تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند امیرعبداللهیان در راه عشق‌آباد (۸ فروردین ۱۴۰۳) اذعان صهیونیست‌ها به ناکامی درترور رهبران حماس و نجات اسرا حزب‌الله طی یک روز ۵ بار پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد مزایده ملک ۶۵ هزار متر مربعی امیرمنصور آریا به دلیل معوقات مالیاتی رئیس‌جمهور در دیدار با اسماعیل هنیه: شکست‌های طوفان‌الاقصی برای رژیم صهیونیستی جبران‌پذیر نیست رئیس‌جمهور: تصادفات جاده‌ای نگران‌کننده و نقطه مقابل نشاط اجتماعی است
سرخط خبرها

صحبت‌های مخالفان و موافقان حسین باغگلی، وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش

  • کد خبر: ۷۸۱۰۶
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸
صحبت‌های مخالفان و موافقان حسین باغگلی، وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش
صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در جلسه علنی مجلس با نطق نمایندگان مخالف و موافق در حال بررسی است.

به گزارش شهرآرانیوز، نمایندگان مجلس از ابتدای جلسه علنی نوبت صبح امروز و بعد از استماع دفاعیات رییس‌جمهور از وزرای پیشنهادی، به ارائه نظراتشان درباره کلیت برنامه دولت پرداختند.

نشست عصر مجلس با سخنرانی رییس جمهوری در دفاع از کابینه پیشنهادی اش آغاز شد به این دلیل که یک نماینده مخالف انصراف داد.

بعد از صحبت های رییس جمهوری،  مجلس وارد بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی شد که طبق آیین‌نامه بررسی‌ها بر اساس حروف الفبا خواهد بود.

بر این اساس حسین باغ گلی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اولین وزیری است که نمایندگان صلاحیت و برنامه‌های او را در صحن علنی مورد بررسی قرار می‌دهند.

رضا حاجی پور در نشست علنی نوبت عصر امروز در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم، گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درخصوص برنامه‌های حسین باغگلی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را بدین شرح قرائت کرد:


هیأت رئیسه محترم مجلس شورای اسلامی با سلام احترام؛
مستند به ماده (۲۰۲) آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، به پیوست گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در خصوص بررسی صلاحیت و برنامه‌های ارائه شده آقای حسین باغگلی وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش به منظور قرائت در صحن علنی ارائه می‌شود.

 


علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری

گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در خصوص بررسی صلاحیت و برنامه‌های ارائه شده آقای حسین باغکلی وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش مقدمه: وزارت آموزش و پرورش از مهمترین وزارتخانه‌های کشور از نظر تعداد ادارات مستقل شهر ستان و منطقه (۹۳۰ مورد) و حجم بالای نیروی انسانی مشغول بکار و همچنین حساس‌ترین وزارتخانه در تربیت فرزندان جامعه و آینده سازان کشور است. پر واضح است مدیریت مجموعه‌ای با حدود یک میلیون نیروی انسانی فرهیخته که به تعلیم و تربیت فرزندان جامعه مشغول می‌باشند، امری بسیار مهم و حساس است.


خوشبختانه با تاکیدات مقام معظم رهبری، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تدوین و تصویب شده است و در واقع ریل گذاری لازم برای ارتقاء آموزش و پرورش فراهم گردیده است. نیاز امروز اجرای سند تحول به طور متوازن، با در نظر گرفتن شرایط روز است که نیازمند مجریان هوشمند و با تجربه و توانمند است.


