حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها
سرخط خبرها

استقبال از قهرمانان پارالمپیکی استان خراسان رضوی در فرودگاه

  • کد خبر: ۷۹۹۲۶
  • ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
استقبال از قهرمانان پارالمپیکی استان خراسان رضوی در فرودگاه
هادی رضایی، مهدی بابادی و حسن عبدی ۳ چهره پاراالمپیکی خراسان رضوی به استان خراسان رضوی بازگشتند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ کاروان پاراالمپیکی ایران، سردار دل ها، روز گذشته به کشور بازگشت و دراین بین ۳ چهره خراسانی در میان استقبال گرم ورزش دوستان مشهدی از طریق فرودگاه شهید هاشمی نژاد وارد شهر شدند. هادی رضایی، مهدی بابادی و حسن عبدی دیروز با استقبال گروهی از مردم و مسولان به مشهد بازگشتند. در این مراسم استقبال حسن موحدیان رئیس شورای اسلامی مشهد به همراه مهدی ناصحی و حسین علوی دو عضو دیگر شورای شهر و همچنین فرزاد فتاحی مدیر کل ورزش و جوانان و نیز تنی چند از اهالی ورزش حضور داشتند.

۲ طلا بر سینه ۲ ستاره

هادی رضایی و مهدی بابادی چهره‌های ویژه مراسم استقبال دیروز بودند؛ سرمربی و ستاره تیم ملی والیبال نشسته ایران که در توکیو توانستند بااقتدار به مقام قهرمانی برسند و گردن آویز طلا را به ارمغان بیاورند. ۲ نشان ارزشمندی که در حین ورود بر سینه آن‌ها نقش بسته و توجه اصحاب رسانه و حاضران در سالن انتظار فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد مشهد را به خود جلب کرده بود.

 

رضایی با این طلا توانست چهارمین طلای پاراالمپیک در قامت سرمربی را به دست بیاورد و مهدی بابادی هم که بعد از طلای المپیک ریو به این طلا خیلی امیدوار بود، توانست دومین نشان زرین خودش را در تاریخ رقابت‌های پاراالمپیک به دست بیاورد. بابادی باتوجه به شرایط سنی فرصت دارد در پاراالمپیک بعدی به سومین نشان طلایش و رکورد هادی رضایی، علی گلکار و احمد شیونی مهجوری، ۳ چهره سه طلایی خراسان در تاریخ پاراالمپیک، برسد.

هادی رضایی: تنها آرزویم ساخت ورزشگاهی اختصاصی برای معلولان و جانبازان در پایین‌شهر مشهد است

مدیر کاروان پاراالمپیک کشورمان گفت: هیچ آرزویی ندارم، جز اینکه ورزشگاهی اختصاصی برای جانبازان و معلولان در پایین‌شهر مشهد ساخته شود. هادی رضایی در مراسم استقبال از او و ۲ ورزشکار خراسانی کاروان کشورمان در توکیو که روز گذشته در فرودگاه هاشمی‌نژاد برگزار شد، در پاسخ به اینکه بعد از کسب مدال‌های متعدد در والیبال‌نشسته چه هدف و آرزوی دیگری دارد، گفت: من به همه آرزو‌ها و اهدافم در والیبال‌نشسته رسیده‌ام و امیدوارم با همکاری مسئولان استان، شهر و شهرداری یک مجموعه اختصاصی خوب برای ورزشکاران معلول و جانباز در پایین‌شهر ساخته شود تا بخش زیادی از مشکلات ما دراین‌زمینه حل شود.

 

وی با اشاره به نتیجه خوبی که کاروان ایران در مسابقات توکیو گرفت، افزود: باید برای شناسایی استعداد‌های جدید و جذب آن‌ها برنامه‌ریزی کنیم؛ کاری که در والیبال‌نشسته انجام شد و توانستیم ۷ دوره به فینال برسیم. پشتوانه‌سازی نیاز ما برای استمرار موفقیت است و این برنامه‌ای است که به امید خدا در ورزش جانبازان و معلولان انجام خواهیم داد.

حسن عبدی: در حد بضاعتمان نتیجه گرفتیم

بازیکن مشهدی تیم‌ملی بسکتبال پاراالمپیک کشورمان گفت: در گروه سختی قرار داشتیم و با بضاعتمان توانستیم جلو ۳ تیم اول جهان نمایش خوبی ارائه کنیم حسن عبدی افزود: چند مهره اصلی ما به‌دلایل مختلف نتوانستند در مسابقات حاضر شوند و مربی مجبور شد از بازیکنان بی‌تجربه و جوان استفاده کند. همچنین ویلچر خوب و بازی تدارکاتی هم نداشتیم که این مسائل در کنار بودن در یک گروه سخت، کار ما را واقعا دشوار کرده بود.
وی ادامه داد: به‌نظر من بچه‌ها همه تلاششان را کردند و باتوجه‌به مسائلی که گفتم، به‌شخصه از عملکرد تیم‌ملی و خودم بسته به بضاعتمان راضی هستم. ما آخرین‌بار سال ۲۰۱۸ در تورنمنت خارجی حضور داشتیم و از آن سال به بعد اصلا بازی تدارکاتی خارجی نداشتیم که این مسئله واقعا برای رشته‌های تیمی تأثیرگذار است.

مهدی بابادی: هر بازی ما در توکیو یک فینال بود

بازیکن سبزواری تیم والیبال‌نشسته گفت: هر بازی ما در توکیو یک فینال بود، زیرا همه تیم‌ها جلو ایران باانگیزه بازی می‌کردند. مهدی بابادی افزود: سطح مسابقات امسال خیلی خوب بود. حریف اصلی‌مان در سال‌های گذشته فقط بوسنی بود، اما امسال همه تیم‌ها پیشرفت کرده بودند و این کار ما را سخت کرده بود. وی ادامه داد: بیش از ۲۰۰ جلسه تمرین کرده بودیم و با آمادگی کامل و آنالیز دقیق تیم‌ها در بازی‌ها شرکت کرده بودیم و برای تک‌تک امتیازاتمان برنامه داشتیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->