کمالوند رکورددار استعفا| فراز بی وفا

  • کد خبر: ۸۰۱۶۱
  • ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
کمالوند رکورددار استعفا| فراز بی وفا
فراز کمالوند در یک سال اخیر فعالیت خود در فوتبال ایران بار‌ها از سمتش استعفا داده تا از این حیث صاحب رکوردی بی نظیر درفوتبال ایران شود. این مربی معمولا به هیچ باشگاهی وفادار نمی‌ماند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، فراز کمالوند، مربی شاغل در فوتبال ایران در یک سال اخیر بار‌ها از سمت خود استعفاء داده تا از این منظر صاحب رکوردی دست نیافتنی باشد. کمالوند که در نیم فصل لیگ بیستم سرمربیگری تیم شاهین بوشهر را رها و به عنوان مدیرفنی به استقلال رفت تا دستیارمجیدی شود دوام چندانی در استقلال نیاورد و تنها بعد از یک ماه فعالیت دراین تیم بعد از پایان لیگ قهرمانان آسیا از این تیم جدا شد و به تیم سایپا رفت. کمالوند در تیم نارنجی پوش تهرانی هم عمر آن چنانی نداشت و ۳ هفته مانده به پایان لیگ دوباره از سمتش استعفاء داد. از همان روز‌ها گفته می‌شد که این مربی قرار است به تراکتور برود که همین اتفاق رخ داد و او که سال‌ها پیش سرمربیگری تیم تبریزی را به عهده داشت، دوباره سراز تراکتور درآورد.

حضور کمالوند این ذهنیت را ایجاد کرده بود که لااقل تبریزی‌ها می‌توانند خاطرات مطلوبی که با این مربی دراولین سال بازگشت دوباره به لیگ برتر رقم زدند را دوباره تکرار کنند، اما فراز پیش از آنکه لیگ برتر آغاز شود وبه بهانه مشکلات مالی و مدیریتی در آستانه بازی مهم تراکتور با تیم النصر عربستان از سمت خود استعفاء داد تا در ماه‌های گذشته به بی ثبات‌ترین مربی فوتبال ایران بدل شود.

کمالوند با این رفتار حس بی اعتمادی بسیاری میان خود وباشگاه‌ها ایجاد کرده و بعید است که در آینده تیم‌های لیگ برتر و حتی لیگ یکی به سادگی به این مربی اعتماد کنند.

کمالوند عملا به هیچ باشگاهی وفادار نمی‌ماند. او به بهانه پیشنهاد خوب شاهین را رها و به استقلال می‌رود و بازهم به بهانه پیشنهاد بهتر سایپا از سمتش از استقلال کناره گیری می‌کند تا سرمربی یک تیم لیگ برتری شود. کمالوند حتی درروز‌های بحرانی نیز پشت تیم‌هایش نمی‌ایستد ودرشرایطی که سایپا درهفته‌های پایانی لیگ گذشته به او بیشتر نیاز داشت، ترجیح داد از این تیم جدا شود. حالا درتازه‌ترین اقدام این مربی درآستانه یک بازی مهم بین المللی تراکتور را رها کرده است تا این باشگاه با مشکلات بزرگی مواجه شود.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->