سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود شورای شهر مشهد تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن را کلید زد شهرداری مشهدمقدس به عنوان دبیرخانه کمیته خلاقیت و نوآوری کلانشهر‌ها فعالیت خواهد کرد ۱۴۵ میلیارد تومان مطالبات مراکز طرف‌قرارداد تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی پرداخت شد شهروند خبرنگار | درخواست کاهش ایستگاه‌های اتوبوسرانی در محدوده میدان فردوسی تا میدان استقلال مشهد + پاسخ علت دود غلیظ در مترو مشهد چه بود؟ برنامه‌ریزی شهرداری مشهد برای حمایت از خلاقیت و نوآوری ترافیک در بزرگراه‌های مشهد | فوت عابر پیاده درتصادف با سواری در بولوار مصلی (۵ اردیبهشت ماه۱۴۰۳)  دیدار شهردار مشهد با معاونین وزارت اقتصاد و دارایی به منظور افزایش تعاملات فیمابین بیست و دومین جلسه شورای اسلامی استان خراسان رضوی برگزار شد + فیلم (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال تخفیف ۵۰ درصدی برای عوارض تجدید بنا‌های تجاری در مشهد ره‌باغ بهشت؛ بهشت آثار تاریخی مشهد ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگه‌داری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد اراده قاطعی برای توقف فعالیت پیمانکار معدن دیزدر وجود ندارد | چوب حراج به میراثی ۴۰۰۰ ساله معضل تجمع مراکز درمانی در  احمدآباد مشهد با ابزار‌های تشویقی حل می‌شود استاندار خراسان رضوی: روح معنوی اسلام در بناها بروز می‌کند طراحی داشبورد مدیریتی جرائم و تخلفات شهری در مشهد | اولین داشبورد جرائم شهری در کشور آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگ‌ترین دهکده مدرن ورزشی شرق کشور در مشهد افزایش تعداد عرضه کنندگان لباس‌های مستعمل در مشهد درباره شکل‌گیری بولوار شهید قرنی مشهد| قصه ۶۰ ساله «قرنی»
سرخط خبرها

آغاز اجرای طرح ویژه جمع آوری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی در مشهد

  • کد خبر: ۸۰۳۱۰
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
آغاز اجرای طرح ویژه جمع آوری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی در مشهد
رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: باید برمبنای حفظ کرامت انسانی و عدم ایجاد هزینه‌ای برای انقلاب و نظام و در کنار آن آمایش درست، به بحث ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی بپردازیم.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت السلام و المسلمین حسن منصوریان در مراسم اجرای طرح ویژه جمع آوری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی در سطح شهر، اظهار کرد: ما همواره در برابر آسیب دیدگان اجتماعی مسئول هستیم. برخی از افراد سودجو به قدری فضا را آلوده کردند که ما در تشخیص جامعه هدف خود دچار مشکل شده ایم.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح می‌توان به آمایشی دست پیدا کنیم تا بتوانیم به افراد آسیب دیده رسیدگی بیشتری داشته باشیم. همکاران ما نیز در معاونت فرهنگی نسبت به فردی که دچار آسیب اجتماعی شده نیز احساس مسئولیت خواهند کرد و شاید به آن نقطه دست پیدا کنیم تا بتوانیم شغلی آبرومند برای این فرد ایجاد کنیم.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد تاکید کرد: باید برمبنای کرامت انسانی و عدم ایجاد هزینه‌ای برای انقلاب و نظام و در کنار آن آمایش درست، به بحث ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی بپردازیم.

منصوریان افزود: مشهد شهرامام رضا (ع) است و باید همه اقدامات انجام شده در آن بر مبنای مهربانی باشد، مبنای این طرح نیز مهربانی خواهد بود تا اثرات خیری برای شهر در پی داشته باشد.

 

شناسایی و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی به طور خاص

سید مجتبی منتظری، معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهر مشهد نیز در مراسم اجرای طرح ویژه جمع آوری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی در سطح شهر، اظهار کرد: تقاضا داریم در این طرح اهتمام ویژه‌ای را در نظر بگیرید.

وی با اشاره به اجرای طرح ویژه ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی به مدت یک هفته، ادامه داد: برای این طرح ۱۳ اکیپ ون در نظر گرفته ایم که از ساعت ۸ الی ۲۲ به صورت دو شیفت اقدامات خود را انجام خواهند داد. همچنین موتور سیکلت نیز برای مکان‌هایی که امکان ورود ون به آن نیست در نظر گرفته شده است.

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد تاکید: همچنین ۱۳ نفر از نیرو‌های انتظامی نیز همراه ما خواهد بود، هر ون دارای یک نیروی انتظامی، دو سرگشت (آقا و خانم) و راننده است.

منتظری بیان کرد: در این طرح به شناسایی کودکان کار توسط دو دستگاه ون نیز می‌پردازیم. در نهایت پس از شناسایی این افراد به مرکز غربالگری بهزیستی منتقل شده و مسائل مرتبط با آن‌ها به صورت جد پیگیری می‌شود.

وی عنوان کرد: متکدیانی جمع آوری شده نیز براساس مصوبه شورای عالی اداری به مجتمع اردوگاهی سرای سبز زندگی منتقل و در آنجا ساماندهی شوند.

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: گفتنی است که این طرح در طول سال به صورت یک شیفت در حال انجام است، اما در این هفته به صورت ویژه در دو شیفت انجام می‌شود.

اسیب اجتماعی اسیب اجتماعی اسیب اجتماعی اسیب اجتماعی اسیب اجتماعی اسیب اجتماعی اسیب اجتماعی

منبع:پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->