لازم است مدیریت آموزش و پرورش کشور، با سرعت و دقت به ارائه برنامه‌های اجرایی و عملی بپردازد و با شناسایی موانع، در جهت رفع آن‌ها گام بردارد. از سوی دیگر، با توجه به آسیب‌های محیطی که ممکن است بر جسم و روح فرزندان این مملکت صدمه وارد نماید، وزارت آموزش و پرورش به عنوان نهاد رسمی متولی آموزش و پرورش، موظف است نسبت به تعمیق تربیت صحیح و پرورش مناسب از سن خرد سالی تا سن جوانی، اهتمام جدی داشته باشد و این سنگینی وظیفه وزیر مربوطه را نشان می‌دهد. با شیوع بیماری کرونا کودکان ما بدترین تاثیرات را بخاطر دوری از اجتماعات و تعطیلی بلند مدت مدارس متحمل شدند که جبران آن نیازمند چاره اندیشی عاجل است. محرومیت حدود سه میلیون دانش آموز از ابزار هوشمند ارتباطی، بار سنگینی بر تن رنجور آموزش و پرورش کشور می‌باشد.


با توجه به اهمیت موضوع، کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری با دقت و وسواس خاص، صلاحیت وزیر پیشنهادی وزارت مهم آموزش و پرورش را بررسی نمود که نتیجه این بررسی، مطالعه و استعلام مدارک تحصیلی ایشان از وزارت عتف، به شرح زیر تقدیم می‌گردد:


بخش اول: انطباق مدارک و سوابق وزیر پیشنهادی

جناب آقای حسین باغگلی وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش مدرک دکتری خود را در رشته علوم تربیتی از دانشگاه فردوسی مشهد أخذ نموده اند. اگر چه تحصیلات دانشگاهی ایشان مرتبط با وزارت آموزش و پرورش است، ولی به دلیل فقدان سوابق اجرایی و مدیریتی در آموزش و پرورش رسمی کشور و عدم ارتباط استخدامی و کاری با آن و عدم آشنایی، توانایی و تخصص لازم را در مدیریت و راهبری وزارت آموزش و پرورش دارا نمی‌باشد.


در سوابق ایشان تدریس در مقاطع مختلف تحصیلی آموزش و پرورش وجود ندارد و فقط سه سال مدیر عامل بنیاد فرهنگی رضوی در مشهد مقدس بوده اند. دستاورد‌های تحقیقاتی و اجرای طرح‌های پژوهشی که ایشان در برنامه ارائه شده خود به مجلس ذکر نموده است، محدود به بنیاد فرهنگی رضوی و مدارس امام رضا می‌باشد. در حالی که این مدارس خاص بوده و به صورت هیات امنایی اداره شده و با توجه به حمایت و نگاه ویژه به این مدارس، نمی‌توانند نمونه جامعی برای پیاده سازی الگو‌های تعلیم و تربیت در کل کشور باشند.


بخش دوم: شرح توضیحات و تعهدات شفاهی وزیر پیشنهادی در کمیسیون

مباحث مطروحه‌ای شان در کمیسیون، ناظر به انتقاد از وضعیت موجود بوده و در مباحث مطروحه، تعهدات و راهکار‌های اجرایی مناسب برای رفع این مشکلات ارائه نگردیده است. همچنین برای ارتقاء منزلت اجتماعی و بهبود معیشت معلمان بطوری که جوانان موفق فارغ التحصیل آموزش و پرورش، انگیزه داشته باشند که معلمی را با شوق و علاقه به عنوان شغل آینده خود انتخاب کنند، نظر و برنامه خاصی نداشتند.


بخش سوم: بررسی معیار‌های عمومی برنامه وزیر پیشنهادی

انتظار می‌رفت برنامه وزیر پیشنهادی مفصل، دقیق و جامع باشد، اما متاسفانه آنچه که بعنوان برنامه به مجلس ارائه شد، بسیار مختصر و بدون ورود به جزئیات است. از نقاط ضعف برنامه ایشان می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:


۱- عدم سنجش پذیری و قابل رصد نبودن برنامه‌های اجرایی ارائه شده:

یکی از شاخص‌ها و مولفه‌های یک برنامه، قابلیت رصد و نظارت توسط نهاد‌های نظارتی به ویژه مجلس شورای اسلامی است و این امر مهم از مسیر ارایه اقدامات مبتنی بر شاخص‌های کمی و دقیق میسر می‌شود. اما متاسفانه هیچ اقدام و فعالیت دارای شاخص کمی و کیفی در برنامه آقای باغگلی وجود ندارد و اساسا از آمار و اطلاعات و عدد و رقمی استفاده نشده است.


