نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

جانشین مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی کیست؟

  • کد خبر: ۷۹۵۳۹
  • ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱
جانشین مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی کیست؟
شنیده‌ها و گفته‌های زیادی درباره گزینه‌های مسئولیت مدیرکلی ورزش‌وجوانان خراسان‌رضوی پس از فرزاد فتاحی شنیده می‌شود، اما هنوز حتی مشخص نیست که در دوران وزارت ورزش سجادی، گزینه مدیرکلی خراسان رضوی بومی است یا غیربومی؟

به گزارش شهرآرانیوز، پس از اینکه دولت جدید با گرفتن رأی لازم از مجلس شورای اسلامی رسما کارش را آغاز کرد، این روز‌ها گمانه‌زنی درباره جابه‌جایی مدیران ارشد و میانی بدنه دولت شدت گرفته است. دراین‌میان ورزش هم از این قاعده مسثتنا نبوده است و پس از اینکه حمید سجادی به‌عنوان وزیر جدید ورزش انتخاب شد، حرف‌وحدیث‌های زیادی درباره تغییرات مدیریتی وزارت ورزش در کشور ازجمله در خراسان‌رضوی به گوش می‌رسد. از آنجایی که فرزاد فتاحی، مدیرکل فعلی ورزش‌وجوانان خراسان‌رضوی، در آستانه بازنشستگی است، یکی از استان‌هایی که گفته می‌شود قطعا شامل تغییرات مدیریتی می‌شود، خراسان‌رضوی خواهد بود؛ از مهم‌ترین استان‌های کشور که این روز‌ها با چالش‌های مختلفی روبه‌روست و اصلی‌ترین آن بدون شک سروسامان‌دادن به وضعیت تیم فوتبال شهرخودرو، تنها نماینده استانمان در لیگ‌برتر فوتبال، است.

بومی یا غیربومی؟

فرزاد فتاحی اولین مدیرکل غیربومی خراسان‌رضوی نیست و در گذشته، این استان دوران حضور منوچهر پورحسن را هم دیده است که مدیری غیربومی بود؛ اما این مسئله همیشه به‌عنوان فاکتوری مهم برای انتخاب مدیرکل مطرح بوده است.

 

بعد از ماجرای جنجالی کنارگذاشتن کوروش صبوریان، مدیرکل اسبق ورزش‌وجوانان استان، فرزاد فتاحی در چند سال گذشته به‌خوبی توانست جو ملتهب ورزش استان را مدیریت کند و البته خوش‌شانس بود که در مقطعی مدیریت کلان استان و شهر هم به یاری‌اش آمد تا از پس مشکلاتی، چون بی‌سروسامانی تیم پدیده سابق و شهرخودرو کنونی برآید. حالا در شرایطی که فضای ورزش استان تفاوت زیادی با زمان روی‌کارآمدن فتاحی دارد، چندین و چند گزینه بومی برای تصدی این مسئولیت بزرگ مطرح شده‌اند که البته هیچ‌کدام جنبه رسمی ندارد و در حد شنیده‌ها و گفته‌هاست. از بدنه خود اداره‌کل ورزش‌وجوانان نام‌هایی، چون جبار قوچان‌نژاد، مجید مشتاق عشق، هوشنگ، ولی پور و امیر زارعی مطرح شده‌اند که البته تقریبا همیشه در سال‌های گذشته به‌عنوان یک گزینه از آن‌ها یاد شده، اما هیچ‌گاه جدی نشده است.

 

حسن نوری، معاون سلامت و تربیت‌بدنی شهرداری مشهد، و حسین نخعی‌شریف که او هم از بدنه شهرداری است و سال‌ها سابقه کار در حوزه ورزش همگانی شهرداری را دارد، دیگر نام‌های مطرح‌شده برای حضور در ساختمان خیابان فردوسی هستند. در میان گزینه‌های بومی هم این روز‌ها اسم افشین داوری نیز به گوش می‌رسد که مدیرکل سابق ورزش استان بوده است. دوران مدیریت داوری یادآور روز‌های پرالتهاب ورزش به‌ویژه فوتبال است که تیم‌های ابومسلم و پیام دچار مشکلات زیادی شدند و سرانجام سقوط کردند. از آنجایی که داوری از خانواده دوومیدانی است و حمید سجادی، وزیر ورزش، هم دوومیدانی‌کار است، کم نیستند کسانی که می‌گویند مدیرکل سابق ورزش استان شانس کمی برای بازگشت به مسئولیت سابق خود ندارد.

در انتظار گزینه غیربومی

مسلما مدیر بومی بهترین پاسخ را درباره آینده مدیریت ورزش استان خواهد داد، اما بعید نیست یک‌بار دیگر مدیری غیربومی سکان هدایت اداره‌کل ورزش‌وجوانان خراسان‌رضوی را برعهده بگیرد. از استقرار حمید سجادی در وزارت ورزش زمان زیادی نگذشته و بدون شک چند هفته یا شاید چند ماهی تا خبر تعیین مدیرکل جدید مانده است. قسمت امیدوارکننده ماجرا شناخت کامل حمید سجادی از خانواده ورزش است و برای همین امیدواری زیادی وجود دارد که شخص مناسبی دراین‌زمینه انتخاب شود. مدیرکل آینده ورزش خراسان‌رضوی کار آسانی در این مسئولیت ندارد و کمترین چالش پیش‌روی او سامان‌دهی وضعیت شهرخودرو و رساندن آن به نقطه‌ای باثبات است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->