٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آدرس مراکز واکسیناسیون کرونا برای مادران باردار در مشهد + جدول و جزئیات واکسن

  • کد خبر: ۷۸۶۲۴
  • ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
آدرس مراکز واکسیناسیون کرونا برای مادران باردار در مشهد + جدول و جزئیات واکسن
لیست مراکز تزریق واکسن کرونا به مادران باردار در مشهد را مشاهده می‌کنید، واکسیناسیون مادران باردار در منطقه روستایی در مرکز خدمات جامع سلامت روستایی انجام خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: به جهت اولویت‌گذاری در ابتدا واکسیناسیون مادران بارداری انجام می‌گیرد که علاوه بر اینکه بارداری آن‌ها از مرز ۱۲ هفته گذشته است، سن بالای ۳۵ سال یا بیماری زمینه‌ای داشته باشند. بعد از آن به مرور سایر مادران باردار که سن بارداری بالای ۱۲هفته داشته باشند در دوران بارداری واکسینه می‌شوند. مادران تا ۴۲ روز بعد از زایمان نیز می‌توانند برای تزریق واکسن مراجعه نمایند.

محمد احمدیان با اعلام این خبر اظهار کرد: واکسن در نظر گرفته شده برای این گروه سینوفارم است که از طرف وزارت بهداشت برای این گروه ایمن اعلام شده است.

وی با بیان اینکه مادران باردار به دو دسته تقسیم می‌شوند، گفت: گروه اول خانم‌های بارداری هستند که تا این لحظه به سیستم بهداشتی مراجعه داشته‌اند و پرونده دارند. این گروه را شناسایی کرده‌ایم و به صورت تلفنی دعوت‌شان می‌کنیم و به آن‌ها واکسن می‌زنیم. گروه دوم خانم‌های بارداری هستند که درحال حاضر تحت مراقبت بخش خصوصی بوده‌اند این افراد می‌توانند به واحد‌های بهداشتی که تعیین کرده‌ایم با در دست داشتن مدارک مستند دال بر سن بارداری که مشخص کند سن بارداری آن‌ها بالای ۱۲ هفته است، مراجعه نمایند.

مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: درحال حاضر در هر شهرستان یک مرکز به این کار اختصاص داده شده و اختصاصا واکسیناسیون مادران باردار انجام می‌شود و واکسیناسیون گروه‌های دیگر در آن مکان انجام نمی‌گیرد و سایر گروه‌ها باید به مراکز دیگر مراجعه کنند. این اقدام به منظور حفظ سلامتی مادران باردار و جلوگیری از ریسک ابتلاء به بیماری است.

وی با بیان اینکه در شهر مشهد ۵ منطقه مدیریتی وجود دارد و در هر منطقه حداقل یک یا دو مرکز به این واکسیناسیون اختصاص داده شده است، گفت: مادران باردار اگر سوالی داشته باشند می‌توانند از نزدیکترین مرکز بهداشتی محل سکونت خود در خصوص محلی که تزریق واکسن را انجام می‌دهد، سوال بفرمایند. عملیات در شهرستان مشهد و حوزه دانشگاه علوم پزشکی مشهد از شنبه هفته گذشته شروع شده است ولیکن هنوز مراجعه‌کننده زیادی نداشته‌ایم.

 

مشاهده لیست مراکز تزریق واکسن کرونا به مادران باردار (شهریور ۱۴۰۰)

آدرس مراکز واکسیناسیون کرونا برای مادران باردار در مشهد + جدول

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->