ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان
سرخط خبرها

ناصری: شاید امسال هم در آلومینیوم اراک بمانم

  • کد خبر: ۷۸۷۶۵
  • ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
ناصری: شاید امسال هم در آلومینیوم اراک بمانم
دروازه‌بان مشهدی تیم فوتبال آلومینیوم اراک از وضعیت خود در این تیم ناراضی نیست و گفته ممکن است در لیگ بیست و یکم هم با این تیم ادامه دهد.

رئوف | شهرآرانیوز؛ سنگربان مشهدی تیم فوتبال آلومینیوم اراک که یک فصل سخت را در این تیم داشت، حالا با پایان لیگ برتر و در فصل نقل‌و‌انتقالات در‌پی رسیدن به رؤیا‌های بزرگ و بازگشت مؤثر به لیگ برتر است؛ محمد ناصری که در سال‌های فوتبال حرفه‌ای‌اش هیچ‌گاه خارج از مشهد رنگ خوشی را ندیده است. ناصری در طول این سال‌ها در باشگاه‌های سپاهان، گسترش‌فولاد تبریز، سیاه‌جامگان، شهرخودرو، پیکان و آلومینیوم بوده و جالب آنکه فقط در سیاه‌جامگان و شهرخودرو بازی کرده و عملکرد به نسبت خوبی داشته است. او فصل قبل برای آلومینیوم فقط یک بازی انجام داد. او از مقصد آینده‌اش نامطمئن است،، اما می‌گوید باید هر طور شده است، به لیگ برتر بازگردد؛ به‌عنوان یک سنگربان مطمئن و مرد اول تیمش!

فصل سختی را در آلومینیوم پشت‌سر گذاشتی. این‌طور نیست؟

سخت که بود، اما خدا را شکر خوب تمام شد...

چطور؟

‌اولش مصدوم بودم و تقریبا نیمی از فصل را از دست دادم. بعد هم رفته‌رفته به شرایط ایده‌آل رسیدم و خدا را شکر در آخرین بازی فصل هم به میدان رفتم.

الان تمریناتت را دنبال می‌کنی؟

به‌صورت اختصاصی و انفرادی تمرینات بدن‌سازی انجام می‌دهم.

قراردادت با آلومینیوم به پایان رسیده است؟

بله. قرارداد من یک‌ساله بود، اما از چند تیم پیشنهاد دارم که باید بهترین گزینه را انتخاب کنم.

فکر می‌کنم دیگر در این یکی‌دو سال دستت آمده است که انتخاب بد می‌تواند مسیر فوتبالت را عوض کند.

دقیقا همین‌طور است. یک انتخاب خوب می‌تواند مرا به لیگ برتر و روز‌های اوجم بازگرداند. نمی‌خواهم عجله کنم و باید بهترین تصمیم را بگیرم.

در آلومینیوم نمی‌مانی؟

مشخص نیست. می‌خواهم بازیکن فیکس و مرد شماره اول تیمم باشم. باید انتخابی داشته باشم که مرا به این خواسته‌ام برساند. رابطه خوبی با باشگاه آلومینیوم دارم و اگر شرایط مهیا باشد، شاید فصل بعد هم در این تیم بمانم.

اگر سال گذشته آن اتفاق‌ها برایت نمی‌افتاد، شاید الان در استقلال بودی...

بعد از مصدومیت بد‌موقعی که داشتم و نتوانستم با تیم استقلال قرارداد امضا کنم، تصمیم گرفتم مصدومیت را شکست بدهم و دوباره در لیگ برتر باشم. خدا‌راشکر بعد از عمل جراحی که روی زانویم داشتم، به شرایط آرمانی رسیدم.

پس در این جنگ پیروز شدی.‌

می‌خواهم اسطوره ورزشی خودم باشم و دوباره در بهترین فرم قرار بگیرم. دلسرد نشدم و انفرادی تمرین کردم و حالا می‌خواهم با یک انتخاب خوب، یک فصل رؤیایی برای خودم بسازم.

‌نقل‌و‌انتقالات را چطور می‌بینی؟

فصل نقل‌و‌انتقالات فوتبال ایران در داغ‌ترین زمان خودش قرار دارد و تیم‌ها با جذب بازیکنان مورد‌نیازشان تیم خودشان را تکمیل می‌کنند. من هم با مشورت‌گرفتن از مربیان و دوستان اهل فن، سعی می‌کنم انتخاب خوبی داشته باشم تا دوباره گلر اول تیمم باشم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->