نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

کنعانی‌زادگان: به ابراهیمی مشورت‌های خوبی دادم

  • کد خبر: ۷۷۵۰۴
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
کنعانی‌زادگان: به ابراهیمی مشورت‌های خوبی دادم
مدافع سابق قرمز‌ها همچنان پیگیر اتفاقات تیم پرسپولیس است و گفته که با حسین ابراهیمی، جانشینش در خط دفاعی پرسپولیس صحبت کرده و به او مشاوره هم داده‌است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مدافع سابق پرسپولیس که یکی از ارکان موفقیت‌های این تیم در فصل گذشته بود، امسال راهی لیگ قطر شد تا تجربه لژیونر‌شدن را هم بچشد. حسین کنعانی‌زادگان در قطر نیز عادت کری‌خوانی‌اش را فراموش نکرده و در اولین اقدام شماره ۵ تیمش را با اشاره به ۵ قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ ایران انتخاب کرد. این بازیکن روز گذشته در مصاحبه‌ای از آخرین وضعیت خودش و تیمش صحبت کرد.


* شرایطت در تیم فوتبال الاهلی چگونه است؟

خدا را شکر همه‌چیز خوب است. من بلافاصله بعد از بازی آخری که با پرسپولیس انجام دادم، به قطر آمدم و تست‌های پزشکی را پشت‌سر گذاشتم. بعد از انجام تست‌های پزشکی هم به اردوی تیم الاهلی در ترکیه اضافه شدم. مسئولان باشگاه در این اردو ۵ بازی برنامه‌ریزی کرده‌اند که من در ۲ بازی حضور داشته‌ام.


*نظرت درباره قهرمانی‌های پرسپولیس در سال‌های اخیر چیست؟

واقعا اگر بخواهم درباره شرایط تیم در این ۲ سال، قهرمانی‌های متوالی و حضور در فینال آسیا بگویم، باید تأکید کنم که شرایط خیلی سخت بود و مدام سخت‌تر هم می‌شد. همه دیدند که اخیرا خیلی ناعادلانه با پرسپولیس برخورد می‌شد؛ به‌ویژه در‌مورد محرومیت‌ها و جریمه‌ها. اتفاق‌هایی رخ می‌داد که برایمان عجیب بود. پارسال ۴ هفته مانده به پایان مسابقات، قهرمان شدیم؛ ولی امسال شرایط خیلی سخت بود و مدام بازیکنان تیم را محروم می‌کردند. ضمن اینکه از نبودن هواداران هم ضربه خوردیم؛ اگرچه این موضوع برای همه تیم‌ها وجود داشت و یک چیز کلی بود، با‌این‌حال برای پرسپولیس ماجرا فرق می‌کند و غیبت هواداران خیلی احساس می‌شد و اگر بودند، وضعیت بهتری را تجربه می‌کردیم.


*نظرت درباره کری خوانی‌هایی که می‌گفتند وزیر هوای پرسپولیس را دارد، چیست؟

به‌هر‌حال علاوه بر این‌ها بحث داوری، محرومیت و مسائل دیگر هم بود. می‌گفتند پرسپولیس پول می‌گیرد، ولی تیم‌های دیگر نمی‌گیرند. ما در مصاحبه‌ها هم بار‌ها گفتیم و تأکید کردیم که دوست داریم همه‌چیز واضح باشد و قرارداد‌ها رو شود تا مشخص گردد به‌عنوان‌مثال من چقدر پول می‌گیرم. من پارسال بهترین دفاع آسیا و لیگ شدم. دوست دارم قرارداد من را وسط بگذارند و قرارداد آن‌ها را هم بگذارند و دریافتی‌ها را هم بگویند. ما رفتیم نایب‌قهرمان آسیا شدیم، ولی به وا... هزار تومان پول نگرفتیم! خب با این اتفاق‌ها، وقتی آن حرف‌ها هم شنیده می‌شود، آدم ناراحت می‌شود.


*درباره کری‌هایی که می‌خوانی، چه نظری داری؟

حقیقتا فکر می‌کنم قشنگی فوتبال به کری‌خواندن‌هایش است. این موضوع را در بهترین تیم‌های اروپا مثل بارسلونا و رئال‌مادرید هم می‌بینید. می‌خواهم این را بگویم که کری‌خواندن قشنگ است، ولی وقتی بی‌ادبی می‌شود، خوب نیست. من همیشه در کری‌خواندن‌‎هایم ادب را رعایت کرده‌ام. هیچ‌وقت نخواستم لهجه کسی یا خانواده‌اش را مسخره کنم. سعی کرده‌ام با ادب کری بخوانم. قصد ناراحت‌کردن تیم حریف را هم نداشته‌ام.


*نظر تو درباره علیرضا ابراهیمی که قرار است جایگزین شما در پرسپولیس باشد، چیست؟

ما دوستان خیلی خوبی هستیم. اتفاقا با او درباره پرسپولیس و وضعیت تیم صحبت کردم. کمک‌هایی می‌خواست و من تا جایی که توانستم، سعی کردم به او مشورت‌های خوب بدهم که کارش ساده‌تر بشود. از بزرگی باشگاه و هواداران گفتم. خودش می‌داند کار سختی در پیش دارد، ولی با تمرین، تلاش و کادر فنی و بازیکنان بزرگی که در تیم هستند، چیز‌های زیادی یاد خواهد گرفت و روز‌به‌روز بهتر می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->