۲- عدم توجه به تأمین نیروی انسانی:
مسئله کمبود شدید نیروی انسانی در مهر ماه ۱۹۰۰ و سال‌های آتی یکی از مسائل نگران کننده آموزش و پرورش است که ایشان با یک نگاه بسیار سطحی نسبت به آن، برنامه خود را این گونه اعلام داشته اند: «جبران کمبود‌های فوری نیروی انسانی مورد نیاز از روش‌های تأمین زودبازده و کم آسیب کوتاه مدت». از آنجا که مسئله کمبود نیروی انسانی و طراحی راهکار‌های مناسب و بهینه علمی برای تأمین نیروی انسانی شایسته در طی چند سال آینده یکی از مسائل مهم و راهبردی است، عدم برنامه ریزی و چاره اندیشی این مسئله، آموزش و پرورش را با بحران‌های سخت‌تر و طولانی مدت، بیش از پیش گرفتار خواهد کرد.


۳- عدم آشنایی با نظام بودجه ریزی آموزش و پرورش:
ساختار ناصحیح بودجه آموزش و پرورش که نتیجه هر ساله آن کسری بودجه و مطالبات معوق معلمان است یکی از مسائل مهم آموزش و پرورش است که باید اصلاح گردد و بدون اصلاح آن عم ارتقاء کیفی و کمی امور ناممکن خواهد بود. این موضوع باعث تفاوت حقوق دریافتی فرهنگیان با سایر کارکنان و نارضایتی شدید معلمان از تبعیض موجود شده است. اما ایشان نسبت به این مسئله نیز برنامه‌ای ارائه ندادند که حکایت از عدم آشنایی کافی ایشان با ساختار و کلیات نظام بودجه ریزی در آموزش و پرورش دارد.


۴- عدم ارائه برنامه خاص برای مدیریت و هدایت استفاده از بستر فضای مجازی:
استفاده از بستر مجازی یک موضوع راهبردی و همچنین تکلیف قانونی برنامه ششم است. رفع تهدیدات فضای مجازی موضوع مهمی است که در مورد چگونگی مواجهه با آن بویژه در شرایط کرونایی کشور، مطلبی بیان نشده است.


بخش چهارم: انطباق برنامه‌های ارائه شده با اسناد بالادستی
بخش مهمی از مواردی که ایشان از آن‌ها به عنوان برنامه یاد کرده، در واقع برنامه نیستند، بلکه اهداف تعیین شده در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هستند که ایشان با همان ادبیات یا اندکی تغییر آن‌ها را ذکر نموده اند. ایشان در بسیاری از موارد تفاوت میان هدف، وظیفه و برنامه را نادیده گرفته و بسیاری از اهداف و وظایف ذکر شده در سند تحول را به همان صورت کلی به عنوان برنامه ذکر نموده اند.


بخش پنجم: بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی
آنچه که می‌تواند برای آموزش و پرورش کشور مفید باشد، مدیری است که علاوه بر تسلط بر مفاهیم و مبانی نظری، با شناخت کافی از مسائل و چالشها، چگونگی عبور از بحران و تحقق اهداف و راهکار‌های سند تحول را آگاهی داشته باشد. آموزش و پرورش امروز نیروی قوی میدانی می‌خواهد که چگونگی اجرای نظریات و راهکار‌ها را تمرین کرده و تجربه داشته باشد که آقای باغگلی فاقد چنین ویژگی است.


