نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

حضور پرچم‌دار المپیکی افغانستان در مشهد+ عکس

  • کد خبر: ۷۸۱۷۱
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
حضور پرچم‌دار المپیکی افغانستان در مشهد+ عکس
پرچم‌دار کاروان ورزشی کشور افغانستان در بازی‌های المپیک توکیو به نمایندگی از فدراسیون دوومیدانی آن کشور با اهدای لوح تقدیر به هاشم صیامی از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های فدراسیون دوومیدانی ایران از ورزشکاران افغانستانی تقدیر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ پرچم‌دار کاروان ورزشی کشور افغانستان در بازی‌های المپیک توکیو به نمایندگی از فدراسیون دوومیدانی آن کشور با اهدای لوح تقدیر به هاشم صیامی از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های فدراسیون دوومیدانی ایران از ورزشکاران افغانستانی تقدیر کرد. فدراسیون دوومیدانی افغانستان به‌وسیله کیمیا یوسفی، پرچم‌دار کاروان ورزشی افغانستان در بازی‌های المپیک، دیروز شنبه در شهر مشهد با اهدای لوح سپاس از هاشم صیامی، رئیس فدراسیون دوومیدانی ایران، به‌پاس زحمات، تلاش‌ها، همکاری و حمایت‌های فدراسیون دوومیدانی ایران از ورزشکاران افغانستانی در راه آماده‌سازی برای حضور در المپیک۲۰۲۰ توکیو تشکر و قدردانی کرد.

 

در این مراسم کیمیا یوسفی ضمن اهدای لوح سپاس فدراسیون دوومیدانی افغانستان به هاشم صیامی، رئیس فدراسیون دوومیدانی ایران، اظهار کرد: به‌نمایندگی از مسئولان فدراسیون و ورزشکاران تیم‌ملی دوومیدانی افغانستان به‌پاس حمایت‌هایی که فدراسیون دوومیدانی ایران در چند سال گذشته از دوومیدانی‌کاران افغان برای حضور در مسابقات مختلف و طی‌کردن مراحل آماده‌سازی برای شرکت در بازی‌های المپیک۲۰۲۰ توکیو در این کشور داشته است، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم. او افزود: خوشبختانه فدراسیون دوومیدانی ایران و همچنین هیئت‌های استان‌های مختلف همواره در این دوران همکاری و حمایت‌های بسیار خوبی از ورزشکاران دوومیدانی‌کار افغانستانی کرده‌اند. درواقع مجوز حضور ورزشکاران افغانستانی در همه رقابت‌های کشوری و لیگ‌های باشگاهی از باارزش‌ترین پشتیبانی‌هایی بوده که انجام شده است و به‌یقین ارزشمند و درخور تقدیر است.


یوسفی ادامه داد: مسئولان دوومیدانی ایران در هیچ شرایطی تفاوتی میان ورزشکاران افغانستانی و دوومیدانی‌کاران ایرانی قائل نشدند و همیشه شرایط حضور در تمرینات آماده‌سازی و مسابقات مختلف داخلی را برای ما نیز فراهم کردند که این امر موجب شد ورزشکاران افغانستانی بتوانند با آمادگی کامل هم از لحاظ جسمانی و هم از نظر روحی برای شرکت در بازی‌های المپیک آماده شوند.

 

در ادامه این مراسم هاشم صیامی، رئیس فدراسیون دوومیدانی ایران، در سخنانی با اشاره به اهمیت و جایگاه ورزشکاران افغانستانی برای مجموعه دوومیدانی ایران گفت: ما برای کمک به ورزشکاران کشور افغانستان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و از این پس نیز مانند گذشته همه ظرفیت‌های ورزشی وزارت ورزش‌وجوانان، کمیته ملی المپیک، فدراسیون دوومیدانی و همچنین هیئت‌های استانی را که امکان بهره‌برداری آن برای ورزشکاران خودمان وجود داشته باشد، نیز در اختیار دوومیدانی‌کاران افغانستانی قرار خواهیم داد تا بتوانند با فراغ بال و بدون هیچ محدودیتی به انجام تمرینات آماده‌سازی‌شان بپردازند.

 

او اذعان کرد: پیش از این نیز در ایران ورزشکاران زیادی از این کشور در رقابت‌های دوومیدانی حضور داشتند و این روند ادامه خواهد داشت. ضمن اینکه استعداد‌های خوبی هم میان ورزشکاران افغانستانی وجود دارد و ما افتخار می‌کنیم که با حمایت از ورزشکاران این کشور گامی مؤثر در این مسیر فرهنگی و ورزشی برداریم؛ زیرا به‌هرروی حمایت از جوانان در راه ورزش مسیر زندگی آن‌ها را تغییر خواهد داد. در این مراسم علیرضا تاج‌فیروز مسئول تربیت‌بدنی آستان‌قدس‌رضوی، محسن پورتقی سرپرست هیئت دوومیدانی استان خراسان‌رضوی، و تعدادی از پیشکسوتان و دست‌اندرکاران دوومیدانی استان خراسان‌رضوی نیز حضور داشتند.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->