نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد
سرخط خبرها

گلایه احمدزاده از مدیران پرسپولیس| خارجی‌ها با شکایت، متعصب می‌شوند!

  • کد خبر: ۸۰۳۵۸
  • ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
گلایه احمدزاده از مدیران پرسپولیس| خارجی‌ها با شکایت، متعصب می‌شوند!
احمدزاده در لباس سپاهان حرف‌های عجیبی در خصوص پرسپولیس و فصل قبل حضورش در فولاد خوزستان به زبان آورده‌است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ پسرخوانده برانکو بود و همه او را سوگلی سرمربی کروات می‌دانستند؛ اما به‌یک‌باره در فهرست مازاد پرسپولیس قرار گرفت. خودش از نامهربانی‌هایی که با او شده است، صحبت می‌کند؛ اما سعی دارد رفتار حرفه‌ای نسبت به این اتفاق‌ها داشته باشد. فرشاد احمدزاده که یک فصل موفق را در فولاد پشت‌سر گذاشت، در بازار نقل‌و‌انتقالات راهی سپاهان شد تا به دوران اوج فوتبالش بازگردد.

قرار بود فصل گذ‌شته به سپاهان بیایم

از فصل گذشته صحبت‌هایی شده بود و قسمت نشد؛ اما با توجه به قولی که به آقاجواد (نکونام) داده بودم، باید در فولاد می‌ماندم. فصل گذشته سپاهان با من صحبت کرده بود و لطف داشتند، ولی قسمت نشد؛ اما در این فصل با صحبت‌هایی که با آقا‌محرم (نویدکیا) و آقای ساکت داشتم، قرارداد بستم و امیدوارم بتوانم شرایط خوبی را دنبال کنم.

از بچگی در پرسپولیس بودم

طی این مدت شایعات زیادی درباره حضورم در پرسپولیس شکل گرفت، اما نه تماسی گرفتند و نه من حرفی در‌این‌باره زدم. خیلی جا‌ها گفتند باشگاه پرسپولیس پیشنهاد داده و من کلاس گذاشتم و قبول نکردم و بعضی جا‌ها هم گفتند که من خودم تماس گرفتم و درخواست کردم. باید بگویم که نه تماسی از من بوده و نه درخواستی از باشگاه. من از بچگی در پرسپولیس بودم و همیشه برای آن‌ها احترام قائل هستم.

مدیون نکونام هستم

کار‌کردن با آقای نکونام واقعا لذت‌بخش است. من این حرف را زمانی می‌زنم که دیگر ایشان سرمربی‌ام نیست و نیازی به چاپلوسی و تعریف من ندارد. روزی نیست که شما بخواهی بروی تمرین و بگویی امروز می‌خواهم ۹۰‌درصد کار کنم. با ایشان هر روز تمرین صد‌درصدی است و فشار کامل و برنامه ویژه خواهی داشت. این حرف را اگر قبلا می‌زدم، شاید تعبیر دیگری داشت؛ اما الان می‌گویم که من مدیون آقا‌جواد هستم. با آن وضعیتی که آن زمان آمدم خیلی‌ها درِ باشگاه خودشان را به روی من بستند، اما آقا‌جواد کمکم کردند. آن اتفاق که لحظات پایانی در لیست خروج پرسپولیس قرار گرفتم، به من خیلی کمک کرد تا خیلی‌ها را بشناسم و متوجه شوم کجای فوتبال هستم.

بازیکنان استقلال و پرسپولیس تحت‌فشار هستند

‌لیگ ایران به‌شکلی شده که وقتی در استقلال و پرسپولیس بازی می‌کنی، این مهر حضور در این تیم‌ها باعث فشار بیشتر روی آن بازیکن می‌شود. مثل سروش در فولاد، مسلمان در سپاهان و احمد در تراکتور و‌.... باید بگویم یک روز‌هایی روز بد تو است و واقعا نمی‌توانی. این‌قدر که فشار روی این بازیکنان هست، سریع هجمه بزرگی درست می‌کنند. من از بچگی در پرسپولیس بودم؛ اما در ورزش حرفه‌ای هستیم و وقتی به باشگاه دیگری می‌روم، باید تمام تلاشم را برای باشگاهی که هستم، داشته باشم. بحث شعبه استقلال در گل‌گهر (فروزان، زکی‌پور، سهرابیان، فرشید باقری، بهنام برزای، مرتضی تبریزی) و پرسپولیس در سپاهان (فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی، شایان‌مصلح، شهریار مغانلو) نیست.

خارجی‌ها با شکایت پولشان را می‌گیرند و لقب با‌تعصب را یدک می‌کشند

از سال‌۹۶ از پرسپولیس طلب دارم. هر وقت به باشگاه رفتم، گفتند آقای احمدزاده آمد و لطف کرد و زمان داد. هر وقت به باشگاه رفتم، گفتند ما با مدیران قبلی فرق داریم. هر وقت رفتم، گفتند دستتان درد نکند که به ما وقت می‌دهی. سال‌۹۶ دلار چند بود؟ خودرو چند بود؟ خانه چند بود؟ هر وقت می‌رویم، می‌گویند وقت بدهید. نیم‌فصل در فاصله ۲ ساعت مانده به نقل‌و‌انتقالات مرا کنار گذاشتند و گفتم فوتبال حرفه‌ای است و باشگاه و مربی حق دارند؛ اما وقتی شما در آن فاصله نامه مرا دستم می‌دهید و می‌گویید به سلامت و بعد می‌گویید پولت را هم به خدا می‌دهیم، حداقل حرمت آن قسمی را که خورده اید، حفظ کنید. من هیچ چیز نگفتم. حالا هر کسی از خارج می‌آید، پولش را می‌گیرد و شکایت هم می‌کند و لقب باتعصب می‌گیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->