هفته این بازی‌ها ۲ تیم مدعی عنوان قهرمانی یعنی پرسپولیس و سپاهان باید در خانه حریفان باید به میدان بروند. سرخ‌پوشان تهرانی باید برابر پیکان صف‌آرایی کنند و سپاهان در ورزشگاه آزادی تهران باید استقلال را شکست دهد. در پایین جدول هم تیم‌های سایپا، ذوب‌آهن و حتی نفت مسجد‌سلیمان با خطر سقوط مواجه هستند.

 

نارنجی‌پوشان تهرانی که فصل پرفراز‌و‌نشیبی را پشت‌سر گذاشتند، در تبریز کار سختی مقابل تراکتور خواهند داشت و در‌صورتی‌که بازی‌شان را واگذار کنند، باید تیم فصل بعدشان را برای لیگ‌یک ببندند. ذوب‌آهن یکی دیگر از تیم‌هایی است که شاید خیلی‌ها انتظار حضورش در اینجای جدول را نداشتند، اما برای بقا باید روز جمعه گل‌گهر را از پیش‌رو بردارند. نفت مسجد‌سلیمان هم دیگر‌تیمی است که برای بقا نیاز به یک‌امتیاز دارد. تیم محمود فکری در صورت باخت، باید چشم‌انتظار نتیجه دیدار ۲ تیم ذوب‌آهن و سایپا باشد.


پرسپولیس قهرمان را تعیین می‌کند

پرسپولیس در صورت برتری در بازی آخر خود در استادیوم شهدای شهر قدس، بدون در‌نظر‌گرفتن هر نتیجه‌ای قهرمان این فصل لقب خواهد گرفت و به افتخار تاریخی خود بابت دستیابی به پنجمین قهرمانی پیاپی (گلات) خواهد رسید. حریف آن‌ها در بازی پایانی، پیکان تهران است؛ تیمی که در ۸ تقابل قبلی برابر پرسپولیس بازنده از زمین خارج شده و آخرین امتیاز آن‌ها مربوط به ۵ سال قبل است که با تساوی بدون گل کار را خاتمه داده‌اند.

 

پرسپولیس در صورت توقف برابر پیکان باید چشم به بازی استقلال مقابل سپاهان بدوزد؛ جایی که تنها در صورت برد شاگردان محرم نویدکیا با اختلاف ۳ گل، آن‌ها قهرمانی را از دست خواهند داد. استقلال در این فصل فقط ۲ بازی خانگی را با شکست به پایان رسانده است، برابر ذوب‌آهن با ۲ گل و سایپا یک‌گل. آیا فرهاد مجیدی و شاگردانش که مسلما در کری‌های هواداری و در فضای مجازی نمی‌خواهند شاهد جشن قهرمانی رقیب دیرینه با کامیابی آن‌ها باشند، برابر سپاهان شکست با ۳ گل را ثبت خواهند کرد؟ در شرایط عادی شاید این نتیجه دور‌از‌انتظار و دست‌نیافتنی محسوب شود؛ اما در فوتبال هیچ‌چیز قابل‌پیش‌بینی نخواهد بود.

 

اینکه مهدی تارتار به‌عنوان یک سرمربی پرسپولیسی موفق شود شاگردان یحیی گل‌محمدی را در گام آخر متوقف کند و فرهاد مجیدی و ارتش آبی‌اش با شکست سه‌گله برابر سپاهان معادلات لیگ را به سود اصفهان رقم بزنند، یک اتفاق جالب و عجیب را در هفته پایانی شکل خواهد داد. شاید این یکی از دراماتیک‌ترین اتفاق‌ها برای پرسپولیس باشد؛ جایی‌که آن‌ها برابر پیکان شکست بخورند و در استادیوم آزادی نیز سپاهان تنها موفق به شکست استقلال با هر نتیجه‌ای شود. این اتفاق می‌تواند مسیر جشن قهرمانی را از شهر قدس به‌سمت استادیوم آزادی بکشاند و استقلالی‌ها شریک جشن قهرمانی سپاهان و ناکامی رقیب دیرینه خود در دستیابی به یک افتخار تاریخی و قهرمانی مجدد شوند.


باید دید در‌نهایت معادلات در هفته پایانی به چه صورت دنبال خواهد شد؛ آیا سپاهان قادر به شکست فرهاد مجیدی و شاگردانش خواهد شد و نتیجه‌ای به کام آن‌ها در شهرقدس رقم خواهد خورد؟ یحیی و شاگردانش، اما با عملکردی که برابر تراکتور و انگیزه سیری‌ناپذیری که برای برد و قهرمانی نشان داده‌اند، کار سپاهان را سخت و شاید غیرممکن نشان می‌دهند.
برنامه بازی‌های هفته آخر لیگ برتر به شرح زیر است: صنعت‌نفت - ماشین‌سازی / آلومینیوم - نفت مسجدسلیمان / گل‌گهر - نساجی / پدیده– فولاد / استقلال – سپاهان / تراکتور – سایپا / ذوب‌آهن - مس رفسنجان / پیکان - پرسپولیس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->