علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

افزایش ۲ برابری جان باختگان کرونایی در تهران

  • کد خبر: ۷۸۰۱۹
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۹
افزایش ۲ برابری جان باختگان کرونایی در تهران
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) گفت: آمار متوفیان کرونایی شهر تهران در پیک پنجم ۲ تا ۲.۵ برابر شده‌است.

به گزارش شهرآرانیوز، سعید خال شامگاه جمعه در گفت وگو تلویزیونی با بیان اینکه بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حدود ۴۰ درصد جانباختگان کرونایی مربوط به شهر تهران هستند، افزود: شمار جانباختگان کرونایی و غیرکرونایی در شهر تهران به ۴۰۰ نفر در روز رسیده است.

 

وی اظهار داشت: فوت ۲۱۶ کرونایی را در یک روز تجربه نکرده بودیم حتی در دوران دفاع مقدس بی سابقه است، این درحالی است که شمار جانباختگان کرونایی در یک ماه پیش به زیر یکصد نفر رسیده بود.

 

این مسئول با اشاره توانمندی های سازمان بهشت زهرا (س) در بحران کرونا خاطرنشان کرد: اگر زیر ساختهای لازم و تجربه این بحران را نداشتیم مثل کشورهای آمریکا،  یونا و دیگر کشورها از پای در می آمدیم.

 

خال از شهروندان خواست که با توجه به افزایش جانباختگان کرونایی، تنها برای تدفین آن هم با حداقل افراد و بستگان درجه یک متوفیان به بهشت زهرا بیایند.

 

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) تاکید کرد: در پیک پنجم کرونا و سویه دلتای این بیماری برخلاف سویه های مختلف شاهد جان باختن هموطنان در همه گروهای سنی شامل جوانان و حتی کودکان هستیم.

 

وی اعلام کرد: ارزان‌ترین قبر در بهشت زهرا رایگان است، بدین معنا که اگر خانواده‌ای اعلام کند که قادر به خرید قبر نیست، سند یک طبقه از قبر سه طبقه به صورت رایگان به آن‌ها واگذار می‌شود و طبقات دیگر قبر هر کدام حدود ۲.۵ میلیون تومان به آن‌ها فروخته می‌شود، یعنی یک قبر سه طبقه پنج میلیون تومان فروخته می‌شود.

 

این مسئول اضافه کرد: قیمت گران‌ترین قبر در بهشت زهرا که در قطعات قدیمی قرار دارد، ۲۵ میلیون تومان است.

 

وی بر صحت آمار جانباختگان کرونایی در بهشت زهرا (س) تاکید و اضافه کرد: همه امور متوفیان در بهشت زهرا (س) سیستمی است و آمارها بصورت دقیق اعلام می شود و هرگز به مردم دروغ نگفته ایم.

 

خال یادآور شد: همه امور مربوط به متوفیان درصورت نداشتن مشکل از زمانی که وارد بهشت زهرا می شود تا دفن حدود یک ساعت و نیم طول می کشد.

 

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز جمعه اعلام کرد: طی مدت ۲۴ ساعت گذشته ۵۵۵ بیمار کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۰۰ هزار و ۸۱۰ نفر رسید.

 

کرونا در خ یز پنجم خود چندین بار رکورد تلفات روزانه را جابجا کرده و آخرین بار روز دوشنبه ۲۵ مرداد ماه با مرگ ۶۵۵ نفر طی ۲۴ ساعت به رکورد جدیدی دست یافت. ویروس کرونا دورخیز خود برای خیز پنجم را از ابتدای تیر ماه از جنوب کشور به مرکز کشور آغاز کرد.

 

این درحالیست که قاسم جان بابایی امروز در حاشیه بازدید جمعی از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از بیمارستان‌ شهرستان کلاله استان گلستان در جمع خبرنگاران گفت: روند شیوع ویروس کرونا در بعضی از استان‌ها مانند اصفهان، فارس و خراسان رضوی همچنان افزایشی است.

 

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->