نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

خریدهای جذاب رئال مادرید با مدیریت فلورنتینو پرز| یک ۲۰۲۲ رویایی در انتظار مادریدی‌ها

  • کد خبر: ۷۹۹۲۰
  • ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
خریدهای جذاب رئال مادرید با مدیریت فلورنتینو پرز| یک ۲۰۲۲ رویایی در انتظار مادریدی‌ها
فلورنتینو پرز به زودی از لیست جدید خریدهای رئال در فصل آتی رونمایی خواهدکرد و به نظر می رسد علاوه بر امباپه او به دنبال خرید هالند و چند ستاره دیگر برای سانتیاگوبرنابئو است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ رئال‌مادرید قصد دارد تیم جدید کهکشانی‌ها را سال ۲۰۲۲ کامل کند؛ زمانی که سانتیاگوبرنابئوی جدید هم آماده می‌شود. با وجود ناامیدی در جذب امباپه در تابستان۲۰۲۱، رئال پروژه بلندپروازانه‌اش را، چه درون تیم و چه درون باشگاه، پیش خواهد برد. سانتیاگو برنابئو همانند جواهری در قلب مادرید خواهد درخشید. رئال‌مادرید همچنان در حال تغییر و توسعه ورزشگاه قدیمی‌اش است، تا علاوه بر مدرن کردن آن، جذابیت تاریخی‌اش را هم حفظ کند. از طرفی باشگاه پروژه‌های خرید، تمدید و البته مرخص‌کردن برخی بازیکنان را در دستورکار قرار داده است که باعث می‌شود در سال۲۰۲۲ شاهد یک رئال‌مادرید جدید در سانتیاگوبرنابئوی جدید باشیم.

امباپه، هالند و پوگبا در تور رئال

پروژه بازسازی رئال‌مادرید به‌خوبی در حال انجام است. اکنون داوید آلابا جانشین سرخیو راموس شده است. ستاره سابق بایرن‌مونیخ، بازیکنی امیدوارکننده در ترکیب مادریدی‌ها نشان داده است. از طرفی ادواردو کاماوینگا، هافبک رن هم به‌عنوان یکی از بازیکنان آینده‌دار فوتبال جهان با تنها ۱۸سال سن پیراهن سفید را بر تن کرد. برای تابستان آینده هم برنامه خرید کیلیان امباپه اولویت دارد و این بازیکن آزاد خواهد شد تا به تیم محبوبش بپیوندد. بعید است مشکلی بر سر راه ستاره فرانسوی وجود داشته باشد و احتمالا او را تابستان آینده در رئال خواهیم دید. البته او تنها بازیکنی نیست که رئال هدف گرفته است و در سال۲۰۲۲ برای جذب ارلینگ هالند، ستاره نروژی دورتموند و پل پوگبا، هافبک منچستریونایتد وارد عمل خواهد شد و انتظار می‌رود شانس زیادی هم برای جذب آن‌ها داشته باشد.

بنزما و رفقا در مادرید بازنشسته می‌شوند؟

باشگاه رئال‌مادرید که به‌دلیل خرید‌های بزرگ همیشه نامش بر سر زبان‌ها بوده، در سال‌های اخیر خرید بزرگ خیلی کمتر داشته است. با این حال توانسته است خیلی از ستاره‌های سال‌های قبل را حفظ کند. قرارداد لوکاس واسکز (۲۰۲۴)، ناچو (۲۰۲۳)، دنی کارواخال (۲۰۲۵)، تیبو کورتوا (۲۰۲۶)، کریم بنزما (۲۰۲۳) و فدریکو والورده (۲۰۲۷) تمدید شده و مشخص است این بازیکن‌ها در پروژه آینده تیم جا دارند و احتمال اینکه فوتبالشان را در این تیم به پایان برسانند زیاد است.


قرارداد تونی کروس هم به‌عنوان یکی از هافبک‌های کلیدی تیم تا سال۲۰۲۳ اعتبار دارد و خیلی بعید است در فصل آینده هم این بازیکن ارزشمند آلمانی را از دست بدهند، مگر اینکه اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ بدهد.
از طرفی لوکا مودریچ قراردادش را تا سال۲۰۲۲ تمدید کرده است و با وجود اینکه نهم سپتامبر ۳۶ساله می‌شود، دست‌کم یک فصل دیگر در تیم حضور دارد. بعید نیست یک سال بعد از آن هم مودریچ بماند تا شاید در همین مادرید بازنشسته شود.

فرصت برای خودنمایی ستاره‌های خاموش

ستاره‌هایی هم هستند که آینده‌شان در مادرید تضمین‌شده نیست و شاید حتی خودشان تصمیم بگیرند که تیم را ترک کنند. مارسلو، ایسکو و گرت بیل بازیکنانی هستند که بار‌ها خبر جدایی قطعی‌شان منتشر شده است.
گرت بیل یک فصل به تاتنهام برگشت و اگر کارلو آنچلوتی نیامده بود، شاید حالا دیگر بازیکن رئال نبود. مارسلو هم در آستانه جدایی از رئال بود، اما درنهایت به‌عنوان کاپیتان در تیم ماندگار شد. شاید او هم فصل آینده به کشورش برزیل برگردد و بعد از ۱۵سال مادرید را ترک کند. ایسکو هم چندسالی می‌شود که خبر انتقالش به تیم‌های انگلیسی و پیشنهادهایش در رسانه‌ها مطرح می‌شود. او اگر در تیم کارلتو هم بازیکن کلیدی نشود، دیگر صبرش را باید تمام‌شده بدانیم.

خانه جدید مادریدی‌ها

پروژه نوسازی ورزشگاه خانگی قدیمی و ۷۳ساله رئال‌مادرید قرار بود سال۲۰۱۷ با بودجه‌ای ۵۲۵میلیون یورویی آغاز شود، اما این پروژه به دلایلی به تعویق افتاد و سال۲۰۱۹ آغاز شد. در این پروژه ظرفیت ۸۱هزار نفری سانتیاگو برنابئو پابرجا خواهد بود، اما ارتفاع سقف تا ۱۰متر افزایش پیدا می‌کند و یک سقف جدید هم اضافه می‌شود. انتظار می‌رود باشگاه حقوق نام‌گذاری ورزشگاه را هم به یک اسپانسر بفروشد تا از این راه درآمدزایی داشته باشد. طبق برنامه‌ریزی باید پروژه سه‌ساله به پایان برسد. یعنی سال۲۰۲۲ رئالی‌ها از ورزشگاه کوچک آلفردو دی‌استفانو می‌روند و دوباره در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو (سانتیاگو برنابئوی جدید یا شاید ورزشگاهی با نامی جدید) به میدان خواهند رفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->