سیلاب به سنگان خواف رسید نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است
سرخط خبرها

تعویض پلاک با اعمال شاقه! | اینترنت هم به داد تعویض پلاک نرسید

  • کد خبر: ۷۷۲۸۴
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
تعویض پلاک با اعمال شاقه! | اینترنت هم به داد تعویض پلاک نرسید
شاید در این روزهای کرونای دلتایی شما هم به اجبار گذرتان به مراکز تعویض پلاک افتاده و برای دریافت نوبت مجبور شده باشید از سایت nobatdehi.epolice.ir نوبت دریافت کرده باشید؛ سایتی که در این روزها برای کمک به مردم و کاهش ازدحام جمعیت در این مراکز آمد، اما گرهی روی گره‌های دیگر مردم در این کار شد!

جانقربان | شهرآرانیوز- شاید در این روزهای کرونای دلتایی شما هم به اجبار گذرتان به مراکز تعویض پلاک افتاده و برای دریافت نوبت مجبور شده باشید از سایت nobatdehi.epolice.ir نوبت دریافت کرده باشید؛ سایتی که در این روزها برای کمک به مردم و کاهش ازدحام جمعیت در این مراکز آمد، اما گرهی روی گره‌های دیگر مردم در این کار شد!

به‌گفته رئیس مرکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا از ۹ مردادماه بعد از روزها تعطیلی، سرانجام مراکز تعویض پلاک در کشور بازگشایی شدند.

این مقام مسئول به ایسنا گفته است که براساس هماهنگی با ستاد ملی مقابله با کرونا، تصمیم بر این شد که مراکز تعویض پلاک در شرایط مختلف کرونایی تعطیل نشوند و این مراکز با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی امکان فعالیت حتی در شرایط قرمز را نیز داشته باشند و مراکز تعویض پلاک واقع در شهرهای وضعیت قرمز فعالیتشان را با ۵۰درصد ظرفیت انجام دهند. ۵۰درصدی که هرچند گفته می‌شود به‌دلیل رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی است، اما پس از تعطیلی‌های مکرر این مراکز صفی طویل پشت درهای آن ایجاد کرده و دلیل تجمع مردم نیز مشکلاتی است که در نوبت‌دهی اینترنتی ایجاد شده است!

 

همیشه نوبت‌ها پر است

جلو مرکز تعویض پلاک صدایش را انداخته است روی سرش و حسابی عصبانی است. می‌گوید: الان ۳ روزه که می‌خوام نوبت بگیرم. می‌گن ۸ صبح سایت باز می‌شه. عین هر ۳ روز خودم و زنم و بچم گوشی‌به‌دست بودیم که رأس ساعت ۸ نوبت بگیریم، ولی ساعت که ۸ می‌شه کلا سایت بالا نمی‌آد. اگه می‌گفتن ۸ صبح بیاین اینجا نوبت حضوری بگیرین تا حالا صدبار پلاک عوض کرده بودم. وضعیتی برای مردم درست کردن.


مرد نفسی می‌کشد و سرفه‌ای می‌کند و باز می‌گوید: نیم ساعت که از ۸ می‌گذره کم‌کم با سرعت مورچه سایت باز می‌شه، ولی همه نوبتا پر شده؛ اصلا انگار اینجا هم پارتی‌بازی شده! همه‌چی دست خودشونه و اول برای اقوام و آشناهاشون نوبت می‌گیرن. دیدم که می‌گم ها!

 

پیامک نمی‌آید

به‌سراغ سایت می‌روم. برای یک‌طرفه به قاضی نرفتن تلاش می‌کنم تا خودم هم مراحل دریافت نوبت را بگذرانم. جالب است که الان بعد از گذشت ۲ روز هنوز در مرحله اول ثبت‌نام هستم و پیامکی که حاوی کد عضویت برای ورود به سایت نوبت‌گرفتن است، برایم فرستاده نشده است!

 

فقط خودروهای سنگین

اما یکی‌دیگر از افرادی که دنبال گرفتن نوبت اینترنتی است و همه مراحل را گذرانده است، می‌گوید: من مراحل را طی کرده‌ام و هرساعتی را که برای دریافت نوبت تعویض پلاک خودرو شخصی انتخاب می‌کنم، بعد از طی‌کردن مراحل در آخرین مرحله اعلام می‌کند که این زمان برای خودروهای سنگین باز است و خودروهای شخصی پذیرش ندارند. جالب است که سایت تمام روزها و ساعت‌ها باز نمی‌شود و همین ساعت‌های اندکی هم که باز می‌شود با ساعت‌های مختلفی که غالبا از ظهر به بعد است، برای خودروهای شخصی نیست.

 

چه کسانی نوبت می‌گیرند!

حال که مشکلات مردم این است که نمی‌توانند نوبت بگیرند و بسیاری از افراد برای نوبت‌گرفتن به مراکز تعویض پلاک مراجعه می‌کنند، چه کسانی نوبت دریافت می‌کنند و می‌توانند برای تعویض پلاک مراجعه کنند. یکی از افرادی که پیش از این تعویض پلاک کرده است، در این زمینه می‌گوید: چند ماه پیش که اوضاع شهر روبه‌راه بود، مراکز تعویض پلاک خوب نوبت می‌دادند و از طریق سایت می‌شد راحت اقدام کرد، ولی الان شاید به‌دلیل افزایش حجم مراجعه مردم این‌قدر مشکل ایجاد شده است.

برای پیگیری مشکلات مردم سراغ مسئول تعویض پلاک در مشهد هم می‌رویم که متأسفانه در این زمینه پاسخ‌گو نیست و توپ مشکلات را به زمین راهور می‌اندازند که ما نیز درحال پیگیری مشکل از راهور هستیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->