اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم
سرخط خبرها

آغاز واکسیناسیون خودرویی طی روز‌های آتی در مشهد

  • کد خبر: ۷۸۱۶۵
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
آغاز واکسیناسیون خودرویی طی روز‌های آتی در مشهد
رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر مشهدمقدس گفت: واکسیناسیون خودرویی به زودی در نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز می‌شود و ظرف روز‌های آتی، این ظرفیت به مجموعه پشتیبانی، درمانی ویژه بیماران کرونایی، با نام زیبای سردار سلیمانی تبدیل خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، هاشم دائمی در گفتگویی با اشاره به تفاهم‌نامه منعقد شده بین شورای اسلامی شهر مشهدمقدس و دانشگاه علوم پزشکی به منظور مقابله با ویروس کرونا، اظهارکرد: براساس این تفاهم نامه، مقرر شد که نمایشگاه بین‌المللی مشهد با توجه به ظرفیت‌هایی ویژه‌ای که از آن برخوردار است، همچون پارکینگ با ظرفیت ۳ هزار جای پارک و سالن‌های مسقف با ارتفاع زیاد، به فضای موقت ارائه خدمات به بیماران کرونایی اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی درحال حاضر به عنوان بخش منفصل یکی از بیمارستان‌های سطح شهر و ظرفیت کمکی و پشتیبان شناخته می‌شود، گفت: برهمین اساس، در فاز نخست، با توجه به ظرفیت پارکینگ این مجموعه و نظر به تایید ستاد مقابله با کرونای استان، ظرف روز‌های آینده شاهد آغاز واکسیناسیون خودرویی در نمایشگاه بین‌المللی خواهیم بود.

دائمی افزود: درحال حاضر، گیت‌بندی خودرویی انجام و سایه‌بان‌ها نیز نصب شده و شرایط درحال مهیا شدن است.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، واکسیناسیون تجمیعی و عادی را فاز بعدی درنظر گرفته برای نمایشگاه بین‌المللی مشهد اعلام و تصریح کرد: علاوه بر این، دو سالن بزرگ نمایشگاه، ویژه آقایان و بانوان نیز به فضایی برای بستری موقت و قرنطینه بیماران کرونایی اختصاص خواهد یافت چراکه برخی از شهروندان ممکن است به دلیل متراژ پایین منزل و تعداد بالای اعضای خانوار و ... شرایط قرنطینه در خانه را نداشته باشند.

دائمی با اشاره به مصوبه اخیر شورای شهر درخصوص کمک ۵ میلیاردتومانی به دانشگاه علوم پزشکی، گفت: پشتیبانی‌های لجستیک، مالی و تجهیز فضا و حق‌الزحمه پرستاران و پزشکان و ... در این مجموعه همگی به عهده شهرداری و از محل اعتبار ۵ میلیاردی مصوب خواهد بود.

وی همچنین از افتتاح داروخانه سیار ویژه تامین مایحتاج بیماران کرونایی و ویزیت بیماران در نمایشگاه بین‌المللی، طی روز‌های آتی خبرداد و اظهارکرد: با اجرایی شدن این برنامه‌ریزی‌ها، نمایشگاه بین‌المللی مشهد به مرکز ویژه واکسیناسیون و ارائه خدمات درمانی بیماران کرونایی با نام زیبای سردار سلیمانی تجهیز خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر مشهدمقدس با بیان اینکه گفت: بازه زمانی پیش‌بینی شده برای ارائه خدمات یکماهه است، ولی با نظر ستاد مقابله با کرونا استان قابل تمدید خواهد بود.

دائمی تصریح کرد: بسیار خرسندیم که در کنار مدیریت شهری، تشکل‎‌ها، سمن‌ها و بخش‌های اقتصادی برای خرید و تامین تجهیزاتی، چون دستگاه اکسیژن‌ساز، تخت بیمارستانی، کپسول اکسیژن و ... اعلام آمادگی کرده‌اند و گروه‌های جهادی نیز آماده ارائه خدمات در برخی حوزه‌ها هستند.

وی در پایان گفت: نمایشگاه بین‌المللی مشهد از ابعاد مختلف دارای ظرفیت‌های مختلف و متعددی است که می‌تواند در بازه‌های زمانی مختلف و وقوع بحران‌ها، کاربری‌های متععد برای آن تعریف کرد تا نقش‌آفرینی موثری داشته باشد و در نهایت بهره‌برداری بهینه‌ای از فضای آن صورت گیرد.

منبع:پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->