ایشان سابقه معلمی و تدریس در مدارس دولتی را ندارند. حتی در دانشگاه فردوسی مشهد نیز عضو هیأت علمی آموزشی نبوده و عضو پژوهشی پژوهشکده مطالعات اسلامی در علوم انسانی آن دانشگاه محسوب می‌شوند. به عبارتی ایشان از میان جامعه بزرگ معلمان نبوده و صرفا به عنوان مدیر عامل در بنیاد فرهنگی رضوی و مدارس ذیل آن اشتغال داشته اند.


تغییر مکرر دیدگاه‌های ایشان در روز‌های اخیر در خصوص محور‌های برنامه‌ها و اهداف نیز نگرانی زیادی در بین نمایندگان در کمیسیون و جلسات نموده است که فقدان یک منظومه فکری و اجرایی را تداعی می‌کند.


نتیجه گیری (نظر نهایی کمیسیون)


با توجه به اهمیت وزارت آموزش و پرورش و مسائل و چالش‌های اساسی که بعضا نیاز به اقدام فوری دارند، در برنامه آقای باغ گلی، پیشنهاد‌های مناسبی برای حل این چالش‌های اساسی دیده نشد. هر چند تحصیلات دانشگاهی ایشان با وزارت آموزش و پرورش مرتبط است و شناخت فلسفه تعلیم و تربیت از اندوخته‌های لازم برای معلمی می‌باشد، اما ایشان تجربه و شناخت کافی از وزارت آموزش و پرورش نداشته و توان اجرایی لازم را ندارند.


بنابر این ضمن احترام به شخصیت و سوابق علمی آقای دکتر باغگلی و احترام به رئیس جمهور محترم جناب آقای دکتر رئیسی نسبت به معرفی ایشان، با توجه به برنامه‌های ارائه شده و سوابق وزیر پیشنهادی، در مجموع کمیسیون با پیشنهاد تصدی ایشان برای پست وزارت آموزش و پرورش، موافقت ننمود و ایشان را فاقد صلاحیت لازم برای مدیریت در این وزارتخانه مهم می‌داند.

رشیدی کوچی مخالف وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش: باغگلی تخصص و تجربه لازم را ندارد


عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس گفت:وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش تجربه و تخصص لازم را برای اداره وزارت آموزش و پرورش ندارد و بدنه این وزارت خانه با وی همکاری نخواهد کرد.

 


جلال رشیدی کوچی در نشست علنی نوبت دوم امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی صلاحیت باغگلی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در مخالفت با برنامه‌های ارائه شده از سوی وی گفت: در وهله اول‌ای کاش طرح شفافیت آرای نمایندگان به تصویب می‌رسید تا مزایای آن برای کشور مشخص شود.


نماینده مردم مرودشت و پاسارگاد و ارسنجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه وزارت آموزش و پرورش را از بزرگترین و کلیدی‌ترین وزارتخانه‌های کشور دانست و گفت: مشکلات این وزارتخانه به اندازه خود آن حساس و بزرگ است و نیرو‌های فرهیخته و دانشمندی در آن فعالیت دارند که مشکلات آن‌ها بر کسی پوشیده نیست.


وی در ادامه رتبه‌بندی فرهنگیان، معیشت و عزت آن‌ها را از مهمترین مشکلات حوزه آموزش و پرورش دانست و افزود: کمبود ۳۰۰ هزار نفر معلم، عدم اجرای سند تحول و عدم ارتقاء و استقلال دانشگاه فرهنگیان و همچنین مصرف‌گرا شدن این وزارتخانه نیز از مهمترین مشکلات است که به خواسته حق فرهنگیان باید برای حل آنها، فردی بزرگ، با تجربه و متخصص معرفی می‌شد که نشد.


رشیدی کوچی ادامه داد: انتظار داشتیم فردی از بدنه آموزش و پرورش برای تصدی پست این وزارتخانه معرفی شود که سلسله مراتب را طی کرده باشد و به همه ابعاد آن تسلط کافی داشته باشد لذا امروز چشم صد‌ها هزار نفر فرهنگی به این جلسه است و باید دغدغه اقشار مختلف فرهنگیان دیده شود.


