حمله موشکی حزب‌الله لبنان به تجمع نظامیان صهیونیست (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) حمله به پایگاه نظامیان صهیونیست در شمال کرانه باختری پاسخ منفی انگلیس به «نتانیاهو» درباره سپاه خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ + فیلم واکنش حکیم به اقدام خصمانه آمریکا در شورای امنیت علیه فلسطین قدردانی امیرعبداللهیان از نقش الجزایر در کمک به توقف نسل کشی اسرائیل در غزه + فیلم ادامه حملات حزب الله لبنان به مواضع اسرائیل (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) سی ان ان: هیچ آسیبی به ‌پایگاه هوایی اصفهان وارد نشده است + عکس زمان تصمیم‌گیری برای تعطیلی پنجشنبه‌ها مشخص شد تحلیلگر نظامی صهیونیست: قیامت را به چشم دیدیم امیرعبداللهیان: به هرگونه خطای محاسباتی پاسخ می‌دهیم اطلاعیه جدید فراجا: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) فرمانده گردان طولکرم در سرایاالقدس به شهادت رسید + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) درگیری لفظی میان نتانیاهو و وزیر خارجه آلمان واکنش امیرعبداللهیان به ساقط شدن ریزپرنده‌ها در آسمان اصفهان وزیر خارجه اردن در تماس با امیرعبداللهیان: آسمان اردن مورد سوءاستفاده اسرائیل قرار نخواهد گرفت لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم | اوضاع جبهه شمالی خطرناک است فرانسه کمک به اسرائیل برای مقابله با پاسخ ایران را تایید کرد لاپید: بن گویر آبروی اسرائیل را برده است ظریف حمله موشکی اسرائیل به خاک ایران را «آتش‌بازی » خواند ماجرای حادثه امنیتی در بخش کنسولی سفارت ایران در پاریس چه بود؟
سرخط خبرها

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح: داستان سرایی اخیر دشمنان، عملیات روانی ‌است

  • کد خبر: ۷۶۸۱۰
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح: داستان سرایی اخیر دشمنان، عملیات روانی ‌است
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: اگر قرار باشد با دشمنان مقابله کنیم مانند اقدامی ‌که در عین‌الاسد انجام دادیم، به‌شکل آشکار اعلام‌ می‌کنیم، بنابراین داستان سرایی اخیر دشمنان، عملیات روانی و ناشی از وحشت آنها از یکپارچگی‌ نظام‌ اسلامی ایران است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سردار پاسدار ابوالفضل شکارچی روز شنبه در آیین قدردانی از اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، گفت: خبرنگار می‌تواند کشور را به سمت و سویی هدایت کند یا هجوم جریانی به سمت کشور را سد کند؛ در همین‌ رابطه باید گفت که خبرنگاری در فرهنگ‌سازی به عموم‌ مردم نقش اساسی و کلیدی دارد.

 

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح افزود: در جنگ‌ روایت‌ها خبرنگاری که با فکر کار می‌کند می‌تواند بر دسیسه‌های دشمنان غلبه کند به عنوان‌ نمونه در ترور فخری‌زاده خبرنگاران خوب عمل کردند اما برخی مسئولان خوب عمل نکردند.

 

سردار شکارچی عنوان کرد: خبرنگار عنصر اعتماد بخش جامعه است و می‌تواند رسانه‌ای را متهم‌ کند و هیبت آن رسانه را بشکند و فرقی هم‌ نمی‌کند در کدام رسانه فعالیت دارد.

 

وی در ادامه عنوان کرد: خبرنگار در مطالبه‌گری و تشدید خدمت رسانی در نیروهای مسلح‌ می‌تواند موجب اقتداربخش و اقتدارزا و البته گاهی می‌تواند اقتدارزدا هم‌ باشد.

 

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح تصریح کرد: کشورهای دیگر براساس منافع احزاب و اسپانسرهای خود عمل می‌کنند ولی در اینجا خبرهای ما باید باعث اقتدار مجموعه نظام‌ شود چون یکی‌ از مهمترین عناصر توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان خبرنگاران‌ هستند و می‌توانند پیام‌ انقلاب را به سایر نقاط‌ جهان ارسال کنند که در همین رابطه می‌توانند از تحریف وقایع نیز جلوگیری کنند.

 

شکارچی افزود: هر خبری می‌تواند بستر مقابله با دشمنان را فراهم کند البته عکس‌ این موضوع نیز صادق است موضوعی‌که بعضا در برخی مواقع رعایت نمی‌شود.

 

وی ادامه داد: برخلاف راهبرد آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی که هدفشان ایجاد ناامنی است به‌ویژه رسانه‌های سعودی که به جمع آنها اضافه می‌شوند تا ایران هراسی را تشدید کنند در حالی که راهبرد ایران تقویت امنیت در خلیج‌فارس است.

 

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح تصریح کرد: اگر ‌بخواهیم‌ با دشمنان تقابل داشته باشیم‌ صحنه نبرد را نمی‌گذاریم‌ پیرامون خودمان باشد؛ در چهارچوب جنگ رسانه‌ای هم زمان با تحلیف، این جنگ رسانه‌ای را آغاز می‌کنند و امروز هم به دنبال سندسازی برای اقدامات خود هستند بر همین اساس است که امروز آمریکایی‌ها عنوان می‌کنند قطعاتی از پهپادهای ایران را از آب خارج کردند؛ این‌ برای آنها سند می‌شود ولی این سند در کدام آزمایشگاه تشخیص داده شده که متعلق به ایران است.

 

شکارچی عنوان کرد: روش‌ آمریکایی‌ها همین شیوه است که داستان‌سرایی می‌کنند تا به واسطه آن ایران را متهم‌ سازند و این اقدام‌ آنها هم‌ ناشی از یکپارچگی ‌و یکدستی در مجموعه نظام است؛ بنابراین راهکاری که برای فشار به ایران انتخاب کرده‌اند چنین شیوه‌ای است.

 

وی ادامه داد: از دشمنان هیچ انتظاری جز دشمنی نداریم؛ آمریکا دنبال تعامل نبوده و ‌نیست چون همواره دنبال براندازی در ایران بوده است و تا زمانی هم که سایه رژیم صهیونیستی بر این‌ کشور وجود دارد شیوه آنها در مواجهه با ایران تغییری بوجود نمی‌آید.

 

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح اضافه کرد: اگر قرار باشد با دشمنان مقابله کنیم مانند اقدامی ‌که در عین‌الاسد انجام دادیم، به صورت آشکار آن را اعلام‌ می‌کنیم؛ بنابراین داستان سرایی اخیر دشمنان، عملیات روانی ‌است و این هم ناشی از وحشت آنها از یکپارچگی‌ نظام‌ اسلامی ایران است.

 

شکارچی گفت: البته تهیه سند جعلی کار زیاد سختی نیست چون صهیونیست‌ها دست بالایی برای تهیه اسناد جعلی دارند حتی ایجاد یک‌ انفجار بر روی یک‌کشتی هم‌کار سختی نیست.

 

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->