بازگشت وضعیت عادی پروازها به تمامی فرودگاه‌های کشور شهر اصفهان در امنیت و آرامش است + فیلم شبکه خبر: تاسیسات هسته‌ای اصفهان در امنیت کامل است منشا صدای انفجار در تبریز مشخص شد همه چیز درباره شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) شبکه خبر شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان را تایید کرد + فیلم ماجرای شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) کربی : آمریکا در مورد رفح با اسرائیل در حال گفت و گو است حمله موشکی به کریات شمونا در فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) «عسقلان» و «سدیروت» زیر آتش حملات سنگین راکتی گردان‌های قدس (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) ادامه عملیات حزب الله علیه اشغالگران در مرز‌های شمالی فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) امیرعبداللهیان: این بار پاسخ ایران فوری و حداکثری خواهد بود سپاه ادعای آسیب نیروگاه دیمونا اسرائیل در حمله ایران را تکذیب کرد ارتش آمریکا هزاران موشک به اسرائیل ارسال کرد تظاهرات علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی ادامه یافت + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشورهای غربیِ مخالف حمله ایران باید به اسرائیل بگویند: بس کن! امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی از تکرار ماجراجویی نظامی علیه ایران دست بردارد | حمله کاملاً ضروری بود رییس جمهور: اگر رژیم صهیونیستی بازهم اشتباه کند، پاسخی پشیمان کننده می‌گیرد امنیت کامل در مراکز هسته‌ای کشور | اطلاعات لازم از مراکز هسته‌ای دشمن صهیونیستی در اختیار ماست + فیلم یارانه نقدی فروردین واریز شد (۳۰ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سفر یک هیأت ۹ نفری از طالبان به چین

  • کد خبر: ۷۵۸۲۳
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
سفر یک هیأت ۹ نفری از طالبان به چین
یک هیأت بلندرتبه‌ی طالبان به ریاست ملا عبدالغنی برادر، معاون سیاسی و رییس دفتر این گروه در قطر در یک سفر دو روزه به چین رفته است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محمدنعیم، سخن‌گوی دفتر سیاسی طالبان در رشته‌ توئیتی گفته است که سفر این هیأت نُه نفری به چین روز گذشته (سه‌شنبه، ۵ اسد-مرداد) بنا بر دعوت رسمی آن کشور صورت گرفته است.

 

او نوشته است که ملا برادر و هیأت همراهش با وانگ یی، وزیر امور خارجه، معاون وزیر خارجه و نماینده‌ی ویژه‌ی چین برای افغانستان به‌طور جداگانه دیدار کرده‌اند.

 

به‌گفته‌ی او، در این دیدارها در مورد مسائل سیاسی، اقتصادی و امنیتی مربوط به افغانستان و چین، اوضاع کنونی افغانستان و روند صلح بحث و گفت‌وگو شده است.

 

محمدنعیم نوشته است که هیأت طالبان به جانب چین اطمینان داده است که از خاک افغانستان علیه امنیت هیچ کشوری استفاده نخواهد شد.

 

سفر یک هیأت ۹ نفری از طالبان به چین

 

به‌گفته‌ی او، چین نیز تعهد کرده است که همکاری خود را با مردم افغانستان ادامه و گسترش خواهد داد.

 

طبق معلومات محمدنعیم، جانب چین در این دیدار گفته است که در امور افغانستان دخالت نمی‌کند، بلکه برای حل مشکلات و تأمین صلح در این کشور کمک خواهد کرد.

 

این درحالی است که هیأتی از طالبان چندی قبل به ایران آمده بود.

 

منبع: اطلاعات روز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->