نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

ترکیب خوفناک پاریس‌سن‌ژرمن| دست باز پوچتینو برای فتح لیگ قهرمانان

  • کد خبر: ۷۷۳۶۵
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
ترکیب خوفناک پاریس‌سن‌ژرمن| دست باز پوچتینو برای فتح لیگ قهرمانان
ترکیب تیم پوچتینو در فصل جاری، رؤیایی‌تر از همیشه شده و پاریس سن ژرمن از هم اکنون بخت نخست قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست.

به گزارش شهرآرانیوز؛ پروژه کهکشان‌سازی ناصر‌الخلیفی به بهترین شکل ممکن کامل شد. تابستان گرم پاریس با خرید‌های مالک‌PSG، حالا داغ‌تر از همیشه به نظر می‌رسد. واینالدوم، اشرف حکیمی، دوناروما، راموس و مسی، ستاره‌هایی بودند که در ماه‌های اخیر با یک پرواز اختصاصی به فرانسه آمدند و امضای نهایی را پای قراردادشان زدند.

 

ولخرجی‌های آقا‌ی مالک مطمئنا کار پوچتینو را برای فصل بعد سخت‌تر از قبل می‌کند، چراکه انتظارات از مربی آرژانتینی حالا به اوج خودش رسیده است و به نظر نمی‌رسد کسی کمتر از قهرمانی چمپیونزلیگ را از این تیم بخواهد. پوچتینو، اما برای چیدن ترکیب یازده‌نفره تیمش مطمئنا دچار سرگیجه خواهد شد، چرا‌که چیدن این‌همه ستاره کنار هم، مطمئنا کار چندان‌راحتی نیست.


خط دفاعی و مشکل مصدومیت ستاره‌ها

راموس به‌طور‌قطع بعد از گذراندن دوران مصدومیت در کنار مارکینیوش، کاپیتان باشگاه، در قلب دفاع مشارکت خواهد داشت؛ بدین‌معنی که پرسنل کیمپمبه، کاپیتان دوم PSG، به احتمال زیاد باید منتظر نوبت خود هنگام استفاده پوچتینو از سیستم چرخشی بماند، به‌ویژه که کهرر و دیالو نیز می‌توانند دفاع مرکزی را پوشش دهند. اشرف حکیمی گزینه نخست پوچتینو برای دفاع راست خواهد بود. تکلیف طرف دیگر خط دفاع چندان مشخص نیست؛ میچل باکر، مدافع هلندی، سال گذشته ۴۰ بازی برای PSG انجام داد، اما از آن زمان به او اجازه داده شده که به بایر‌لورکوزن بپیوندد.

 

به نظر می‌رسد انتخاب اول سرمربی آرژانتینی، خوان برنات باشد؛ اما باتوجه به مصدومیت فعلی این بازیکن، پوچتینو به سراغ گزینه‌های بعدی خواهد رفت. عبدو دیالو، مدافع سنگالی، که ۲ سال پیش از بورسیا‌دورتموند به پاریسی‌ها پیوست، به احتمال زیاد یکی از گزینه‌های پوچتینو در این پست خواهد بود؛ هر‌چند لیوین کورزاوا نیز برای بازی‌کردن در این پست روی نیمکت حاضر است. مانند وضعیت دفاع راست، احتمال می‌رود که PSG یکی از این ۳ گزینه دفاع چپ را محکوم به خروج از باشگاه کند.


بازگشت دی‌ماریا به خط میانی

واینالدوم نیز به رقابت فوق‌العاده نزدیک بین ۳ بازیکن برای پست میانی در خط هافبک باشگاه می‌پیوندد و مارکو وراتی احتمالا بیش از دیگر‌رقبا شانس بازی در نقش هافبک میانی را خواهد داشت. لئاندرو پاردس و ادریسا گایه، هافبک‌های کناری، نیز در کنار آندر هررا، هافبک سابق منچستریونایتد و دنیلو پریرا، بازیکن پرتغالی، از گزینه‌ها هستند؛ اما آنخل دی‌ماریا ممکن است با آمدن مسی در خط مقدم، در پست هافبک جلوزن عقب‌نشینی کند.

 

این ترافیک پاریسی‌ها در خط میانی به این معناست که جولیان دراکسلر و پابلو سرابیا که هر دو به‌ترتیب در سطح بین‌المللی برای آلمان و اسپانیا بازیکنانی تأثیرگذار هستند، ممکن است یا به کار خود در پاریس پایان دهند یا به کاهش نقش خود در تیم و با سیستم چرخشی رضایت دهند؛ همین‌موضوع درباره رافینیا، هافبک سابق بارسلونا، نیز صادق است.


خط آتش بی‌رقیب

امباپه، مسی و نیمار که هر ۳ در هر تیمی در جهان بازیکن ثابت خواهند بود، خط حمله پر‌ستاره PSG را تشکیل می‌دهند؛، اما بر‌خلاف دیگر‌مناطق تیم آن‌ها در خط حمله پاریسی‌ها چندان دست بازی برای انتخاب ندارند. مائورو ایکاردی در لیگ‌یک حضور برجسته‌ای داشته، اما مویز کین پس از زدن ۱۷‌گل در فصل گذشته به اورتون بازگشت؛ در‌حالی‌که دی‌ماریا نیز بیشتر به بازی در خط حمله عادت دارد.


هزینه ۲۸۰‌میلیون‌یورویی روی دست ناصر‌الخلیفی

داشتن چنین‌بازیکنانی برای ناصر‌الخلیفی، رئیس‌PSG، نه آسان بوده و نه ارزان. برای دستیابی به این هدف، او مجبور شده است که از زمان ورود به باشگاه، دسته‌چک خود را بردارد و هزینه‌های نجومی نقل‌و‌انتقالات و حقوق‌های میلیونی را بپردازد. پاری‌سن‌ژرمن این فصل سالانه حدود ۲۸۰‌میلیون یورو برای پرداخت حقوق فوتبالیست‌های تیم اصلی خود اختصاص خواهد داد؛ مبلغی که پرداختش از توان بیشتر باشگاه‌های جهان خارج است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->