چند انگلیسی در ارتش رژیم صهیونیستی خدمت می‌کنند؟ احتمال لغو مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس به دلیل نگرانی‌های امنیتی ولادیمیر پوتین: جنگنده‌های اف-۱۶ در اوکراین را ساقط می‌کنیم نمازگزاران مشهدی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند + فیلم دستگیری ۹ نفر مظنون حملات تروریستی مسکو در تاجیکستان آیت‌الله علم الهدی: تا زمانی که مردم در صحنه هستند خللی به اسلام وارد نخواهد شد ایران حملات شب گذشته اسرائیل به سوریه را محکوم کرد سران حماس با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران دیدار کردند سخنرانی آیت الله صدیقی در دانشگاه امام صادق(ع) لغو شد + اطلاعیه دانشگاه ادعای سنتکام: چهار پهپاد انصارالله را سرنگون کردیم رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است
سرخط خبرها

سخنرانی عنابستانی در دفاع از وزیر آموزش و پرورش + فیلم

  • کد خبر: ۷۸۲۰۱
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹
سخنرانی عنابستانی در دفاع از وزیر آموزش و پرورش + فیلم
علی‌اصغر عنابستانی، نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در موافقت با حسین باغگلی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: چه زمانی قرار است از پیله بسته مدیرانی که بالغ بر ۴۰ سال است ما را فراگرفته‌اند، خارج شویم.

به گزارش شهرآرانیوز، علی‌اصغر عنابستانی در جلسه علنی روز گذشته مجلس شورای اسلامی و در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش بیان کرد: امروز بنده نمی‌خواهم از برنامه آقای باغ گلی دفاع کنم، بلکه می‌خواهم از خود ایشان و نسل ایشان که حقیقتا مظلوم واقع شده‌اند دفاع کنم. می‌خواهم از جوانانی دفاع کنم که عده‌ای آن‌ها را خام نامیده‌اند، بنده ۱۵ ساله بودم که دیدم ۲۰ ساله‌ها در شلمچه، خرمشهر و در سایر مناطق جنگی چگونه درخشیدند. مگر آن‌ها سابقه وزارت یا وکالت داشتند؟

وی در ادامه اظهار کرد: مگر همتی‌ها و باکری‌ها غیر از اخلاص در کوله بار خود چه داشتند؟ چه زمانی قرار است از پیله بسته مدیریتی که بالغ بر ۴۰ سال است کشور را در بر گرفته خارج شویم؟ می‌گویند امروز روز‌های سختی است و دیگر فرصت آزمون و خطا نداریم، مگر آن روز‌ها نیز مساله‌ی اصلی کشور جنگ نبود؟ مگر با سپردن جنگ به دست جوانان پیروز نشدیم؟. امروز برای پیروزی در جنگ به روحیه جوانی، شجاعت در تصمیم‌گیری، قدرت و استحکام و به عبارتی دیگر تغییر نیاز داریم.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: انقلاب را مگر سربازان بی‌نشان به پیروزی نرساندند؟ نسل جوانی که ۴۰ سال به نظاره نشسته است و امیدهایشان مانند بغض در گلویشان شکسته است چه زمانی فرصت پیدا خواهند کرد؟ این جوانان از اصحاب صندلی خون دل خورده‌اند و ژنرال‌های پیر نیز برای حفظ جایگاه خود این جوانان را بی‌تجربه نامیده و دستشان را کوتاه کرده‌اند. چشم امید این جوانان به بازماندگان خیبر است که همچنان تعدادی از آن‌ها در این مجلس حضور دارند.

عنابستانی در پایان تاکید کرد: این مجلس انقلابی بوده و از مجلس انقلابی نیز انتظار می‌رود به جوانانی که حافظ آرمان‌های انقلاب هستند فرصت دهد. ما باید به فردایی آری از ژنرال‌های پرادعا فرصت دهیم. بنده ۱۶ سال قبل در شهرداری مشهد به آقای باغ گلی که دانشجویی جوان بودند فرصت دادم و نتیجه گرفتم. آقای رئیسی نیز در تولیت آستان قدس رضوی به ایشان فرصت داد و نتیجه گرفت امروز نیز نوبت مجلس است. کمیسیون آموزش چطور در ۲۰ دقیقه به این گزارش با این همه مخالفت رسیده است؟. اکنون باید در آغاز گام دوم انقلاب همانطوری که رهبری تاکید داشتند به تشکیل دولت جوان و انقلاب کمک کنیم.

 

ویدئو | دفاع عنابستانی از حسین باغگلی، وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->