نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و بحرین| برد با اعمال شاقه پخش زنده بازی منچسترسیتی و چلسی در جام حذفی انگلیس (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین غیبت آقاسی در جام حذفی پخش زنده بازی ایران و بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جلالی صدرنشین پاسور‌های لیگ برتر صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا | آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؟ قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال
سرخط خبرها

هیات مدیره پرسپولیس مشخص شد؟

  • کد خبر: ۸۰۲۶۹
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲
هیات مدیره پرسپولیس مشخص شد؟
به نظر می‌رسد ترکیب هیات مدیره آینده پرسپولیس ۵ نفره خواهد بود.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، از راهروهای وزارت ورزش خبر می‌رسد که مسئولان این وزارتخانه و شخص وزیر ورزش برای هیئت مدیره پرسپولیس به ترکیب ۵ نفر مد نظر خود رسیده‌اند.

شنیده ها حاکی از آن است که حسین خبیری، علی اکبر طاهری و محمد آخوندی سه عضو جدید هیئت مدیره پرسپولیس خواهند بود و علیپور و احتمالا مجید صدری هم از هیئت مدیره قبلی در هیئت مدیره جدید باشگاه پرسپولیس ‌می‌مانند.

با این وجود شانس علی اکبر طاهری و حسین خبیری برای مدیرعاملی بسیار بالا می‌رود و یک نفر هم به عنوان رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس از طرف وزیر ورزش انتخاب و معرفی خواهد شد.

به این ترتیب مسجدی و فیاض دو عضو فعلی هیئت مدیره پرسپولیس از این سمت جدا خواهند شد.

به احتمال فراوان این تغییرات پس از بازی این هفته پرسپولیس با استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا تصویب و نهایی خواهد شد.

این در شرایطی است که با تصمیم اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و تایید وزارت ورزش فعلا مجید صدری به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس انجام امور را در دست دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->