اعمال قانون ۱۴۲۰ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۱۴ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) برای دکتر محمدتقی صراف شیرازی، چشم امید مادران مشهدی درباره چگونگی آموزش سواد مالی به فرزندان و لزوم آن ترافیک سنگین در بزرگراه‌ها و هسته مرکزی شهر مشهد | فوت راکب موتور سیکلت در تصادف با کامیونت (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (شنبه یکم اردیبهشت ١۴٠٣) | افزایش ابرناکی و وزش باد شدید طرح دغدغه‌های شهروندان با فرماندار مشهد برای تهیه مسکن ملی حریق در یک مهمان‌پذیر اطراف حرم رضوی اطفا شد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) قرعه‌کشی زمین برای خانه‌دار‌شدن ۵۰۰ خانواده روستایی در شهرستان مشهد سرطان روده بزرگ به لحاظ تعداد مبتلا در جایگاه سوم قرار دارد زیرمیزی در کار حقوقی جزئیاتی تازه از کشف نیم‌تن مواد مخدر در تایباد بیمارستان‌های کودک در مشهد خدمات درمانی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ارائه می‌دهند به‌صدا‌درآمدن زنگ‌خطر شیوع آبله‌مرغان، سرخک و آنفلوانزا در خراسان‌رضوی افزایش دوبرابری زندانیان مهریه و پرونده‌های قضایی در پی گران‌شدن سکه احتمال افزایش ۲۵ درصدی بودجه طرح «امنیت غذایی» ورود سامانه بارشی به کشور طی دوشنبه (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آتش‌سوزی گسترده در ارتفاعات تنگ هایقر استان فارس + عکس و فیلم

  • کد خبر: ۷۶۴۳۵
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۴
آتش‌سوزی گسترده در ارتفاعات تنگ هایقر استان فارس + عکس و فیلم
آتشی که عصر دوشنبه ۱۱ مرداد در نقاطی از تنگ هایقر واقع در شهرستان فیروزآباد حادث شده بود، علیرغم تلاش برای مهار، همچنان در حال پیشروی است.
به گزارش شهرآرانیوز، بعد از ظهر دوشنبه ۱۱ مرداد، وقوع حریق در ۲ نقطه از تنگ هایقر، واقع در حدود ۳۵ کیلومتری شهر فیروزآباد استان فارس، گزارش شد و تاکنون این حریق ادامه و گسترش داشته است.
 


 بنا بر اعلام اعضای گروه‌های مردمی حاضر در منطقه، شامگاه گذشته آتش برای ساعتی مهار شد، اما به دلیل وزش باد و شدت گرمای هوا، مجددا شعله ور شده است.

گزارش‌ها از این منطقه، بر لزوم اعزام نیرو و تجهیزات اطفایی و تامین بالگرد برای پشتیبانی و انتقال نیرو‌ها به نقاط صعب العبور، تاکید دارد.

تنگ هایقر واقع در جنوب غرب شهرستان فیروزآباد یکی از عرصه‌های طبیعی زیبای استان فارس به شمار می‌رود که در پائین دست آن، سد هایقر احداث شده است.

به گزارش ایسنا، هم اینک نیرو‌های حفاظت محیط زیست، منابع طبیعی، گروه‌های مردمی و بسیج، با حضور در محل برای مهار و اطفای حرق تلاش می‌کنند.

گزارش‌ها حاکی از گستردگی و شدت حریق در این منطقه طبیعی و آسیب دیدن شماری از نیرو‌های امداد رسان و مردمی است که برای اطفاء حریق به منطقه اعزام شده بودند.

فعالان زیست محیطی و برخی از مسئولان شهرستان فیروزآباد با ارسال پیام‌های متنی و صوتی، خواستار هم‌افزایی انسانی و تجهیزاتی برای اطفاء این آتش سوزی شده‌اند.
 
آتش سوزی تنگ هایقر سه قربانی گرفت/نیاز به کمک داریم
 فرماندار فیروزآباد اعلام کرد که در پی آتش سوزی بسیار گسترده در ارتفاعات صعب العبور هایقر، متاسفانه سه نفر از ساکنین عشایر جان خود را از دست دادند.
 
این آتش سوزی از ظهر روز گذشته دوشنبه ١١ مرداد آغاز و شامگاه همین روز اطفاء شد، اما مجددا امروز صبح سه‌شنبه ١٢ مرداد شعله ور شد.
 
منبع:ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->