حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود سامسونگ از حافظ رم جدید خود رونمایی کرد | LPDDR5X، راهی برای ورود هوش مصنوعی به گوشی‌های همراه پاول دورف: کاربران تلگرام به‌زودی میلیاردی می‌شوند ژاپن هم از اپل شکایت می‌کند؟ مدل‌های لوکس iPhone 15 Pro معرفی شدند | مافیای اپل جزئیات جدید از تنظیمات اجرای بازی‌ها در پلی استیشن ۵ پرو جزئیات جدید از حمله هکری به سازمان‌های اسرائیلی | مرکز پژوهش‌های هسته‌ای «دیمونا» هدف قرار گرفته است
سرخط خبرها

معرفی چند بازی موبایلی برای ادامه تعطیلات تابستانی

  • کد خبر: ۷۶۴۴۲
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۷
معرفی چند بازی موبایلی برای ادامه تعطیلات تابستانی
در روز‌های باقی مانده تابستان و با مشخص شدن نتایج امتحانات همه دانشگاه ها، روز‌های فراغت دانش آموزان و دانشجویان بیشتر می‌شود. به همین بهانه در این مطلب چند بازی خوب موبایلی نسبتاً جدید را در سبک‌های مختلف معرفی خواهیم کرد تا اگر هر سلیقه‌ای دارید، یکی از آن‌ها بخشی از اوقات فراغتتان را پر کند.

محمدرضا ضیا | شهرآرانیوز - در روز‌های باقی مانده تابستان و با مشخص شدن نتایج امتحانات همه دانشگاه ها، روز‌های فراغت دانش آموزان و دانشجویان بیشتر می‌شود. به همین بهانه در این مطلب چند بازی خوب موبایلی نسبتاً جدید را در سبک‌های مختلف معرفی خواهیم کرد تا اگر هر سلیقه‌ای دارید، یکی از آن‌ها بخشی از اوقات فراغتتان را پر کند.


ماریو روی گوشی

 

معرفی چند بازی موبایلی برای ادامه تعطیلات تابستانی

 

نوستالژی مسابقه‌ای ماریو بعد از انتشار روی کنسول نینتندو حالا سر از گوشی‌های هوشمند در آورده است. در بازی رایگان Mario Kart Tour می‌توانید به ده‌ها خودروی کارتینگ با قابلیت شخصی سازی برای رقابت در نقشه‌های آشنای مجموعه دست پیدا کنید. یکی از خصوصیات Mario Kart Tour بدون شک امکان ایجاد مسابقات آنلاین شخصی سازی شده با قوانین متفاوت است. به لطف این ویژگی‌ می‌توانید رقابت‌های نفس گیر زیادی را به همراه دوستانتان تجربه کنید.


نید فور اسپید

 

 

معرفی چند بازی موبایلی برای ادامه تعطیلات تابستانی

مجموعه بازی Need for Speed یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌های ریسینگ است و همه گیمر‌ها آن را می‌شناسند. بازی موبایلی Need for Speed No Limits بازیکنان را به مسابقات خیابانی و شبانه می‌برد، جایی که می‌توانید با پیروزی در هر رقابت، پول لازم برای آزادسازی خودرو‌های بیشتر و شخصی سازی آن‌ها را به دست بیاورید. درست مانند کاری که در نسخه‌های مختلف کامپیوتری این بازی می‌کردیم. بازی خودرو‌های متنوعی را نظیر فراری، لامبورگینی و مک لارن و ... را شامل می‌شود.


جایگزینی برای دوتا دو

 

معرفی چند بازی موبایلی برای ادامه تعطیلات تابستانی

 

خوره‌های بازی مشهور کامپیوتری «دوتا دو»، می‌توانند نسخه بسیار شبیه آن را روی گوشی هایشان در بازی Vainglory ببینند. این بازی میزبان قهرمان‌های بسیار متنوعی است که هر بازیکن می‌تواند باتوجه به نوع بازی خود آن را انتخاب کند. بازیکنان باید در دو گروه با یکدیگر رقابت کنند تا با از بین بردن پایگاه یکدیگر پیروز رقابت شوند. تنوع قهرمان‌ها باعث شده است تا هر مسابقه بازی به رقابتی جذاب تبدیل شود.


یک اکشن اسنایپری

 

معرفی چند بازی موبایلی برای ادامه تعطیلات تابستانی

 

داستان این بازی اکشن به این صورت است: تایلر اسمیت، کهنه تک تیرانداز مدتی می‌شود که از شلوغ بازی‌های گذشته به دور مانده و اکنون در آرامش دوران بازنشستگی خود را می‌گذارد. با این حال، جهان به مهارت او نیاز دارد. در بازی Clear Vision۴ در نقش تایلر اسمیت به نبرد با باندی خلافکار می‌روید، جایی که باید با نشانه گیری دقیق از جت پک گرفته تا تجهیزات دشمنان را برای جلوگیری از موفقیت آن‌ها از بین ببرید. با وجود ظاهر نه چندان پیچیده بازی، Clear Vision۴ دارای ریزه کاری‌های یافتن مختصات محل حضور اهداف است. ساعت‌ها گیم پلی هیجان انگیز از طرفی و امکان استفاده از عناصر محیطی برای از بین بردن دشمنان از طرف دیگر، بازی Clear Vision۴ را به محصولی هیجان انگیز در فهرست بهترین بازی‌های موبایلی تبدیل کرده است.

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->