سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا
سرخط خبرها

حضور آرام پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات| از آبشک تا رضا اسدی در لیست گل‌محمدی!

  • کد خبر: ۷۸۱۷۳
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
  • ۱
حضور آرام پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات| از آبشک تا رضا اسدی در لیست گل‌محمدی!
بعد از تمدید قرارداد با شیری‌ و امیری و جذب ابراهیمی‌ و دهقانی، فهرست گل‌محمدی در حال تکمیل‌شدن است.

احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ بازار نقل‌و‌انتقالات به بدترین شکل ممکن برای پرسپولیسی‌ها شروع شد، اما در ادامه این سمیعی بود که نشان داد در آرامش، کارش را دنبال می‌کند. باشگاه پرسپولیس پس از کسب پنجمین قهرمانی متوالی خود در رقابت‌های لیگ برتر با دغدغه اتمام قرارداد ۶ بازیکن خود روبه‌رو شد. احمد نوراللهی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، وحید امیری، امید عالیشاه، مهدی شیری و کمال کامیابی‌نیا با پایان‌یافتن بیستمین دوره این مسابقات بازیکن آزاد شدند تا از بین آن‌ها کنعانی‌زادگان به لیگ ستارگان قطر برود و نوراللهی راهی لیگ امارات شود.

 

جدایی این ۲ بازیکن باعث توفان هواداران در فضای مجازی و انتقاد آن‌ها از عملکرد جعفر سمیعی در قامت مدیرعاملی پرسپولیس شد؛ اما او که نشان داده است در آرامش، کارش را دنبال می‌کند، مذاکره با سایر بازیکنان را برای تمدید قرارداد ادامه داد تا بتواند وحید امیری را با تمدید سه‌ساله قراردادش در پرسپولیس نگه دارد. حفظ این بازیکن تأثیرگذار سرخ‌ها باعث شد تا آرامش به جمع سرخ‌ها بازگردد و هواداران نیز فرصت بیشتری به سمیعی برای ادامه فعالیت خود در نقل‌و‌انتقالات تابستان بدهند. همچنین ظهر دیروز مهدی شیری به این باشگاه مراجعه کرد و قرارداد خودش را برای ۲ فصل دیگر تمدید کرد. کمال کامیابی‌نیا و امید عالیشاه نیز قرار است تا دوشنبه در ساختمان باشگاه حاضر شوند و یک فصل دیگر قراردادشان با این تیم را تمدید کنند.

اسدی گران بود، لغو شد

در‌این‌میان پرکردن جای خالی احمد نوراللهی دغدغه اصلی کادر فنی و مدیریتی پرسپولیس است. در فهرست یحیی، نام رضا اسدی به‌عنوان گزینه اول و محمد آبشک به‌عنوان گزینه دوم دیده می‌شود. به نظر می‌رسد رقم پیشنهادی رضا اسدی بیشتر از رقمی است که باشگاه پرسپولیس برای این بازیکن در نظر گرفته است. در‌حالی‌که تا دیروز همه‌چیز برای پیوستن رضا اسدی به پرسپولیس مهیا بوده و این بازیکن در حال بازگشت به ایران برای ثبت قرارداد با پرسپولیس بود، به نظر می‌رسد مبلغ درخواستی او بیش از مبلغ مد‌نظر باشگاه پرسپولیس است. شایعه شده اسدی برای حضور در پرسپولیس مبلغی بین ۱۴ تا ۱۵‌میلیارد طلب کرده و باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است نمی‌تواند بیش از ۱۰‌میلیارد به این بازیکن بپردازد؛ موضوعی که به نظر می‌رسد باعث شده اسدی از باشگاه دور شود.

آبشک جانشین نوراللهی می‌شود

بعد از این، باشگاه پرسپولیس به سراغ گزینه دوم یحیی برای این پست رفت و مذاکرات با محمد آبشک، هافبک‌دفاعی فولادی‌ها، شروع شد. این بازیکن پیش از ظهر دیروز وارد باشگاه شد و بعد از یک ساعت جلسه با مدیران این تیم، بدون عقد قرارداد از باشگاه خارج شد. هافبک‌دفاعی مدنظر پرسپولیس هنگام خروج از دفتر باشگاه خبر از ادامه مذاکرات با سرخ‌ها طی ۲۴ ساعت آتی داد و اظهار امیدواری کرد امروز بتواند با این تیم قراردادش را ثبت کند.


محمد آبشک پس از حضور در باشگاه پرسپولیس و مذاکره با مدیران این باشگاه گفت: خدا‌را‌شکر مذاکرات مثبت بود، اما همه‌چیز به فردا (یکشنبه) موکول شد. به‌دلیل اینکه امروز (شنبه) شهادت بود، خواستیم همه‌چیز به فردا (امروز) موکول شود. وی درباره اینکه آیا به توافق نهایی با باشگاه پرسپولیس رسیده است یا خیر، گفت: مشکلی نداشتیم. صحبت‌ها از قبل انجام شده بود و فقط برای مذاکرات نهایی به باشگاه آمدیم. آبشک درباره حضور در پرسپولیس عنوان کرد: مسلما بازی در پرسپولیس برای هر بازیکنی افتخار است. من هم از این قاعده مستثنا نیستم و امیدوارم بازیکن مثمر‌ثمری برای این تیم باشم.

سنگ بزرگ ذوب‌آهن جلوی پای پرسپولیس

یکی دیگر از گزینه‌هایی که این‌روز‌ها مدنظر باشگاه پرسپولیس قرار دارد، میلاد جهانی است؛ بازیکنی که در لیگ گذشته بدون‌شک ستاره تیم ذوب‌آهن بود و از میانه‌های فصل مشتری‌های زیادی از‌جمله استقلال را به‌دنبال خود می‌دید. باشگاه ذوب‌آهن برای پرسپولیسی‌شدن میلاد جهانی درخواست پرداخت مبلغ رضایت‌نامه دارد. ظاهرا میلاد جهانی یکی از گزینه‌های خرید پرسپولیس برای لیگ بیست‌و‌یکم است؛ اما در‌این‌بین سنگ بزرگ باشگاه ذوب‌آهن مقابل پای جهانی و پرسپولیس، آینده این انتقال را مبهم کرده، چرا‌که این باشگاه اصفهانی مبلغ ۶‌میلیارد تومان را به‌عنوان مبلغ رضایت‌نامه میلاد جهانی درخواست کرده است که ظاهرا همین موضوع فعلا ماجرای انتقال میلاد جهانی را ابهام‌آمیز و شاید موقتا منتفی کرده است.

 

مدیر‌برنامه‌های میلاد جهانی که دیروز برای مذاکره با مدیران پرسپولیس در محل ساختمان این باشگاه حاضر شده بود، ضمن تأیید این خبر، عنوان کرد که پرونده مذاکرات طرفین هنوز بسته نشده است. باید منتظر ماند و دید تکلیف جهانی و پرسپولیس به کجا خواهد رسید و آیا بازیکنی که همیشه خبر احتمال حضورش در استقلال به گوش می‌رسید، پرسپولیسی خواهد شد یا نه.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ح ص
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
0
0
چقدر از خبرهای روز سایت تون عقبه ،بابا اسدی امروز به پرسپولیس پیوست
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->