جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم برگزاری اولین جلسه ملاقات مردمی با شهردار مشهدمقدس در سال جدید ورود بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی مشهد
سرخط خبرها

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: کادردرمان؛ جهادگران خط مقدم مبارزه با کرونا هستند

  • کد خبر: ۷۸۹۶۹
  • ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: کادردرمان؛ جهادگران خط مقدم مبارزه با کرونا هستند
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: پزشکان و پرستاران در خط مقدم تقابل و جنگ با کرونا از خودگذشتگی و ایثار می‌کنند.

همتی| شهرآرانیوز، حسن موحدیان در چهارمین جلسه علنی ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه فرهنگ ایثار در کشور ما جاری است که نمونه بارز آن کادردرمان هستند که در خط مقدم ایستاده اند، افزود: روز پزشک هم بهانه ای برای تقدیر از این قشر است که در همین راستا نامگذاری خیابان شهدای مدافع سلامت  در مشهد از سوی شورا در این راستا بود.امیدواریم بلا از این قشر دور باشد.

وی افزود: در شرایطی که بیماری منحوس کرونا نفس خیلی از همشهریان و هموطنان ما را تنگ کرده و سلامت افراد را به مخاطره انداخته است، اعضای شورای شهر مشهد مجدانه پای کار بودند، پیگیر رفع مسائل و مشکلات بیماران و مردم و کادر درمانی بودند.

موحدیان خاطرنشان کرد: به فضل الهی در کشور اسلامی ما همچنان فرهنگ ایثار و جهاد زنده و ساری و جاری است. نمونه بارز این فضیلت و خصلت اخلاقی، پزشکان و پرستارانی هستند که در خط مقدم تقابل و جنگ با کرونا از ایثار می‌کنند و شهدای عزیز را هم تقدیم نظام مقدس اسلامی کرده‌اند.

به گفته وی، بهانه‌ای برای تکریم از این جامعه خدوم بوده و لذا وظیفه ماست که در هر لحظه و مکان و زمان، رشادت‌های ایشان را یادآوری و تکریم کنیم.

وی با اشاره بر اینکه درحال حاضر، شهرداری مشهد هزینه سنگینی را صرف نگهداری از آرامستان‌ها متحمل می‌شود، افزود: اگر هزینه دفن و کفن افزایش پیدا کند، باز هم شهرداری در این خصوص باید با اختصاص یارانه کمک مالی داشت.

وی در ادامه با گرامیداشت هفته دولت و تبریک به رییس جمهور ، یاد شهدای گرانقدر (شهیدان رجائی و باهنر) این هفته را گرامی داشت و گفت: شورای ششم رهرو این دو شهید خواهد بود؛ ما سرمایه بزرگی را از دست دادیم یاد این شهدا را باید همیشه به یاد داشته باشیم و قدر بدانیم این دو شهید الگو بودند تا دشمن کور دل نتواند کاری کند.

وی ادامه داد: امیدواریم امروز دولت به معنای واقعی با استعمار جهانی و دشمنان قسم‌خورده ایستادگی کند و شورای ششم هم در این راه کمک خواهد کرد.

 

مشهد، سالانه میزبان ۳۰ میلیون زائر داخلی و بین‌المللی است

موسی‌الرضا حاجی بگلو، سخنگوی ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد در نطق پیش از دستور چهارمین جلسه علنی این شورا گفت: اولین موضوع تصویب و اجرای مدیریت یکپارچه‌سازی نهاد و سازمان‌هاست.

وی با بیان اینکه در مشهد مقدس خدمات ما ملی است، ولی بودجه ما محلی است و این یک تناقض بسیار بزرگ است که باید مورد توجه دولت و مجلس قرار گیرد، افزود: این خواهش را دارم که یک ردیف مستقل بودجه‌ای برای شهر آقا علی ابن موسی‌الرضا (ع) در بودجه سالانه کشور اختصاص داده شود، زیرا این شهر، سالانه میزبان ۳۰ میلیون زائر داخلی و بین‌المللی می‌باشد.

به گفته وی، براساس قولی که دولت مبنی بر تأمین یک میلیون مسکن داده است، شورای ششم و مدیریت شهری با حضور شهردار جوان و انقلابی از این یک میلیون مسکن در صورت همراهی دولت و مشارکت بخش خصوصی و مدیریت شهری، ۵۰ هزار واحدمسکونی را در حاشیه شهر اقدام نماید.

مصوبات

تصویب لایحه اصلاح تعرفه آرامگاه‌های خانوادگی، آلاچیقی و قبور همجوار

تصویب اصلاح ردیف ۸ جدول شماره ۱۱ آلبوم بودجه مصوب سال ۱۴۰۰ سازمان فردوس‌ها و عاملیت شهرداری

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->