نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

جاوید در بانکوک هم آقای گل فوتسال شد

  • کد خبر: ۷۶۰۰۳
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
جاوید در بانکوک هم آقای گل فوتسال شد
قهرمانی تیم‌ملی فوتسال ایران در تورنمنت تایلند با درخشش مشهدی‌ها رقم خورد و مهدی جاوید آقای گل این رقابت‌ها شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فوتسالیست مشهدی ستاره بلامنازع تیم‌ملی فوتسال ایران در تورنمنت بین‌المللی تایلند بود. تیم‌ملی فوتسال ایران درحالی روز گذشته توانست با غلبه بر میزبان فاتح این رقابت‌ها شود که ۲ ستاره مشهدی در ترکیب شاگردان ناظم‌الشریعه عملکردی متفاوت داشتند.

 

مهدی جاوید و حسین طیبی ۲ مشهدی تیم‌ملی در این تورنمنت بودند که به‌احتمال زیاد بازیکنان اصلی ترکیب تیم‌ملی در جام‌جهانی پیش‌رو خواهند بود؛ مسابقاتی که قرار است اواخر شهریور و اوایل مهر در کشور لیتوانی برگزار شود. شاگردان ناظم‌الشریعه که برای آماده‌سازی بیشتر به تایلند رفته بودند در این تورنمنت بین‌المللی با ۴ پیروزی و فقط یک تساوی جام را به پایان بردند. مهدی جاوید، بازیکن مشهدی تیم‌ملی، با به‌ثمررساندن ۷ گل آقای گل این مسابقات لقب گرفت.


فروغ دوباره جاوید در پیراهن ملی

بازیکن سی‌وچهارساله تیم‌ملی فوتسال در تورنمنت تایلند نه‌تن‌ها بار‌ها پایش به گل‌زنی باز شد، بلکه بعد از مدت‌ها توانست نمایشی در حدواندازه تیم‌ملی ارائه کند و نشان دهد دوباره به روز‌های اوجش نزدیک شده است. جاوید بعد از ۴ سال آقای گلی پیاپی لیگ‌برتر فوتسال ایران، فصل قبل قاعده را به سعید احمدعباسی باخت و عنوان آقای گلی را به او واگذار کرد. جاوید فصلی نه‌چندان خوب را در کراپ قزوین سپری کرد، اما در بازگشت دوباره به تیم‌ملی توانست نمایشی به‌مراتب درخشان‌تر از همشهری‌اش حسین طیبی داشته باشد.


ناهماهنگی طیبی با سایر ملی‌پوشان

حسین طیبی، لژیونر مشهدی فوتسال ایران، که فصلی خوب را در بنفیکای پرتغال سپری کرد، بعد از مدت‌ها به اردوی تیم‌ملی پیوست و در تورنمنت تایلند نتوانست آن‌چنان که از او انتظار می‌رفت، خوب عمل کند. طیبی در این تورنمنت فقط یک گل زد و در بیشتر دقایق بازی‌ها هماهنگی خوبی با سایر ملی‌پوشان نداشت. شاید دوربودن طولانی‌مدت حسین طیبی از اردوی تیم‌ملی فوتسال عامل ناهماهنگی این بازیکن و عملکرد ضعیفش باشد. طیبی این فصل با بنفیکا نایب‌قهرمان لیگ‌برتر و جام‌حذفی پرتغال شد و در لیگ قهرمانان فوتسال اروپا هم در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل تیم سابقش، غیرت قزاقستان، حذف شد.


یک تورنمنت «جاوید»

ایران در تورنمنت تایلند شروع خوبی داشت و شاگردان ناظم‌الشریعه توانستند در نخستین گام میزبان جام‌جهانی، لیتوانی، را از پیش‌رو بردارند؛ دیداری که با دبل مهدی جاوید همراه بود. در دومین بازی ملی‌پوشان مقابل تاجیکستان به پیروزی پرگل رسیدند که در این بازی سهم مهدی جاوید ۳ گل و یک هت‌تریک شیرین و سهم حسین طیبی یک گل بود.

 

در بازی سوم، شاگردان ناظم‌الشریعه مقابل مصر به تساوی ۲ بر ۲ رسیدند تا غافل‌گیر شوند؛ اما در بازی نیمه‌نهایی برابر ازبکستان که به‌عبارتی نخستین محک جدی ایرانی‌ها بود، به پیروزی رسیدند و مهدی جاوید آخرین گلش در این تورنمنت را به ثمر رساند. در دیدار فینال هم که با برتری ۵ بر ۱ ایران برابر تایلند همراه بود، جاوید و طیبی موفق به گل‌زنی نشدند. بااین‌همه مهدی جاوید با ۷ گل آقای گل شد و از بهترین‌های ایران در این تورنمنت بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->