جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

شکست بزرگتر‌های لهستان جبران شد| پیکار والیبالی‌ها با چک برای صعود از مرحله حذفی

  • کد خبر: ۷۸۸۰۵
  • ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
  • ۱
شکست بزرگتر‌های لهستان جبران شد| پیکار والیبالی‌ها با چک برای صعود از مرحله حذفی
تیم والیبال نوجوانان ایران در دومین بازی خود در مرحله گروهی قهرمانی جهان مقابل لهستان با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد تا این تیم صدرنشینی‌اش در گروه A قطعی شود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، ملی پوشان والیبال نوجوان ایران، نبرد سرگروهی را به لهستان باختند تا عقاب‌های نوجوان به نوعی شکست بزرگترهایشان را در المپیک با بازی بهتر جبران کرده باشند. تیم ایران با وجود نمایش نزدیک در ست‌های اول و دوم، چوپ مشکل دریافت اول و دفاع را خورد و هر چه تلاش کرد نتوانست از پس تیم هماهنگ حریف بر آید. لهستانی‌ها در مجموع تسلط بهتری بر بازی داشتند و با بازیسازی عالی از سوی کوبیسکی و درخشش نوویک قطر پاسورشان و همچنین پیوتر شفیکا و کوفکا در دفاع داخل میدان و دفاع روی تور موفق به شکست تیم ایران بدون از دست دادن " ست " شدند.
تیم ایران در ست‌های اول و دوم می‌توانست بازنده نباش، اما اشتباهات فردی در چند مورد و درست در لحظات حساس و همچنین ضعف در دریافت اول موجب شد تا آنطور که باید نتواند از تلاش‌های خود نتیجه لازم را بگیرد. در ست سوم و با همه تعییرات انجام شده هم تیم ایران راحت‌تر از دو ست قبلی مغلوب حریف آماده اش شد تا با کسب تجربه بیشتر در بازی‌های آینده، شرایط بهتری از خود بروز دهد.
در کل نوجوانان دو ست مقابل لهستان خوب بازی کردند، اما این برای پیروزی بر یک تیم والیبال بلد و کارکرده کافی نبود. در این مسابقه نوجوانان ما توسط امیرمحمد گل زاده، پوریا خانزاده، عرفان نوروزی آبشار‌های خوبی را روانه میدان حریف کردند، اما در دفاع از داخل میدان و حمایت از مدافعان تمرکز کافی نداشتند و از این بابت لطمه خوردند.
لهستانی‌ها درواقع کپی تیم اصلی بزرگسالان این کشور بودند؛ فنی و مسلط به لحاظ روانی و یک جمع شش نفره که همه وظایف خود را به درستی انجام می‌دادند. البته آن‌ها مسابقات قهرمانی اروپا را تجربه کرده بودند، ولی ما متاسفانه موفق به شرکت در مسابقات انتخابی آسیا نشدیم چرا که کرونا این موقعیت را از تیم ما گرفته بود. با این همه باید بپذیریم که ما در زمینه امور پایه‌ای بیشتر معطوف به کار‌های گلخانه‌ای شده ایم و لازم است که نگاهی جدید به این امر داشته باشیم.
نوجوانان ایران در پنجمین روز از مسابقات امروز ساعت ۱۹ باید به مصاف نیجریه بروند و فردا هم برای صعود از مرحله حذفی باید با تیم چک بازی کنند. تیمی که در گروه ایتالیا و برزیل در مکان سوم قرار گرفت و والیبال را فنی ارائه می‌دهد، اما بچه‌های ایران توانایی شکست چک را دارند به شرطی که معطوف به دستورات تاکتیکی باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
0
0
این تیم توانایی کسب مدال رو نداره....خیلی نوسان دارن مثل تیم بزرگسالانمون
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->