معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

نگاهی به گوشی گلکسی S۲۰ FE، میان‌رده قدرتمند سامسونگ

  • کد خبر: ۷۶۳۴۴
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
نگاهی به گوشی گلکسی S۲۰ FE، میان‌رده قدرتمند سامسونگ
گوشی گلکسی S۲۰ FE یکی از میان‌رده‌های سامسونگ ست. این محصول بدنه‌ای پلاستیکی دارد. روکش پلاستیکی دستگاه مانند دستگاه‌های میان‌رده و پایین‌رده براق و نازیبا نیست بلکه به لطف پوشش ماتش، حس خوشایندی انتقال می‌دهد، به‌راحتی خط و خش نمی‌پذیرد و آثار انگشت هم روی آن نمایان نمی‌شود.
به گزارش شهرآرانیوز - در یکی دو سال گذشته قیمت گوشی‌های پرچم‌دار به اندازه‌ای افزایش یافته که خیلی از کاربران مجبورند قید خرید آن‌ها را بزنند و به میان‌رده‌هایی که با قیمتی پایین‌تر، عملکردی نزدیک‌تر به گوشی‌های پرچم‌دار دارند، رضایت دهند.
 
گوشی گلکسی S۲۰ FE سامسونگ یکی از همین میان‌رده‌هاست. این محصول بدنه‌ای پلاستیکی دارد. روکش پلاستیکی دستگاه مانند دستگاه‌های میان‌رده و پایین‌رده براق و نازیبا نیست بلکه به لطف پوشش ماتش، حس خوشایندی انتقال می‌دهد، به‌راحتی خط و خش نمی‌پذیرد و آثار انگشت هم روی آن نمایان نمی‌شود.

این گوشی از نمایشگر ۶.۵ اینچی OLED با وضوح ۲۴۰۰ × ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد، از محتوای مبتنی‌بر +HDR۱۰ پشتیبانی می‌کند و می‌توان نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را روی آن تجربه کرد. البته وضوح Full HD نمایشگر گلکسی S۲۰ FE دربرابر وضوح +QHD برادران پرچم‌دارش یکی از ضعف‌های این گوشی هوشمند به شمار می‌آید.
 
از نظر نرم‌افزاری گلکسی S۲۰ FE به صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ و رابط کاربری۲.۵ One UI به فروش می‌رسد، اما به‌روزرسانی اندروید ۱۱ و رابط کاربری ۳.۰ One UI برای این گوشی هوشمند در دسترس قرار گرفته است.
این میان‌رده سامسونگ در ۲ نسخه ۴G و ۵G به فروش می‌رسد که از بین آن‌ها نسخه ۴G از تراشه اختصاصی Exynos۹۹۰ سامسونگ و نسخه ۵G از تراشه Snapdragon۸۶۵ قدرت می‌گیرد.
گلکسی S۲۰ FE در ۳ نسخه ۶ / ۱۲۸، ۸ /
۱۲۸ و ۸، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و رم، با رم سریع و بهینه LPDDR۵ و حافظه ذخیره‌سازی
۳.۱ UFS به فروش می‌رسد.
در زمینه باتری هم این میان‌رده سامسونگ از باتری با ظرفیت نسبتا خوب ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد. سامسونگ می‌گوید این باتری می‌تواند انرژی موردنیاز گلکسی S۲۰ FE را تا یک روز تأمین کند. البته اگر نرخ تازه‌سازی نمایشگر را از ۱۲۰ به ۶۰ کاهش دهید، مدت شارژدهی باتری تا ۲ روز هم جواب‌گوی استفاده عادی خواهد بود. درحالی‌که این محصول از شارژ سریع ۲۵ وات مبتنی‌بر USB Power Delivery۳ پشتیبانی می‌کند، متأسفانه سامسونگ این گوشی هوشمند را با شارژر پانزده‌واتی به فروش می‌رساند، شارژری که برای
پر کردن باتری دستگاه به ۹۰ دقیقه زمان نیاز دارد. گلکسی S۲۰ FE قابلیت شارژ بی‌سیم پانزده‌واتی و شارژ معکوس بی‌سیم تا سقف ۴.۵ وات را نیز دارد.
 
در بخش دوربین هم ۲ دوربین دوازده‌مگاپیکسلی با لنز واید و اولتراواید و یک دوربین هشت‌مگاپیکسلی با لنز تله‌فوتو، مجموع ۳ دوربین پشتی گوشی را تشکیل می‌دهند. این مجموعه دوربین اگرچه از نظر کیفیت به پای عملکرد پرچم‌دار‌ها نمی‌رسند، به شما امکان ثبت تصاویری با تفکیک رنگ و دقت به‌نسبت خوبی را می‌دهند. در بخش دوربین سلفی هم این گوشی مجهز به پنلی سی‌ودومگاپیکسلی با لنز واید است که می‌تواند در فیلم‌برداری و عکس‌های سلفی، رضایت شما را جلب کند.
این گوشی را می‌توانید با قیمتی بین ۱۲ تا ۱۳ میلیون تومان در بازار خریداری کنید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->