نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

بازگشت رئال مادرید به سانتیاگوبرنابئو| رونمایی از پروژه پرز

  • کد خبر: ۸۰۳۵۵
  • ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
بازگشت رئال مادرید به سانتیاگوبرنابئو| رونمایی از پروژه پرز
ورزشگاه سانتیاگو‌برنابئو طی یک عملیات ویژه آماده بازی امشب شد و حالا همه منتظر رونمایی از بزرگ ترین پروژه فلورنتینو پرز در مادرید هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه رئال‌مادرید پس از ۱۸ ماه، این هفته بار دیگر به ورزشگاه سانتیاگو‌برنابئو بازگشته است و در حضور هوادارانش به میدان خواهد رفت. غیرممکن به نظر می‌رسید،، اما رئال‌مادرید موفق شد. برنابئو آماده برگزاری دوباره مسابقات فوتبال است. این اتفاق به لطف سرعت بالای کار در ۱۰ روز گذشته رخ داد که نه‌تن‌ها هیچ‌چیز متوقف نشد، بلکه اوضاع به شکلی پیش رفت که نیاز‌های بازیکنان، هواداران، خبرنگاران و افراد حاضر برای پخش زنده تلویزیونی کاملا فراهم شود.

 

همین به‌نوعی قدرت‌نمایی جدید رئال‌مادرید به حساب می‌آید که در‌این‌زمینه همیشه جایگاه درخشانی داشته است. چمن مورد‌استفاده در بازی امشب، روز جمعه در این ورزشگاه کاشته شده و برنابئو از همین حالا ورزشگاهی خاص و خارق‌العاده به نظر می‌رسد که پایان کامل کارش در ژانویه‌۲۰۲۳ خواهد بود. هواداران بار دیگر به این ورزشگاه بازخواهند گشت، اما در دیدار اول برابر سلتا فقط ۵۰‌هزار نفر روی سکو‌ها حضور دارند.

 

ظرفیت ورزشگاه به‌دلیل انجام کار‌های ساخت‌و‌ساز به شکل درخورتوجهی محدود شده است و انتظار می‌رود که چیزی حدود ۳۰‌هزار نفر به‌طور‌ثابت بتوانند دیدار‌های تیمشان را از نزدیک تماشا کنند. هنوز محدودیت‌های بسیاری در ورزشگاه وجود دارد، اما همه‌چیز با نهایت سرعت در حال انجام است؛ با‌این‌حال یک‌سال‌و‌نیم دیگر پیش از اتمام کامل کار‌ها زمان باقی مانده است. هم‌اکنون کارگر‌ها با نهایت سرعت مشغول کار هستند تا همه‌چیز برای دیدار امشب آماده باشد.

 

نصب‌کنندگان چمن طبیعی پیش‌از‌این کار نصب را به پایان رساندند و کارگران تلاش می‌کنند تا دسترسی‌ها را آسان کنند و موارد حیاتی را به پایان ببرند. اسکلت شماره ۴ سقف در حال انتقال است و انتظار می‌رود که هواداران به‌زودی شاهد پایان‌یافتن سقف متحرک این ورزشگاه باشند. برج‌های دسترسی نیز کارشان به پایان رسیده است. این برج‌ها زیبا نیستند، اما وجودشان برای ورود‌و‌خروج امن هواداران الزامی است. این کار در زمانی باورنکردنی و بسیار کوتاه انجام شد. هواداران نمی‌توانند از سمت شرقی وارد ورزشگاه شوند، بنابراین همه آن‌ها از طریق ۳ جایگاه وارد خواهند شد.

 

تلاش برای اتمام کار رختکن، فضای رسانه‌ای، نورپردازی و سیستم‌های عمومی جریان دارد. زمان زیادی برای انجام این کار باقی نمانده است، اما شکی نیست که برگزاری بازی در این ورزشگاه ممکن است و تماشای هواداران در آن فوق‌العاده خواهد بود. تمامی شیوه‌نامه‌های بازگشت به ورزشگاه با به‌کارگیری بیشترین معیار‌های امنیتی انجام شده است. کار‌ها ۲۴ ساعت پیش از برگزاری بازی متوقف می‌شود و ۲۰۰ نفر وظیفه راهنمایی هواداران برای ورود و خروج از ورزشگاه و یافتن جایگاهشان را برعهده دارند.

 

علاوه‌بر‌این، بعضی از ورودی‌های جدید پهن‌تر هستند و پله‌های اضطراری نیز برای هرگونه شرایطی تعبیه شده است. باشگاه رئال امیدوار است که بازی روز یکشنبه بدون هیچ مشکلی برگزار شود. باید به‌خاطر داشت که قرار بود تمامی این کار‌ها هم‌زمان با برگزاری بازی‌ها در ورزشگاه انجام شود؛ اما این شیوع جهانی ویروس کرونا بود که به کار رئال سرعت بخشید و به‌محض اینکه شرایط به حالت عادی برگشت، این تیم نیز تصمیم گرفت به خانه برگردد. جایی که هنوز آماده نیست، بخشی از سکو‌های هواداران است. بخشی از سکو‌های بالا و پایین قسمت جنوبی و غربی هنوز ساخته نشده است و در دیدار‌های ابتدایی قابل‌استفاده نخواهد بود.

 

این موضوعی است که در دیدار‌های ابتدایی به چشم دوربین‌ها خواهد آمد. تکمیل این سکو‌ها با توجه به زمان محدود تعیین‌شده، غیرممکن بود. با‌وجود تمام این مشکلات، مدیران رئال اطمینان دارند که ورزشگاه آماده برگزاری بازی است و این کار به‌خوبی هرچه‌تمام‌تر انجام خواهد شد. در‌واقع این بازی یک جشن تاریخی به حساب می‌آید؛ چون فوتبال بار دیگر به برنابئو برمی‌گردد و این آغاز درخشش ورزشگاه خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->