عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد
سرخط خبرها

‌پرسپولیس آماده بازی با استقلال| شاگردان گل‌محمدی به دنبال صعود در آسیا

  • کد خبر: ۸۰۲۲۱
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵
‌پرسپولیس آماده بازی با استقلال| شاگردان گل‌محمدی به دنبال صعود در آسیا
سرخ‌پوشان برای برگزاری بازی مقابل نماینده تاجیکستان به دوشنبه پرواز کردند.

احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ سرخ‌پوشان ایران پس از پشت‌سر‌گذاشتن تمرینات آماده‌سازی، با بدرقه سید‌مجید صدری، سرپرست باشگاه، عصر دیروز راهی دوشنبه، پایتخت تاجیکستان، شدند. کاروان این تیم با یک پرواز اختصاصی خودش را برای مصاف با استقلال به دوشنبه رساند تا بازیکنان پرسپولیس مشکلات کمتری را در طول سفر داشته باشند. ۲ تیم پرسپولیس و استقلال روز دوشنبه ۲۳ شهریور در چهارچوب دیدار‌های مرحله یک‌هشتم پایانی لیگ قهرمانان آسیا‌۲۰۲۱ در پایتخت تاجیکستان به‌مصاف یکدیگر خواهند رفت.

غایبان پرسپولیس در دوشنبه

تیم فوتبال پرسپولیس درحالی عازم تاجیکستان خواهد شد که هیچ‌کدام از اعضای هیئت‌مدیره یا سرپرست باشگاه همراه تیم به شهر دوشنبه سفر نخواهند کرد. همچنین علی شجاعی مانند کمال کامیابی‌نیا به‌دلیل مصدومیت از همراهی تیمش در این مسابقه باز‌ماند. سرخ‌پوشان کشورمان نسبت به مرحله قبلی این بازی‌ها چند مهره تأثیرگذار دیگر خود را هم از دست داده‌اند. شهریار مغانلو بعد از پایان مسابقات لیگ راهی سپاهان شد، همچنین احمد نوراللهی و حسین کنعانی‌زادگان ۲ مهره کلیدی یحیی در دوره‌های قبل بودند که گل‌محمدی برای ادامه راه باید تاکتیک‌هایش را بدون حضور این ۲ ستاره ملی‌پوش بچیند.

اجرای کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی

با توجه به سخت‌گیری‌ها برای رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی، اولین برنامه پرسپولیسی‌ها در تاجیکستان، شرکت در تست کرونا‌ست. کاروان سرخ‌ها پس از انجام این تست راهی قرنطینه می‌شوند و پس از اعلام نتایج امکان خروج از هتل را به دست خواهند آورد. این‌همه در‌حالی است که نماینده کشورمان پیش‌تر برای رعایت ضوابط بهداشتی در تاجیکستان هشدار داده بود.

سید‌جلال در حسرت جام!

کاپیتان سی ونه‌ساله پرسپولیس امیدوار است پس از ۲ نایب‌قهرمانی در آسیا، این‌بار جام را بالای سر ببرد. جام قهرمانی آسیا، تنها‌جام کسب‌نشده برای سیدجلالی محسوب می‌شود که ۹ بار در لیگ داخلی برنده شده و جام حذفی و سوپرجام را هم تصاحب کرده است، اما ۲ بار در آستانه کسب ACL مقابل حریفان کره‌ای و ژاپنی ناکام ماند تا این جام را در آستانه ورود به پنجمین دهه زندگی جست‌وجو کند.

 

او که احتمالا این فصل مانند لیگ بیستم، مدافع فیکس پرسپولیس خواهد بود، با قهرمانی آسیا فقط ۴ بازی فاصله دارد که اولی در تاجیکستان و مقابل استقلال خواهد بود؛ تیمی که با انگیزه بسیار زیادی به استقبال پرسپولیس آمده است. ۲ سال پیش محمد الشلهوب در سی‌وهشت‌سالگی موفق شد قهرمانی آسیا را با الهلال و شکست اوراواردز تصاحب کند و حالا باید دید سیدجلال می‌تواند با عبور از رکورد او به استقبال جشن تولدش برود یا خیر.

شانس کم پرسپولیس مقابل استقلال

تیم پرسپولیس پس از قهرمانی در لیگ برتر هیچ مسابقه رسمی نداشته است و حالا دیدار با استقلال تاجیکستان مسابقه‌ای مهم برای سرخ‌پوشان خواهد بود، چرا‌که ادامه کار در لیگ قهرمانان منوط به این بازی خواهد بود. نکته جالب دیگر اینکه بیشتر سایت‌های شرط‌بندی احتمال برد نماینده تاجیکستان را بیشتر پیش‌بینی کرده‌اند و پرسپولیس برای کسب ۳‌امتیاز این بازی (در این سایت‌ها) شانس کمتری دارد. شاگردان یحیی گل‌محمدی که به‌عنوان تیم صدرنشین گروه‌E به این مرحله رسیده‌اند، باید مقابل استقلالی قرار بگیرند که اتفاقا آن‌ها هم در گروه اول این بازی‌ها بالاتر از الهلال عربستان و شباب الاهلی امارات به‌عنوان صدرنشین به این مرحله صعود کردند.

جاسوس بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان!

تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین بازی دوستانه خود پیش از بازی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال تاجیکستان، رودرروی گل‌گهر قرار گرفت؛ تیمی پرستاره که با تمام توان وارد زمین شد و در پایان موفق شد شاگردان یحیی گل‌محمدی را شکست دهد. نکته جالب دیدار دوستانه پرسپولیس و گل‌گهر، این بود که از ترکیب قرمز‌های پایتخت هیچ اطلاعاتی در صفحات رسمی این باشگاه منتشر نشد و با هماهنگی، تیم رقیب نیز این کار را انجام نداد تا به‌نوعی پرسپولیسی‌ها با کمک حریف سیرجانی مانع از دسترسی استقلال تاجیکستان به ترکیب تیمشان شوند.

 

همچنین در این بازی امیر قلعه‌نویی در دقایقی تیمش را با ترکیب۲-۵-۳ به زمین فرستاد که مشابه سیستم بازی استقلال تاجیکستان باشد تا یحیی گل‌محمدی فرصت محک‌زدن تیمش مقابل چنین‌چینشی را داشته باشد. این در‌حالی است که استقلال تاجیکستان نیز با برگزاری بدون تماشاگر مسابقات خود و حتی ممنوعیت پخش تلویزیونی، تلاش کرده است رقیب ایرانی را گمراه کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->