نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

هیئت ورزش‌های همگانی خراسان‌رضوی، بزرگ‌ترین کارآفرین کشور

  • کد خبر: ۷۶۲۰۰
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
هیئت ورزش‌های همگانی خراسان‌رضوی، بزرگ‌ترین کارآفرین کشور
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خراسان‌رضوی می‌گوید هیئت متبوعش از بزرگ‌ترین کارآفرینان کشور است.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خراسان‌رضوی می‌گوید هیئت متبوعش از بزرگ‌ترین کارآفرینان کشور است. امیر آذریان با اشاره به پرورش مربیان در رده‌های مختلف این ادعا را متذکر می‌شود. رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خراسان‌رضوی گفت: از بزرگ‌ترین کارآفرینان کشور هیئت ورزش‌های همگانی این استان است، زیرا تاکنون توانسته است ۲۰هزار مربی در رده‌های مختلف پرورش دهد. رضا آذریان افزود: بیشتر این آموزش‌ها در حوزه بانوان برگزار شده است که گواهی‌نامه‌ها و کارنامه‌های صادرشده از درجه یک تا ۳ را شامل می‌شود.

 

وی با اشاره به شرایط سخت کرونایی در استان خراسان‌رضوی اضافه کرد: در ۲۰ماه گذشته که کرونا شیوع پیدا کرد، در هیچ رشته ورزشی آموزش تعطیل نشده و برنامه‌های آموزشی و کلاس‌ها به‌سمت مجازی رفته است و باید برای آموزش بهتر از استادان دانشگاه‌ها نیز کمک گرفته شود. رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خراسان‌رضوی تفکر جدید این فدراسیون را یک تفکر علمی و پژوهشی دانست و گفت: ورزش همگانی اساس ورزش‌های دیگر محسوب می‌شود و اگر در رشته ورزشی افتخاری به‌دست می‌آید، به‌دلیل توجه به این رشته ورزشی است؛ بنابراین باید از ظرفیت جامعه دانشگاهی برای بهره‌مندی از پیاده‌سازی علم و پژوهش در حوزه ورزش استفاده کرد.

 

آذریان افزود: به‌طور مثال برای رشته طناب‌زنی، دانش‌آموزان پای‌کار آمدند و هیئت ورزش‌های همگانی از نظر آموزشی دراین‌زمینه کمک‌های بسیاری به آموزش‌وپرورش کرده که باعث شده است این رشته در کشور بدرخشد. وی با بیان اینکه هیئت ورزش‌های همگانی استان خراسان‌رضوی توانسته است در سال گذشته رتبه برتر در کشور را از آن خود کند، اضافه کرد: کسب این عناوین با همکاری هیئت‌های شهرستانی میسر شده است، اما باید شهرداری‌ها کمک بیشتری به هیئت‌های شهرستانی بکنند. عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: این ورزش برای همه مردم است و ایجاد فرهنگ ورزش امری ضروری است.

 

ورزش همگانی فقط یک برنامه صبح و نشاط نیست، بلکه ۶۰انجمن در کشور و ۴۰انجمن در مشهد در این هیئت فعال‌اند. آذریان افزود: ۵۰درصد هیئت ورزش‌های همگانی را بانوان تشکیل می‌دهند و باید در سطح ادارات نیز ورزش از سوی کارکنان حتی به‌مدت نیم‌ساعت انجام شود تا جامعه سرشار از نشاط و شادابی شود. وی ادامه داد: اکنون بهترین آکادمی ورزشی در قرارگاه ارتش در اختیار ورزش همگانی خراسان‌رضوی قرار گرفته است که دانشگاه‌ها نیز می‌توانند ظرفیت‌های ورزشی‌شان را برای توسعه ورزش در اختیار هیئت ورزش همگانی استان قرار دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->