استقرار ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه مشهد  نشست کمیته اقتصادی مشترک ولایت هرات و استان خراسان رضوی برگزار می‌شود وزیر کشور در مشهد: طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح نشست برگزار کرد وزیر خارجه چین: صلح در منطقه با تحقق عدالت برای فلسطینی‌ها محقق می‌شود احمد وحیدی، وزیر کشور وارد مشهد شد (۶ اردیبهشت) اجرای نمایش «تمام نا تمام» در منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) عملیات «وعده صادق» و آینده نظم منطقه‌ای صباح زنگنه: اسرائیل به‌دنبال تنش در منطقه است| نیاز به فهم بهتر روابط بین‌الملل داریم صهیونیست‌ها برای سومین روز متوالی به مسجدالاقصی یورش بردند یک خبرنگار دیگر فلسطینی در بمباران خانه‌اش در غزه به شهادت رسید همسر شهید سید مصطفی خمینی درگذشت (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) افکار عمومی جهان مصمم به متوقف‌کردن جنایات جنگی در نوار ‎غزه و کرانه باختری است تأکید فرمانده ارتش بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام نماینده ویژه پاکستان درامور افغانستان: ایران و چین شرکای معتمد ما هستند سردار فدوی: عملیات وعده صادق، صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است آمریکا قانونی کردن شهرک سازی‌های اسرائیل را در کرانه باختری خطرناک خواند رئیس‌جمهور: سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی داشت سردرگمی و چالش جدید اسراییل مقابل حزب الله محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم
سرخط خبرها

طرح ساماندهی فضای مجازی با تفاوت یک رای در کمیسیون مشترک باقی ماند

  • کد خبر: ۷۷۱۳۰
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
طرح ساماندهی فضای مجازی با تفاوت یک رای در کمیسیون مشترک باقی ماند
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با ابراز شرمندگی از مخالفت نمایندگان با بررسی طرح ساماندهی فضای مجازی در صحن علنی گفت که درخواست لغو بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام های اجتماعی بر اساس اصل ۸۵ قانون اساسی تنها یک رای کم داشت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ جلیل رحیمی جهان آبادی بعد از مخالفت مجلس با درخواست لغو بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان های اجتماعی گفت: این موضوع ابتدا در جلسه غیر علنی مطرح شد، تعدادی از همکاران از جمله بنده درخواست کرده بودیم که این طرح به صحن برگردد. در این باره آقای قالیباف در نشست غیر علنی صحبت های خوبی را مطرح کرد و نکات مثبت و منفی طرح را بیان کرد. آقای نادران و سایر نمایندگان هم خوب صحبت کردند. در نهایت در رای گیری استمزاجی اکثریت رای دادند که این رای از کمیسیون مشترک به صحن علنی برگردد.

 

وی افزود: در زمان بررسی این موضوع در صحن علنی، موافقان برگشت طرح، مقداری وارد محتوا شدند که نباید این کار را می کردند، لذا چالش ایجاد شد. در نهایت این تقاضا تنها به دلیل کم داشتن یک رای به تصویب نرسید و در کمیسیون مشترک باقی ماند. شرمنده ایم نتوانستیم کاری کنیم. ان شاءالله در کمیسیون مشترک تلاش می شود تا خروجی چالش برانگیز نباشد.

 

امروز نمایندگان مجلس در جلسه غیرعلنی یک ساعته به بررسی تقاضای جمعی از نمایندگان برای لغو رسیدگی به طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی طبق اصل ۸۵ قانون اساسی پرداختند که علی رغم رای استمزاجی مثبت در نشست غیرعلنی، این درخواست در جلسه علنی رای نیاورد.

 

بر این اساس طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی طبق اصل ۸۵ قانون اساسی (بررسی در کمیسیون مشترک به جای صحن علنی) مورد رسیدگی قرار می گیرد.

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->