نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است تصویب افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در لایحه بودجه ۱۴۰۳
سرخط خبرها

نخست‌وزیر عراق برای اربعین ۳۰ هزار مجوز ویزای دیگر به سهمیه ایرانی‌ها اضافه کرد

  • کد خبر: ۸۰۱۶۳
  • ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
نخست‌وزیر عراق برای اربعین ۳۰ هزار مجوز ویزای دیگر به سهمیه ایرانی‌ها اضافه کرد
در آستانه سفر نخست‌وزیر عراق به ایران، مصطفی الکاظمی ۳۰ هزار مجوز ویزای اربعین به سهمیه ایرانی‌ها اضافه کرد.

به گزارش شهرآرنیوز - مصطفی الکاظمی، نخست‌وزیر عراق، علاوه بر ۳۰ هزار ویزای اختصاص‌یافته به زائران ایرانی که پیش از این اعلام شده بود، ۳۰ هزار ویزای دیگر نیز به ملت کشور دوست و همسایه یعنی ایران هدیه کرد.

 

کمیته عالی بهداشت و سلامت ملی عراق در نشستی در روز یکشنبه با ورود ۳۰ هزار زائر ایرانی برای شرکت در مراسم اربعین از طریق فرودگاه‌های بین‌المللی عراق موافقت کرد. همچنین در این نشست با ورود ۱۰ هزار زائر از کشور‌های عضو شورای همکاری و سایر کشور‌ها به عراق برای شرکت در مراسم اربعین حسینی فقط از طریق فرودگاه‌های عراق موافقت شد.

 

بر اساس این گزارش، رایزنی فرهنگی ایران در عراق اعلام کرد: پس از اعلام این خبر در جمهوری اسلامی ایران برای توزیع این سهمیه در بین موکب‌داران حسینی و کمیته‌هایی که وظیفه‌ای داخل عراق دارند، تصمیم‌گیری شد که این امر با برخی نارضایتی‌ها از سوی مردم این کشور همراه بود. همچنین مقامات ایرانی در استان‌های مرزی ایران در روز‌های اخیر بر بسته بودن مرز‌های زمینی تاکید کردند.

 

در همین راستا یک منبع بلندپایه در دفتر نخست‌وزیر عراق، از هدیه نخست‌وزیر این کشور به ملت ایران خبر داد و گفت: الکاظمی در اقدامی پیش از سفر خود به ایران، علاوه بر سهمیه‌ای که پیش از این کمیته عالی بهداشت و سلامت ملی عراق برای جمهوری اسلامی ایران در نظر گرفته بود، ۳۰ هزار ویزای دیگر نیز به ملت ایران تقدیم کرد.

 

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت جمهوری اسلامی ایران برای دولت عراق و همچنین دوستی و وحدت ناگسستنی دو ملت، مصطفی الکاظمی، نخست‌وزیر عراق، علاوه بر ۳۰ هزار ویزای اختصاص‌یافته به زائران ایرانی که پیش از این اعلام شده بود، ۳۰ هزار ویزای دیگر نیز به ملت کشور دوست و همسایه یعنی ایران هدیه کرد.

 

پیاده‌روی اربعین روز دوشنبه به صورت رسمی طی مراسمی از رأس البیشه (جنوبی‌ترین قسمت منطقه الفاو در استان بصره) با شعار «از دریا تا قتل‌گاه» آغاز شده است.

 

منبع: ایسنا

 


ویدئو تکمیلی | سهمیه ایران برای اربعین تغییر نکرده است


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->