ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سید حسین حسینی ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد جمعه سرنوشت‌ساز استقلال در آزادی | آبی‌ها با خبر از نتیجه بازی پرسپولیس بازگشت روماریو در ۵۸ سالگی به مستطیل سبز + عکس پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین وزارت ورزش و جوانان مالکیت سرخابی‌ها را نپذیرفت| آغاز شمارش معکوس برای واگذاری تکذیب واگذاری قطعی استقلال به یک هلدینگ سرمربی محبوب سردار آزمون در راه ترکیه یخچالی در تیم منتخب هفته لیگ دو آلمان + عکس امیدواری به بازگشت یامگا ال‌کلاسیکو، آخرین فرصت ژاوی؟
سرخط خبرها

لالیگای کهکشانی| از دیپای تا آگوئرو و امباپه؟

  • کد خبر: ۷۶۳۳۵
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
لالیگای کهکشانی| از دیپای تا آگوئرو و امباپه؟
لیگ فوتبال اسپانیا، امسال اسم‌های بزرگ‌تری دارد و حتی ممکن است این اسامی بزرگ‌تر هم بشود، اگر امباپه در نهایت به رئال مادرید بپیوندد.
به گزارش شهرآرانیوز، فصل جدید فوتبال اسپانیا از ۱۰ روز دیگر در‌حالی شروع می‌شود که تیم‌های بزرگ این لیگ، دچار تغییرات متعددی شده‌اند؛ از رئالی که با زیدان افسانه‌ای روی نیمکت خداحافظی کرده تا بارسایی که امیدوار است با رونالد کومان و خریدهایی، چون ممفیس د‌پای، ناکامی‌های فصل قبل را جبران کند.
 
انتظار برای فصل جدید لالیگا تقریبا به پایان رسیده و فقط ۲ هفته دیگر به دیدار‌های ابتدایی باقی مانده است. اولین مسابقه فصل ۲۲-۲۰۲۱ در سطح اول فوتبال اسپانیا جمعه ۱۳‌آگوست (۲۲ مرداد) برگزار می‌شود؛ والنسیا مقابل ختافه، تقابلی که در چند فصل گذشته به یک جدال کینه‌توزانه تبدیل شده است.
 
شب افتتاحیه در سال‌های اخیر لحظاتی فراموش‌نشدنی را رقم زده است. چه کسی می‌تواند ضربه برگردان آریتز آدوریز در وقت‌های اضافه بازی مقابل بارسلونا در سال‌۲۰۱۹ را فراموش کند؟ سکو‌ها آن شب در سن‌مامس پر بود و حالا هم در سراسر اسپانیا و جهان هیجان وجود دارد؛ زیرا طرف‌داران برای فصل جدید به ورزشگاه‌های اسپانیا باز‌می‌گردند. والنسیا مقابل ختافه یک بازی انفجاری برای شروع فصل جدید است، زیرا این ۲ باشگاه در چندین دیدار آتشین در سال‌های اخیر شرکت کرده‌اند. خوزه بوردالاس هدایت والنسیا را برعهده دارد و تقابل او با تیم سابقش می‌تواند از جذابیت‌های بالایی برخوردار باشد. از طرفی ختافه سرمربی سابق خود یعنی میشل را به تیم بازگردانده و در نقل‌و‌انتقالات نیز بسیار فعال عمل کرده است؛ اما در دیگر‌دیدار‌های مهم، رئال‌مادرید شنبه‌شب به‌مصاف آلاوس خواهد رفت. مدافع عنوان قهرمانی یعنی اتلتیکو‌مادرید رو‌در‌روی سلتاویگو به میدان می‌رود و بارسلونا هم در خانه رئال‌سوسیداد با این تیم دیدار می‌کند.


آلابا، د‌پای، آگوئرو؛ ستاره‌های تازه‌وارد لالیگا.

اما مانند هر تابستان باشگاه‌های لالیگایی برای بهبود ترکیب تیم خود به بازار نقل‌و‌انتقالات روی آورده‌اند. بحران ویروس کرونا بازار را متزلزل کرده است؛ هرچند تیم‌ها هنوز با تصمیمات هوشمندانه، خرید‌های مناسب، جذب رایگان و قرضی بازیکنان، اوضاع خود را بهبود بخشیده‌اند. یکی از این راه‌حل‌های هوشمندانه، مبادله سویا با تاتنهام بود، زیرا باشگاه اندلسی برایان گیل را از دست داد، ولی اریک لاملا را به دست آورد و مبلغ هنگفتی در این معامله به جیب زد. سویا فصل گذشته ۷۷‌امتیاز به دست آورد و حالا در فصل پیش‌رو نیز امیدوار است در جمع ۴ تیم بالای جدول قرار بگیرد. اتلتیکو‌مادرید قطعا خواهان دفاع از عنوان قهرمانی است و آن‌ها در‌این‌راستا تغییراتی را در تیم خود ایجاد کرده‌اند.
 
رودریگو دی‌پائول یکی از بهترین بازیکنان کوپا‌آمریکا در ترکیب تیم ملی آرژانتین بود و حالا این استعداد خوب راهی ا‌تلتیکو‌مادرید شده است. بازیکن جدید اتلتیکو گران‌ترین خرید یک باشگاه اسپانیایی در تابستان امسال است و هواداران این باشگاه بی‌صبرانه منتظر تماشای او در واندا‌متروپولیتانو هستند. در سمت دیگر، رئال‌مادرید و بارسلونا به‌دنبال به‌چالش‌کشیدن اتلتیکومادرید برای عنوان قهرمانی خواهند بود و در‌این‌راستا آن‌ها هم برخی بازیکنان را به شکل رایگان جذب کرده‌اند. بارسا ۳ بازیکن شامل ممفیس د‌پای، اریک گارسیا و سرخیو آگوئرو را به شکل آزاد در اختیار گرفت و رئال‌مادرید نیز به‌نوعی داوید آلابا را جانشین سرخیو راموس کرد. همچنین برخی نقل‌و‌انتقالات بزرگ دیگر در لالیگا انجام شده است.


پایان ۸۲ روز تعطیلی

کیفیت فوتبال به‌نمایش‌گذاشته‌شده در فصل گذشته لالیگا فوق‌العاده بود. این اتفاق در‌حالی رخ داد که باشگاه‌ها به‌دلیل شیوع ویروس کرونا و فشردگی مسابقات نتوانستند مانند همیشه از شرایط اردو‌های پیش‌فصل استفاده کنند. با‌این‌حال بین آخرین روز لالیگا در فصل گذشته و فصل جدید ۸۲ روز فاصله وجود دارد و به‌نوعی این مشکل نیز حل شده است. همچنین باشگاه‌های لالیگا در تور پیش‌فصل بازی‌های دوستانه‌ای را مقابل دیگر‌تیم‌های بزرگ مثل دورتموند، پاری‌سن‌ژرمن، یوونتوس و میلان برگزار کرده و خواهند کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->