این نماینده مردم در مجلس یازدهم در ادامه با بیان اینکه تا پیش از معرفی باغگلی شناختی از وی نداشتم، عنوان کرد:، اما اکنون وی را جوانی انقلابی یافتم که البته این خصوصیات برای اداره وزارتخانه کافی نیست و علیرغم اینکه قطعا وی یکی از رویش‌های انقلاب است، اما باید در جایگاه خود از او استفاده شود.


وی در ادامه خطاب به باغگلی اظهار کرد: شما تجربه و تخصص لازم را برای اداره وزارت آموزش و پرورش ندارید و اگر بر مسند این وزارتخانه تکیه بزنید بدنه آن با شما همکاری نخواهد کرد چرا که شما تنها مدیریت مجموعه‌ای با ۸ هزار دانش آموز را داشته‌اید در حالی که تنها در مرودشت نزدیک به ۸ هزار معلم و کادر آموزشی فعال است.


عضو کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس با بیان اینکه خود شخص آقای باغگلی باید از این معرفی کنار می‌کشید، خاطر نشان کرد: مجلس انقلابی با قدرت در برابر وزرایی که احتمال می‌دهد در آینده ناکارآمد باشد، می‌ایستد و به آن‌ها رأی اعتماد نمی‌دهد.

 

بدری مخالف وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش: باغگلی نمی‌تواند منشأ تحولات موثر باشد


نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: آقای باغگلی جوان خوش فکر و با دانشی است، اما هرگز نمی‌تواند منشأ تحولات موثر در نظام تعلیم و تربیت باشد.

 


صدیف بدری در نشست علنی نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی صلاحیت حسین باغ گلی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در مخالفت با برنامه‌های وی گفت: امیدواریم مجلس با دقت و سرعت بررسی وزرای پیشنهادی را در دستورکار قرار دهد، زیرا جامعه بی صبرانه چشم انتظار تغییرات مثبت در حوزه‌های مختلف است و مجلس نقشی بی بدیل در تشکیل کابینه کارآمد دارد.


وی ادامه داد: جایگاه وزارت آموزش و پرورش به عنوان وزارتخانه‌ای پرمخاطب و عریض و طویل بر همگان آشکار و این وزارتخانه مامن سرمایه‌های فکری جامعه و محل رشد توسعه پایدار است و تردیدی نیست که کوچک‌ترین اخلال در نظام تعلیم و تربیت کشور می‌تواند بزرگ‌ترین خسارات را متوجه جامعه کند.


نماینده مردم اردبیل و نمین و نیر و سرعین در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه نگاه دولت به حوزه آموزش و پرورش باید ویژه باشد تا شاهد ثبات و برنامه ریزی درآن باشیم، ادامه داد: متاسفانه وزارت آموزش و پرورش طی دهه اخیر به وزارتخانه‌ای بی ثبات از نظر مدیریتی تبدیل شده و در حال حاضر نیز در انتخاب وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش نیز به این مهم توجه نشده است البته باغ گلی جوان خوش فکر و با دانشی است، اما سوابق بسیار محدود ایشان با جایگاه حساس تعلیم و تربیت به هیچ وجه تناسب ندارد.


بدری با بیان اینکه باغ گلی سابقه اجرایی در حد مدیریت خرده دولتی هم ندارد، گفت: نباید وزارت آموزش و پرورش را به محلی برای آزمون و خطا تبدیل کنیم؛ اظهارات اخیر ایشان در مورد پرداخت حقوق به معلمان و زیر سوال بردن کیفیت آموزشی آن‌ها خاطر فرهنگیان را مکرر کرده است.


