رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود شورای شهر مشهد تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن را کلید زد شهرداری مشهدمقدس به عنوان دبیرخانه کمیته خلاقیت و نوآوری کلانشهر‌ها فعالیت خواهد کرد ۱۴۵ میلیارد تومان مطالبات مراکز طرف‌قرارداد تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی پرداخت شد شهروند خبرنگار | درخواست کاهش ایستگاه‌های اتوبوسرانی در محدوده میدان فردوسی تا میدان استقلال مشهد + پاسخ علت دود غلیظ در مترو مشهد چه بود؟ برنامه‌ریزی شهرداری مشهد برای حمایت از خلاقیت و نوآوری ترافیک در بزرگراه‌های مشهد | فوت عابر پیاده درتصادف با سواری در بولوار مصلی (۵ اردیبهشت ماه۱۴۰۳)  دیدار شهردار مشهد با معاونین وزارت اقتصاد و دارایی به منظور افزایش تعاملات فیمابین بیست و دومین جلسه شورای اسلامی استان خراسان رضوی برگزار شد + فیلم (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال تخفیف ۵۰ درصدی برای عوارض تجدید بنا‌های تجاری در مشهد ره‌باغ بهشت؛ بهشت آثار تاریخی مشهد ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگه‌داری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد اراده قاطعی برای توقف فعالیت پیمانکار معدن دیزدر وجود ندارد | چوب حراج به میراثی ۴۰۰۰ ساله معضل تجمع مراکز درمانی در  احمدآباد مشهد با ابزار‌های تشویقی حل می‌شود استاندار خراسان رضوی: روح معنوی اسلام در بناها بروز می‌کند طراحی داشبورد مدیریتی جرائم و تخلفات شهری در مشهد | اولین داشبورد جرائم شهری در کشور آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگ‌ترین دهکده مدرن ورزشی شرق کشور در مشهد افزایش تعداد عرضه کنندگان لباس‌های مستعمل در مشهد
سرخط خبرها

تأمین سلامت مردم، اولویت مدیریت شهری مشهد است

  • کد خبر: ۸۰۳۵۳
  • ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
تأمین سلامت مردم، اولویت مدیریت شهری مشهد است
هاشم دائمی، عضو شورای اسلامی شهر مشهد: در شرایطی که مردم درباره کرونا و سلامت خودشان و عزیزانشان، درگیری ذهنی دارند، اولویت ما در مجموعه مدیریت شهری، تلاش برای رفع این دغدغه مندی است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «در شرایطی که مردم درباره کرونا و سلامت خودشان و عزیزانشان، درگیری ذهنی دارند، اولویت ما در مجموعه مدیریت شهری، تلاش برای رفع این دغدغه مندی است.» این، تأکید رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر مشهد است که از استمرار کمک‌های مجموعه شورا و شهرداری برای تأمین سلامت شهر حکایت دارد.


هاشم دائمی در گفتگو با شهرآرا به روز‌های پرتنش اقتصادی اشاره می‌کند که بی تدبیری ها، سوءمدیریت‌ها و تحریم‌ها به کوچک شدن سفره مردم منجر شد؛ بااین حال مدیریت نشدن بیماری کرونا و دیدن مرگ عزیزان، شرایطی سخت‌تر از دشواری‌های اقتصادی برای مردم به وجود آورد.

رویکرد مدیریت شهری، تسریع واکسیناسیون است

او با این استدلال، کمک به شکستن زنجیره این بیماری را اولویت مدیریت شهری بیان می‌کند و می‌گوید: پایان این بحران، فقط به عهده دستگاه‌های متولی تأمین بهداشت و سلامت جامعه نیست و مردم و همه دستگاه‌ها باید دست به دست هم بدهند. الان درکنار همه راهکار‌های پیشگیرانه، واکسیناسیون، اولویت کشور است. رویکرد شورای شهر و شهرداری نیز همسو با کشور، سرعت دادن به روند واکسیناسیون است. بدیهی است که اگر شهری سالم نداشته باشیم همه چیز تحت تأثیر قرار می‌گیرد و در سایر حوزه‌ها و مأموریت‌ها هم موفقیتی در کار نخواهد بود.


او با اشاره به مصوبات دوره قبلی و کنونی شورای شهر برای اختصاص کمک‌های ریالی و پشتیبانی در مبارزه با کرونا، به گوشه‌ای از این کمک‌ها این طور اشاره می‌کند: به طور مثال یکی از همراهی‌های اخیر مجموعه مدیریت شهری، اختصاص نمایشگاه بین المللی به مرکز واکسیناسیون بود که به پیشنهاد بنده، حدود یک ماه پیش این طرح به صحن علنی شورا رفت، منجر به اختصاص اعتبار ۵ میلیاردتومانی شد و از جمعه گذشته آماده خدمات‌دهی شده است.


عضو شورای ششم شهر مشهد ادامه می‌دهد: نمونه دیگر، تجهیز حسینیه امام خمینی (ره) واقع در خیابان نخریسی است که تمام هزینه‌های آن را شهرداری مشهد تقبل کرده و اکنون درحال ارائه خدمت به شهروندان است. برای فرهنگ سرای غدیر در شمال شرق مشهد نیز کاربری مشابهی برای مقابله با کرونا تعریف شده است.

 

ما به مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرده ایم آمادگی داریم هرکدام از مکان‌های دراختیار شهرداری مثل فرهنگ سرا‌ها را که اکنون کاربری خود را از دست داده اند و می‌توانند به پایگاه واکسیناسیون تبدیل شوند، در اختیار آن مجموعه قرار بدهیم. دائمی اضافه می‌کند: درکنار پشتیبانی‌های لجستیکی مدیریت شهری مشهد برای کاستن از همه گیری کرونا، اگر نیاز به کمک‌های مالی و ریالی دیگری نیز باشد، تأمین آن را با مساعدت سایر اعضای شورای شهر رقم خواهیم زد.


رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر مشهد این نکته را هم می‌گوید که خوشبختانه شهردار مشهد، جهادی است و برای رسیدن به تأمین سلامت مردم، به صورت جدی پای کار است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->