حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها
سرخط خبرها

ایتالیا شکستنی بود| والیبال ایران یک خوآن توره کم داشت

  • کد خبر: ۷۶۰۵۶
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
ایتالیا شکستنی بود| والیبال ایران یک خوآن توره کم داشت
تیم ملی والیبال در المپیک توکیو برابر ایتالیا با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم ملی والیبال در مصاف با ایتالیا بد بازی نکرد و حتی توان بردن، حریف اروپایی خود را داشت، اما برخی اشتباهات پیش پا افتاده مانع از قطعی شدن صعود ایران شد. حالا صعود به پیروزی بر سامورایی‌ها در فینال تمام آسیایی روز آخر دور گروهی موکول شد، جدالی که می‌تواند جذاب‌ترین و در عین حال به مهیچ‌ترین بازی دو حریف دیرینه، در قاره کهن منتهی شود.
اما در بازی برابر ایتالیا تکلیف در همان ست اول بازی روشن شد، جایی که همانند ۵ سال پیش در ریو، تیم ما پیروزی تقدیمی حریف را پس زد و در نهایت ۳ بر یک در پایان بازنده شد. نگاهی به آمار بازی نشان می‌دهد که دو تیم تقریبا در یک سطح بودند به جز اینکه آن‌ها " خوآن توره نا " همه فن حریف داشتند و ما مثل همیشه دستمان از این حیث خالی بود.
در روزی که ایوان زایتسف تعطیل بود دو بازیکن دیگر، لاجوردی پوشان را از طوفان ایرانیان نجات دادند، خوان توره نا و جیانلی مدیریت این دو بازیکن، جوانان نو رسیده و برخی بازیکنان رو به زوال سرزمین چکمه را سرپا نگه داشت.
از آن سو زمانی که جوانان ما شاید از سر ناچاری به زمین فراخوانده شدند ورق برگشت، پاس‌های ناب جواد کریمی و دفاع عالی صابر کاظمی سیمای تیم ما را دگرگون کرد. دفاع‌های اصغر مجرد و آبشار‌های سید، میلاد و میثم در کنار توپگیری مرندی تیم بلند آوازه ایتالیا را در لاک خود فرو بد، ولی افسوس که قدر امتیازات حساس را ندانستیم و فاقد لیدری کارکشته، چون عثمانی خوآن توره بودیم.
بدون تردید اگر این بازی را مقابل کانادا ارائه می‌دادیم هم برنده بودیم و‌هم اینکه‌همه‌چیز به روز آخر کشیده نمی‌شد. حالا یکشنبه است و نبردی حیثیتی و حساس با ژاپن، باید میزبان را شکست بدهیم و ببینیم جدول رقابت‌ها کدام روی خود را به ما نشان می‌دهد، با این نمایش توانایی غلبه بر چشم بادامی‌ها را داریم و با پیروزی راهی دور دوم خواهیم شد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->