قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلوزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

کارخانه:باید به دور از سهم خواهی به پیشرفت تیم ملی والیبال کمک کنیم

  • کد خبر: ۷۸۲۳۰
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵
کارخانه:باید به دور از سهم خواهی به پیشرفت تیم ملی والیبال کمک کنیم
مصطفی کارخانه معتقد است بازیکنان تیم ملی والیبال نوجوانان خوش قواره و با استعداد هستند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم والیبال نوجوانان بازیکنان خوش قواره‌ای دارد که بیشتر اعضای آن می‌توانند پشتوانه‌های خوبی برای تیم ملی آینده باشند. مصطفی کارخانه مدیرفنی تیم‌های ملی والیبال ایران با بیان این مطلب افزود: بازیکنان این تیم بسیار باانگیزه هستند و در جمع آن‌ها چند چهره مثل گل زاده جلب توجه می‌کنند.
کارخانه که خود زمانی با تیم نوجوانان نایب قهرمان جهان شده بود، در مقایسه با آن دوران گفت: در دوره‌های گذشته تک چهره‌هایی مثل محمد سلیمانی در تیم تاثیرگذار بودند، ولی اکنون نوجوانان ما بیشتر متکی بر کار گروهی هستند و طبیعی است که باید به این جمع فرصت داده شود تا خود را به سطح بالاتری برسانند.
او درباره تیم جوانان نیز گفت: جوانان ما بازیکنان شکیلی را در اختیار دارند، ولی تنها نگرانی ما نبود بازی‌های تدارکاتی خارجی است.
کارخانه در ادامه افزود: سه تن از بازیکنان تیم جوانان همانند بردیا سعادت، مهدی جلوه و امیرحسین توخته با تیم ملی بزرگسالان به جام ملت‌ها اعزام خواهد شد. خوشبختانه آقای عطایی سرمربی این تیم مدیریت و تسلط خوبی دارد و ما باید به امثال وی، پیمان اکبری و دیگران اعتماد کنیم تا نسل آینده والیبال را به درستی بسازیم. بعد از ناکمی در لیگ ملت‌ها و المپیک باید دست به دست هم بدهیم و به دور از سهم خواهی به پیشرفت تیم ملی کمک کنیم و همان گونه که در پیروزی‌ها خود را سهیم می‌دانیم، در شکست‌ها نیز مسئولیت پذیر باشیم.
مدیر فنی تیم ملی درباره تداخل مسابقات ملت‌های آسیا و جوانان جهان گفت: سوای چند بازیکنی که با تیم ملی بزرگسالان خواهند بود، بقیه در تهران زیرنظر مهران زارع تمرین خواهند کرد و در بازگشت از ژاپن من و عظیم جزیده به ایران بر می‌گردیم و آقای عطایی و طلوع کیان از توکیو به ایتالیا می‌روند و سرپرستی تیم جوانان با سرهنگ محمدی خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->