مشکل عجیب صفحه‌نمایش‌، چند گوشی‌‌ دیگر سامسونگ را هم درگیر کرد + عکس وزارت اقتصاد از شروع فروش اینترنتی دارو از ماه آینده خبر داد هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند خسارت ۹۰میلیارددلاری زلزلهٔ تایوان به صنعت تراشه‌سازی این کشور افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟
سرخط خبرها

دلیل اختلال در تاکسی‌های اینترنتی چه بود؟

  • کد خبر: ۷۶۲۷۹
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
دلیل اختلال در تاکسی‌های اینترنتی چه بود؟
دو اپلیکیشن تپسی و اسنپ، به صورت همزمان دچار اختلال در خدمات دهی شدند و این مشکل پس از دقایق رفع شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ دقایقی دو اپلیکیشن تاکسی آنلاین، اسنپ و تپسی امکان خدمات‌رسانی به کاربران خود را نداشتند و از دسترس خارج شدند.

 

مشکل اصلی تپسی چه بود؟

هنگام وارد شدن به نرم افزار تپسی با پیامی با این مضمون مواجه می‌شوید، در برقراری ارتباط با شبکه مشکلی پیش آمده، لطفا از وجود دسترسی به شبکه مطمئن و مجددا تلاش کنید.

 

در نگاه اول به نظر می‌رسید که مشکل از اینترنت مخاطب است. اما مشکل دسترسی به این نرم‌افزار و استفاده از خدماتش هم با اینترنت ثابت و هم با اینترنت همراه وجود داشت.

 

علاوه بر این امکان استفاده از خدمات تاکسی تلفنی با شماره ۱۶۳۰ نیز برای مدتی از دسترس خارج شده بود.

 

این اتفاق دقایقی پس از انتشار فراخوان تپسی رخ داد که در تبلیغی گفته بود عضو تپسی شوید، ماهانه ۱۰ میلیون تومان درآمد داشته باشید و از سهمیه بنزین اختصاصی بهره‌مند شوید.

 

اسنپ هم مشکل تپسی را داشت

البته این اتفاق تنها برای اپلیکیشن تپسی رخ نداد، همزمان با اختلال این برنامه، اسنپ نیز مدت چند دقیقه از دسترس خارج شد و امکان استفاده کاربران را محدود کرد.

 

اختلال اسنپ و تپسی چرا رخ داد؟

این مشکل پس از مدت زمانی برطرف شد و فعالیت این نرم‌افزارها به حالت عادی خود بازگشت. این اختلال به طور همزمان برای هر دو برنامه تاکسی اینترنتی رخ داد. اما هنوز علت اصلی این اختلال مشخص نشده است. به نظر می‌رسد مشکل اصلی از سروری باسد که به این نرم‌افزارها خدمات رسانی می‌کند

 

منبع: تجارت نیوز

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->