این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: آموزش و پرورش با مشکلات زیادی مواجه است، در حال حاضر سهم مدارس دولتی از ده‌ها رتبه برتر کنکور صفر است و باید پاسخ داد که چرا هیچ دانش آموزی موفق به قرار گرفتن در جمع نفرات برتر کنکور نمی‌شود در حالی که رهبر معظم انقلاب فرمودند نباید تفاوتی میان سطح تحصیل در این مدارس باشد.


عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تغییرات در هر مجموعه‌ای باید از درون آن شکل گیرد، ادامه داد: باغ گلی هرگز نمی‌تواند منشأ تحولات موثر در نظام تعلیم و تربیت باشد؛ وزیر آموزش و پرورش باید از بطن فرهنگیان کشور باشد و با گوشت و پوست و استخوان مشکلات آن‌ها را درک کند در این رابطه از نمایندگان انتظار داریم با رأی مخالف به وزیر پیشنهادی زمینه معرفی وزیری توانمند را فراهم کنند.

 

موافق وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش/ عنابستانی: برنامه‌های باغگلی قابل دفاع است


نماینده مردم سبزوار در مجلس خواستار اعتماد منتخبان ملت به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دولت سیزدهم شد.


علی اصغر عنابستانی در نشست علنی نوبت دوم امروز در جریان بررسی صلاحیت حسین باغگلی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دولت سیزدهم ضمن موافقت با برنامه‌های وی گفت: برنامه‌های باغگلی قابل دفاع است، اما باید عنوان کرد وی و نسلی که به آن متعلق است مظلوم مانده است.


نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ۱۵ سال سن داشتم که جوانان ۲۰ ساله در جبهه‌ها بدون سابقه وزارت و وکالت از میهن دفاع کردند؛ سابقه شهید کاوه را نمی‌دانم، اما مدیریت و قدرت تصمیم‌گیری وی را دیده‌ام؛ مگر همت‌ها و باکری‌ها جز عشق و ایثار چیزی در کوله‌های خود داشتند.


وی ادامه داد: ژنرال‌های پرمدعا چه بر سر ملت‌ها آورده‌اند؟ آیا وقت آن نرسیده که از پیله بسته مدیریتی ۴۰ ساله خارج شویم.


عنابستانی افزود: برخی می‌گویند کشور در شرایط حساسی است و فرصت آزمون و خطا وجود ندارد، باید به آن‌ها گفت آیا در زمان جنگ شرایط بحرانی نبود؛ در این شرایط نیاز به افرادی شجاع، جوان، غیرمحافظه‌کار و کاری وجود دارد تا کشور را به سمت تغییر سوق دهند، وقتی نسیم تغییر بوزد، طوفان شجاعت شکل می‌گیرد.


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: نسل جوان گذشته ۴۰ سال در مسند وزارت نشسته است، اما نسل کنونی که دارای برنامه است خون دل‌هایی از اصحاب صندلی و ژنرال‌های پرمدعا دیده است که می‌خواهند دست آن‌ها از قدرت کوتاه باشد و این در حالی است که این نسل سکوت کرده و چشمشان به بازماندگان خیبر است.


این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: مجلس انقلابی مملو از زخم خوردگان جنگ است لذا باید به نسلی که ایده دارد و فردایی که عاری از ژنرال‌های پرمدعا است فرصت دهد.


وی تصریح کرد: در زمان مسئولیتم در شهرداری مشهد به دانشجویان اعتماد و نتیجه خوبی دریافت کردم. باغگلی دارای برنامه بوده و متخصص است و باید در مظلومیتش گفت زمانی که کسی وی را نمی‌شناخت و برنامه‌هایش را نشنیده بود تخریب‌ها علیه‌اش شروع شد، رهبر انقلاب تأکید کردند فرصت‌ها را در اختیار جوانان بگذارید لذا باید تلاش کنیم اولین دولت گام دوم در اختیار جوان‌ها باشد.

منبع: صداوسیما

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->