نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

درخشش مشهدی‌ها در هفته آخر لیگ برتر| تداوم کامیابی زامهران و درخشش دیرهنگام واسعی

  • کد خبر: ۷۶۰۹۷
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
درخشش مشهدی‌ها در هفته آخر لیگ برتر| تداوم کامیابی زامهران و درخشش دیرهنگام واسعی
هفته پایانی لیگ‌برتر با نمایش خوب ۲ ستاره مشهدی همراه بود.

بهنام اخوت | شهرآرانیوز؛ لیگ‌برتر بیستم پس از کش‌وقوس‌های فراوان کرونایی به پایان رسید و در این ره‌آورد، فوتبال مشهد با حضور تیم پدیده در این مسابقات فصلی پرچالش را سپری کرد. اما از طرف دیگر بازیکنان مشهدی‌ای بودند که در تیم‌های مختلف توپ زدند و بازی هرکدامشان در هر هفته از مسابقات دغدغه فوتبال‌دوستان مشهدی بود.

 

دراین‌بین در آوردگاه پایانی و در ایستگاه سرنوشت‌ساز این «فرزاد زامهران» و «سعید واسعی» بودند که برای تیم‌هایشان گل‌زنی کردند تا در کانون توجهات قرار بگیرند؛ ۲ بازیکنی که در هفته پایانی نقشی کلیدی در کسب نتایج موفقیت‌آمیز تیم‌هایشان ایفا کردند. البته یونس شاکری، علی داوران، معین عباسیان، سیاوش یزدانی و احسان پهلوان دیگر مشهدی‌هایی بودند که در هفته آخر لیگ به میدان رفتند، اما هیچ‌کدام به‌اندازه این ۲ بازیکن نمایش درخشانی نداشتند.


تداوم کامیابی‌های زامهران

فرزاد زامهران فصلی خوب را در نساجی مازندران سپری کرد. وینگر مشهدی مازنی‌ها فصل را چندان خوب شروع نکرد، اما رفته‌رفته جایش را در ترکیب اصلی تیم و مهم‌تر از آن در قلب هواداران قائمشهری باز کرد. زامهران در این فصل ۶ بار برای تیمش گل‌زنی کرد و موفق به ارسال ۲ پاس گل شد؛ عملکردی خوب که او را در فهرست بهترین‌های نساجی قرار داد. تیمی که تا ۲ هفته مانده به پایان مسابقات کاندیدای سقوط بود، اما با درخشش بازیکنانی، چون زامهران، کلانتری و اسلامی در لیگ ماند.

 

فرزاد زامهران فصل گذشته با محمدرضا مهاجری، مربی مشهدی، به قائمشهر رفت و یک فصل در این تیم ناکام بود، اما در این فصل با عملکرد خوبش توانست قلب هواداران تیفوسی و دوآتشه ورزشگاه وطنی قائمشهر را به‌دست بیاورد و به بازیکن محبوب آن‌ها بدل شود. نساجی با گل‌های زامهران و کلانتری برابر گل‌گهر امیر قلعه‌نویی به تساوی ۲ بر ۲ رسید. تساوی‌ای که تیم ژنرال را از رسیدن به سهمیه پلی‌آف آسیایی بازداشت.


درخشش دیرهنگام واسعی

بغض سعید واسعی در دقیقه ۱۳ ترکید. وینگر مشهدی تراکتور که از ابتدای فصل درگیر حواشی انتقال جنجالی از تهران به تبریز بود، بار‌ها در این فصل با مشکل مواجه شد. واسعی یکی‌دو بار خیلی کوتاه در طول فصل به تمرینات تراکتور بازگشت، اما هنوز بازی نکرده بود، به حاشیه رفت و دوباره روز از نو روزی از نو. بااین‌همه او در دیدار هفته پایانی مقابل سایپا از ابتدا در ترکیب تراکتور، که برای کسب سهمیه آسیایی می‌جنگید، به میدان رفت و از قضای روزگار خیلی زود و در همان دقیقه ۱۳ دروازه سایپایی را گشود که برای بقا می‌جنگید.

 

گل زودهنگام واسعی ورق بازی را به‌سود تبریزی‌ها برگرداند و بعد از آن بود که شیرازه سایپا ازهم پاشید و این تیم تهرانی ۵ بار دروازه‌اش باز شد تا در پایان ۵ بر ۱ به تراکتور ببازد؛ باختی که سایپا را روانه لیگ‌یک کرد و تراکتور را به لیگ قهرمانان فرستاد. حالا باید دید تکلیف سعید واسعی بعد از این درخشش دیرهنگام برای فصل بعد چه خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->