واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان
سرخط خبرها

مشهد و زیارت امام رضا (ع) در قاب تلویزیون

  • کد خبر: ۷۷۳۲
  • ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۳
مشهد و زیارت امام رضا (ع) در قاب تلویزیون
برنامه‌های صدا و سیما به مناسبت سه روز پایانی دهه آخر صفر
افخمی| تلویزیون در ایام پیش رو و در روز‌های یکشنبه و سه شنبه ۵ و ۷ آبان هم زمان با رحلت پیامبر بزرگ اسلام (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی مختلفی را برای پخش درنظر گرفته است.
شبکه یک در ساعات ۹ و ۱۶ روز‌های یکشنبه و سه شنبه به ترتیب فیلم‌های «تنهاترین سردار»، «خاتم شیراز» و «در مسیر باران» را به کارگردانی حامد کاتبی، سینماگر مشهدی، و همچنین فیلم «پیشنهاد» را پخش می‌کند.
شبکه ۲، یکشنبه فیلم‌های «درد زیبا» و «عقاب صحرا» را در ساعات ۸ و ۱۷ پخش خواهد کرد. همچنین این شبکه، فیلم تلویزیونی «روز ملاقات» را با محوریت پرداختن به زندگی نوجوانی که در کانون اصلاح وتربیت برای امام رضا (ع) نامه می‌نویسد و فیلم «ستاره شرق» با محوریت زندگی فضل بن شاذان از یاران امام رضا (ع) با بازی انوشیروان ارجمند، سینماگر فقید مشهدی، را برای پخش در ساعات ۸ و ۱۷ روز سه شنبه درنظر گرفته است.
شبکه ۳ نیز فیلم تلویزیونی «جابربن حیان» را در دو قسمت در ساعت ۱۰ روز‌های یکشنبه و سه شنبه روی آنتن می‌برد. همچنین این شبکه برای ساعت ۱۶ این دو روز به ترتیب فیلم‌های «میهمان داریم» را به کارگردانی محمدمهدی عسکرپور با بازی پرویز پرستویی و بهروز شعیبی و «شب» به کارگردانی رسول صدرعاملی با بازی عزت ا... انتظامی، خسرو شکیبایی و امین حیایی درنظر گرفته است. «شب» یکی از فیلم‌های سه گانه صدرعاملی است که در مشهد فیلم برداری شده است.
شبکه ۵ ساعت ۹ و ۱۳:۳۰ روز یکشنبه، فیلم‌های «در هستی»، «چراغ روشن، چراغ خاموش» را روی آنتن خواهد برد. همچنین این شبکه ساعت ۹ صبح سه شنبه، فیلم «حج پاکان» با محوریت زیارت امام رضا (ع) و ساعت ۱۳:۳۰ همان روز، فیلم «بیا از گذشته حرف بزنیم» به کارگردانی حمید نعمت ا... را پخش خواهد کرد. در فیلم نعمت ا... داستان سه زن با بازی ثریا قاسمی، پوران دخت مهیمن و مهین شهابی که عازم مشهد هستند، روایت می‌شود.
شبکه شما، یکشنبه و سه شنبه ساعت ۱۳:۳۰ به ترتیب فیلم‌های «ساحل گمشده» و «مسیر سبز» را روی آنتن می‌برد. در فیلم «مسیر سبز» لاله اسکندری، بازیگر خراسانی سینما، مریلا زارعی و احمد مهرانفر به ایفای نقش می‌پردازند. این فیلم نیز با محوریت زیارت امام رضا (ع) ساخته شده است.
همچنین شبکه نمایش پخش فیلم‌های مختلفی را برای ساعات ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۱ و ۲۳ روز یکشنبه و سه شنبه درنظر گرفته است که از میان آن‌ها می‌توان به فیلم «دهلیز» به کارگردانی بهروز شعیبی و با بازی رضا عطاران، دو سینماگر مشهدی و فیلم «بوسیدن روی ماه» به کارگردانی همایون اسعدیان در ساعات ۱۳ و ۱۹ روز یکشنبه و دو فیلم «آوای نقاره ها» و «شب واقعه» در ساعات ۱۹ و ۲۳ سه شنبه اشاره کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->