ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سید حسین حسینی ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد جمعه سرنوشت‌ساز استقلال در آزادی | آبی‌ها با خبر از نتیجه بازی پرسپولیس بازگشت روماریو در ۵۸ سالگی به مستطیل سبز + عکس پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین وزارت ورزش و جوانان مالکیت سرخابی‌ها را نپذیرفت| آغاز شمارش معکوس برای واگذاری تکذیب واگذاری قطعی استقلال به یک هلدینگ سرمربی محبوب سردار آزمون در راه ترکیه یخچالی در تیم منتخب هفته لیگ دو آلمان + عکس امیدواری به بازگشت یامگا ال‌کلاسیکو، آخرین فرصت ژاوی؟
سرخط خبرها

استارت تیم ملی والیبال با حریفی بی نام و نشان

  • کد خبر: ۸۰۳۱۳
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
  • ۱
استارت تیم ملی والیبال با حریفی بی نام و نشان
تیم ملی والیبال در بازی با هنگ کنگ برای قرابت با تیم‌های مدعی آماده می‌شود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، بیست و یکمین دوره رقابت‌های والیبال جام ملت‌های آسیا از فردا در چیبای ژاپن آغاز می‌شود و تیم جوان شده ایران در نخستین بازی در ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران با هنگ کنگ بازی می‌کند.
حریفی بی نام و نشان در والیبال قاره کهن که هیچ گاه مکانی در جمع تیم‌های برتر نداشت و همواره در رده‌های دهم به پایین جای گرفته است. در واقع این کشور کوچک شرق آسیا حتی از تایلند، فیلیپین و تایپه هم عقب‌تر مانده است؛ بنابراین هنگ کنگ می‌تواند حریف تمرینی خوبی برای مردان والیبال کشور ما در مقدمه جام ملت‌ها باشد. تیم ملی ایران با میانگین سنی بیست و چهار سال در روز‌های آتی به مصاف تایلند و پاکستان خواهد رفت. دو تیمی چغرتر هستند و رقبایی به مراتب جدی‌تر محسوب می‌شوند.
از جام ملت‌های که صحبت می‌کنیم از سال ۱۹۷۵ که آغاز این رویداد مهم بعد از بازی‌های آسیایی بود ایران در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۳ به مقام قهرمانی رسید و انحصار چشم بادامی‌های کره جنوبی، ژاپن و چین را خاتمه داد. اکنون از لیدر‌های کارکشته آن دو تیم طلایی یعنی امیر حسینی و سعید معروف خبری نیست. بازیکنانی که جایزه انفرادی جام ملت‌ها را هم به ارمغان آورده بودند.
این بار کاپیتان تیم برعکس دوره‌های گذشته یک دریافت کننده قدرتی است. میلاد عبادی پور کامل‌ترین بازیکن سه دهه اخیر که مسئولیت هدایت تیم را در داخل زمین برعهده دارد. هرچند که ملی پوشان ما به اتفاق ژاپن پیشاپیش به دلیل داشتن رنگینگ بالا در قاره کهن برای مسابقات جهانی سال آینده گزینش شده اند و مابقی تیم‌ها باید برای گرفتن دو سهمیه دیگر با هم پیکارکنند، اما معتقد هستیم که تیم جوان و خوش قد و قواره ایران نبر‌هایی مهیج با تیم‌هایی مانند ژاپن، کره جنوبی و استرالیا و احتمالا چین در ادامه راه خواهند داشت. اگر چه بر مبنای جدول مسابقات ایران که در گروه B قرار دارد باید در دور دوم با تیم‌های گروه D متشکل از کره جنوبی، تایپه، قزاقستان و عربستان بازی کند.
حالا یک فرصت مناسب و ایده ال پیش روی کادر فنی ایرانی و بازیکنان جوان قرار گرفته است تا استارتی دیگر برای پیمودن راه بزرگی در والیبال ایران زده شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
0
0
چرا هیچ شبکه ای پخش نمیکنه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->