«بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید طرح یک ایرانی برای لوگوی نوروزی گوگل + عکس
سرخط خبرها

معرفی دو گوشی تاشوی جدید سامسونگ: ۳ Z Fold و Z Flip۳

  • کد خبر: ۸۰۰۵۲
  • ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
معرفی دو گوشی تاشوی جدید سامسونگ: ۳ Z Fold و Z Flip۳
۳ سال از اولین بلندپروازی سامسونگ برای تولید و عرضه گوشی تاشو می‌گذرد و نمونه اولیه‌ای که با باگ‌های ساختاری زیادی همراه بود، حالا در نسل سوم به صورت درخور ملاحظه‌ای پیشرفت کرده است و علاقه‌مندان به این پرچم دار‌های تاشو سامسونگ، با خیال راحت می‌توانند آن‌ها را بخرند. دو گوشی تاشو تازه به بازار آمده جدید سامسونگ، زِد فولد ۳ و زِد فلیپ ۳ هستند که در این مطلب هر دو را معرفی خواهیم کرد.

محمدرضا ضیا | شهرآرانیوز - ۳ سال از اولین بلندپروازی سامسونگ برای تولید و عرضه گوشی تاشو می‌گذرد و نمونه اولیه‌ای که با باگ‌های ساختاری زیادی همراه بود، حالا در نسل سوم به صورت درخور ملاحظه‌ای پیشرفت کرده است و علاقه‌مندان به این پرچم دار‌های تاشو سامسونگ، با خیال راحت می‌توانند آن‌ها را بخرند. دو گوشی تاشو تازه به بازار آمده جدید سامسونگ، زِد فولد ۳ و زِد فلیپ ۳  هستند که در این مطلب هر دو را معرفی خواهیم کرد.

۳ Z Fold، یک تبلت در سایز گوشی!

 

معرفی دو گوشی تاشوی جدید سامسونگ: ۳ Z Fold و Z Flip۳

 

پرچم دار تاشوی سامسونگ؛ یک گزینه جذاب برای آن‌هایی است که صفحه نمایش بزرگ تبلت طور می‌خواهند، اما دوست دارند، گجت هوشمندشان در جیب هم جا شود. سامسونگ به اندازه‌ای به آینده گوشی‌های تاشدنی ایمان دارد که حداقل برای زمان حاضر، خانواده بسیار محبوب گلکسی نوت را به نفع گلکسی زد فولد کنار گذاشته و پشتیبانی از قلم S Pen را به نسل سوم پرچم دار تاشدنی اش اضافه کرده است.

 

تجربه کار با این تاشو سامسونگ دقیقا مانند کار برنامه نویسان و تدوین گرانی است که روی یک کیس کامپیوتر از دو صفحه نمایش استفاده می‌کنند. شما می‌توانید با باز کردن زد فولد هم از تمام صفحه به صورت یکپارچه استفاده کنید و هم هم زمان دو نمایشگر (هر کدام به اندازه نمایشگر یک گوشی) و برنامه‌های متفاوتی را در حال اجرا داشته باشید.

 

این گوشی با اینکه برای تا شدن لولا دارد، از استاندارد ضد آب و ضد گرد و غبار بهره می‌برد که این اتفاق اولین بار است که برای یک گوشی تاشو می‌افتد و تاکنون مانند رویایی دست نیافتنی بود. پردازنده هشت هسته ای، دو نمایشگر OLED ۷.۶ و ۶.۲ اینچی، دوربین سلفی داخلی ۴ مگاپیکسلی زیر نمایشگر و دوربین سه گانه ۱۲ مگاپیکسلی با لنز‌های واید، اولتراواید و تله فوتو به عنوان دوربین پشتی و یک ماژول ۱۰ مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی بیرونی از دیگر ویژگی‌های این گوشی جذاب است. زد فولد ۳ (با قیمت جهانی ۱۸۰۰ دلار) به این دلیل که روز‌های ابتدایی عرضه را می‌گذراند و کمیاب است، در ایران ارزان‌تر از ۶۵ میلیون تومان پیدا نمی‌شود.

۳ Z Flip، کوچک در حد کیف کارت!

 

معرفی دو گوشی تاشوی جدید سامسونگ: ۳ Z Fold و Z Flip۳

 

دومین تاشوی جدید سامسونگ زد فلیپ ۳ است که ابعادی در حد یک گوشی هوشمند معمولی در حالت نرمال و اندازه‌ای در حد کوچکی یک کیف کارت، در حالت تاشو دارد! این گوشی هم مانند مدل بزرگ‌تر دارای استاندارد‌های ضدآب و ضد گرد و غبار است و برای جوان تر‌هایی که به دنبال ظاهر هستند، گزینه مناسب‌تر و ارزان تری است.

 

یک مشخصه جالب هر دو گوشی تاشوی سامسونگ این است که از ویژگی تاشوندگی آن‌ها در حالتی که کامل باز نیستند، می‌توانید به عنوان پایه دوربین استفاده کنید. زد فولد ۳ هم پردازنده هشت هسته‌ای و صفحه نمایش ۶.۷ اینچی دارد. مجموعه دوربین هم مطابق انتظار شگفت انگیز نیست و شامل دو ماژول ۱۲ مگاپیکسلی با لنز‌های واید و اولتراواید در پنل پشتی و یک ماژول ۱۰ مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های سلفی است. قیمت جهانی این محصول هم ۱۰۰۰ دلار است.

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->