پخش زنده بازی منچسترسیتی و چلسی در جام حذفی انگلیس (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین غیبت آقاسی در جام حذفی پخش زنده بازی ایران و بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جلالی صدرنشین پاسور‌های لیگ برتر صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا | آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؟ قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو
سرخط خبرها

طلا و نقره نشد،برنز می شود؟|از پس سرویس های معمولی لهستان هم برنیامدیم

  • کد خبر: ۷۹۳۴۱
  • ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
طلا و نقره نشد،برنز می شود؟|از پس سرویس های معمولی لهستان هم برنیامدیم
تیم والیبال نوجوانان کشورمان با شکست برابر لهستان ایران به بازی رده بندی رقابت های قهرمانی جهان رسید.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، نوجوانان ملی پوش والیبال ایران در دومین بازی نیمه نهایی پسران جهان، سهم شان در مقایسه بازی قبلی برابر لهستان گرفتن یک ست بود و بس! لهستانی ها اگرچه خطای سرویس زیادی داشتند ولی در کار تیمی و در ارائه والیبال از ما سرتر و بهتر بودند. آنها با دریافت های بهتر و حملات قوی تر و با برنامه تر به چز ست سوم که باختند ، کمتر به مخاطره افتادند.
تیم ما حتی در مقابل سرویس های معمولی حریف هم مشکل داشت و در دفاع داخل میدان فاقد هماهنگی لازمه بود. بازی یکنواخت دو سر آنتن ما هم موجب شد تا دفاع حریف امتیازات خوبی را از تیم ما در این بازی بگیرد.
نقطه برتری حریف وجود یک پاسور کارکشته و با هوش بنام کوبیکی و بال های قدرتی عالی بنام های نوویک ، اشلیوکا و شیمندرا بود . لهستان با گذشت ۶ سال دوباره به فینال رسید و ایران پس از ۱۸ سال به بازی رده بندی.
تیم ایران در این بازی پر فراز و نشیب ظاهر شد و در بیشتر صحنه ها دچار بازی احساسی شد و نتوانست در رویارویی تیم منطقی و مبتنی بر تاکتیک لهستان برنده از میدان خارج شود اما امروز شاید فرصتی برای جبران اشتباه باشد کسب مدال برنز می تواند برای جامعه والیبال ایران و آینده این نوجوانان بسیار با استعداد ارزشمند و امیدساز باشد.
در دیدار برابر لهستان امیر محمد گل‌زاده با ۲۳ امتیاز (۲۰ حمله، ۲ دفاع، یک سرویس) و یونس جوان با ۱۳ پوئن (۱۱ حمله، یک دفاع، یک سرویس) عنوان امتیازآورترین بازیکنان ایران را از آن خود کردند. اما فقط او درخشید و بقیه بازیکنان مرتکب استباهات عدبده شده بودند و حیف که با یک‌گل بهار نشد!
برای لهستان هم نوویک ۲۵ امتیاز بدست آورد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->